abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juni 2012 @ 00:12:59 #31
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_113033962
Strootman date zijn eigen zus toch?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_113033963
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:12 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ik heb Greg's vriendin gezien en als je dan vreemd gaat bij haar dan ben je dom. :')
vd Wiel heeft geen vriendin, die doet de spelersvrouwen
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_113033965
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:12 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ik heb Greg's vriendin gezien en als je dan vreemd gaat bij haar dan ben je dom. :')
Alle voetballers gaan vreemd.

En twee; zo mooi is dat wijf niet.
pi_113033968
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:12 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ik heb Greg's vriendin gezien en als je dan vreemd gaat bij haar dan ben je dom. :')
Hij klinkt ook dom dus dat zou ik niet zo raar vinden
* Verwijderd *
pi_113033972
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

vd Wiel heeft geen vriendin, die doet de spelersvrouwen
Serieus? Ik dacht echt van wel.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_113033999
Wie zou de dokter van NL een klap hebben verkocht? :D

v. Persie zal dat wel zijn.
★★★
pi_113034006
Vriendin VdW:

:r
pi_113034012
Gewoon 0 punten _O- _O- :') :'(
Nu gaat Bert toch wel weg?
pi_113034046
Heb overigens wel opgevangen dat Wesley en Yolanthe uit elkaar gaan :P iets met een Braziliaanse dame oid
pi_113034048
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:12 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ik heb Greg's vriendin gezien en als je dan vreemd gaat bij haar dan ben je dom. :')

pi_113034054
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:14 schreef Helpmefok het volgende:
Vriendin VdW: [ afbeelding ]

:r
Pak ff een lelijke foto. :')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_113034056
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:14 schreef Helpmefok het volgende:
Vriendin VdW: [ afbeelding ]

:r
Gadver, echt zo'n soamagneet
pi_113034066


Hier het linker wijf (en een goede vergelijking waar het op begint te lijken als de botox en extreme tandvlees hun intreden doen als gevolg van centen) :').
pi_113034076
quote:
In het veld schreeuwde Robben een aantal keer 'hou je bek' tegen Bert van Marwijk toen de bondscoach hem gebood mee te verdedigen.
★★★
pi_113034081
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:15 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Pak ff een lelijke foto. :')
[ afbeelding ]
Dat valt dan weer mee :+
pi_113034098
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:15 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

_O-

V. Marwijk is dus exit _O- :').
pi_113034099
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:15 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Sup
* Verwijderd *
  maandag 18 juni 2012 @ 00:15:55 #48
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_113034107
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:14 schreef Helpmefok het volgende:
Vriendin VdW: [ afbeelding ]

:r
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_113034115
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:15 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
pi_113034118
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:15 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Ik had 'm gewisseld voor Bouma ofzo
  Forum Admin maandag 18 juni 2012 @ 00:16:16 #51
35723 crew  GGMM
pi_113034126
Jongens, laten we gewoon eerlijk zijn. Het was allemaal Strootman z'n schuld.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_113034142
Het grootste geluk van het verliezen van het EK:

de slowchat draait weer volop :9~ :D _O_
pi_113034149
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef GGMM het volgende:
Jongens, laten we gewoon eerlijk zijn. Het was allemaal Strootman z'n schuld.
Helaas wou Bert niet winnen door hem op de bank te laten :Y
pi_113034155
Met Frank waren we gewoon EK geworden.
★★★
pi_113034160
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef GGMM het volgende:
Jongens, laten we gewoon eerlijk zijn. Het was allemaal Strootman z'n schuld.
Laten we vooral :r :') Willems :') :r en het 5e Van der Wiel aan de wagen niet vergeten :r
pi_113034162
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef GGMM het volgende:
Jongens, laten we gewoon eerlijk zijn. Het was allemaal Strootman z'n schuld.
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^
pi_113034168
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Met Frank waren we gewoon EK geworden.
Met Frank waren er ineens veel betere Nederlandse spelers.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_113034190
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Met Frank waren we gewoon EK geworden.
Ja inderdaad, we waren gewoon getransformeerd in een toernooi.

:')
pi_113034200
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:17 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Met Frank waren er ineens veel betere Nederlandse spelers.
Niet alleen dat, ook een betere sfeer.
★★★
pi_113034225
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')