vd Wiel heeft geen vriendin, die doet de spelersvrouwenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb Greg's vriendin gezien en als je dan vreemd gaat bij haar dan ben je dom.
Alle voetballers gaan vreemd.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb Greg's vriendin gezien en als je dan vreemd gaat bij haar dan ben je dom.
Hij klinkt ook dom dus dat zou ik niet zo raar vindenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb Greg's vriendin gezien en als je dan vreemd gaat bij haar dan ben je dom.
Serieus? Ik dacht echt van wel.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vd Wiel heeft geen vriendin, die doet de spelersvrouwen
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb Greg's vriendin gezien en als je dan vreemd gaat bij haar dan ben je dom.
Pak ff een lelijke foto.quote:
quote:In het veld schreeuwde Robben een aantal keer 'hou je bek' tegen Bert van Marwijk toen de bondscoach hem gebood mee te verdedigen.
Dat valt dan weer meequote:Op maandag 18 juni 2012 00:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pak ff een lelijke foto.
[ afbeelding ]
quote:
Helaas wou Bert niet winnen door hem op de bank te latenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef GGMM het volgende:
Jongens, laten we gewoon eerlijk zijn. Het was allemaal Strootman z'n schuld.
Laten we vooralquote:Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef GGMM het volgende:
Jongens, laten we gewoon eerlijk zijn. Het was allemaal Strootman z'n schuld.
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef GGMM het volgende:
Jongens, laten we gewoon eerlijk zijn. Het was allemaal Strootman z'n schuld.
Met Frank waren er ineens veel betere Nederlandse spelers.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Met Frank waren we gewoon EK geworden.
Ja inderdaad, we waren gewoon getransformeerd in een toernooi.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Met Frank waren we gewoon EK geworden.
Niet alleen dat, ook een betere sfeer.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Met Frank waren er ineens veel betere Nederlandse spelers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |