abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113034557
Oh damn it , ik moet leren
pi_113034570
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

van Rhijn heeft meer gespeeld dan Willems gek :')
? :D
pi_113034572
quote:
Wesley Sneijder haalde zondagavond hard uit naar enkele ploeggenoten die hij niet bij naam noemde. "Er is gelekt naar de media", aldus de ontgoochelde spelverdeler.

Wout Stravers
KHARKIV

"Dat lek is heel kwalijk. Het schaadt het vertrouwen. Je kunt best je lijntjes hebben, maar je moet weten wat wel naar buiten kan komen en wat niet", aldus Sneijder tegenover VoetbalPrimeur.

Als voorbeeld noemt de Internazionale-middenvelder de bekend geworden trainingsvormen van Oranje: "Als je in drie formaties traint en dat komt naar buiten, is dat heel slecht." Sneijder is kwaad op het 'lek', maar tast in het duister om wie of welke spelers het gaat. "Wie het zijn? Wist ik dat maar..."

Ego's

Sneijder was na de EK-uitschakeling tegen Portugal kritisch op zichzelf en het team: "We hebben vaak gezegd dat de ego's opzij gezet moesten worden. Dat is niet gelukt en dat is onze eigen schuld. We hebben vier jaar lang alles opgebouwd en staan hier nu met nul punten. Dat is heel frustrerend."
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_113034573
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:24 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

En hoezo zou Strootman dat niet zijn, zoveel meer ervaring heeft hij niet dan Clasie
Heeft met team te maken.
Bij Feyenoord gaat nu alles goed. Na 1 dipje dan wil ik wel zien hoe ze ermee omgaan.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_113034577
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:24 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Je hebt nu een moord op je geweten dat weet je toch?
Nee, het was gewoon een schending van de regels :) Maakt mij echt niet uit wie het is.
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 18 juni 2012 @ 00:25:38 #96
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_113034587
Mongolen die Clasie een hype noemen :r beste speler van de hele Eredivsie man.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_113034596
quote:
19s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Nee, het was gewoon een schending van de regels :) Maakt mij echt niet uit wie het is.
ja maar het is tong, die scheldt nooit, die doet geen vlieg kwaad, de een mag meer dan de ander

blablabla
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_113034601
EUREKAAA

Wtf, ik word focking multimiljardair
pi_113034603
Clasie gaat over 2 jaar mee als hij zich zo blijft ontwikkelen. Verwacht veel van die jongen.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_113034604
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mongolen die Classie een hype noemen :r beste speler van de hele Eredivsie man.
Dat was Vertonghen.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_113034607
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:25 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

ja maar het is tong, die scheldt nooit, die doet geen vlieg kwaad, de een mag meer dan de ander

blablabla
Dat zijn mijn woorden niet ;)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_113034616
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:25 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Heeft met team te maken.
Bij Feyenoord gaat nu alles goed. Na 1 dipje dan wil ik wel zien hoe ze ermee omgaan.
Dipjes zijn er al geweest, zie groningen uit ado thuis en GOA uit
* Verwijderd *
  maandag 18 juni 2012 @ 00:26:24 #103
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_113034618
quote:
19s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Nee, het was gewoon een schending van de regels :) Maakt mij echt niet uit wie het is.
^O^
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_113034621
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mongolen die Classie een hype noemen :r beste speler van de hele Eredivsie man.
Jullie doen net alsof hij de beste in de wereld is man. Elke keer Clasie dit Clasie dat.

Of doen jullie net als mij trollen? (strootman)
pi_113034633
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:26 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Jullie doen net alsof hij de beste in de wereld is man. Elke keer Clasie dit Clasie dat.

Of doen jullie net als mij trollen? (strootman)
goh zou het :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_113034647
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef mrstylo het volgende:

[..]

De Vrij zou misschien dan wel mee gaan.
Clasie sowieso niet, want Frank gaat niet voor de hypes.
LOL, Clasie een 'hype' _O-. Won de zilveren schoen gek :W

quote:
Rhijn heeft maar 14 wedstrijden gespeeld.
Bommel zou sowieso mee gaan.
Rhijn speelde meer dan Willems :') En Bommel zou dus eCHT KEIHARD afgevallen zijn onder Frank.

quote:
LB zou dan misschien Emanuelson zijn, maar hij zou geen enkele punt voor Nederland gewonnen hebben.
O dus echt wel hé. Speelde zeer verdienstelijk LB bij Milan.

quote:
Bij club voetbal wel, maar voor Nationale wedstrijden niet.
Jawel man.
  maandag 18 juni 2012 @ 00:27:05 #107
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_113034651
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:26 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Dat was Vertonghen.
Gaat Strootman zijn kont schoonlikken -O-
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_113034655
Frank de Boer, een groot gemis.

Frankie de Boer _O_

quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:26 schreef KingRoland het volgende:
Frank de boer is een baas. Niet zomaar een baas maar een eckte eckte eindbaas.
★★★
pi_113034671
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:27 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Rhijn speelde meer dan Willems :')
Hoe kom je daar bij?
pi_113034674
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:26 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

goh zou het :')
Moet haast wel, Anita is namelijk beter.
pi_113034689
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:27 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Moet haast wel, Anita is namelijk beter.
_O_
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_113034697
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:27 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

LOL, Clasie een 'hype' _O-. Won de zilveren schoen gek :W

[..]

Rhijn speelde meer dan Willems :') En Bommel zou dus eCHT KEIHARD afgevallen zijn onder Frank.

[..]

O dus echt wel hé. Speelde zeer verdienstelijk LB bij Milan.

[..]

Jawel man.
Sorry maar je gebruikt verkeerde bronnen dan.
Van Rhijn 14 wedstrijden en Willems 30+.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  maandag 18 juni 2012 @ 00:28:06 #113
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_113034701
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Frank de Boer, een groot gemis.

Frankie de Boer _O_

[..]

Ik kan me niet heugen dat ik een coach van jullie sympathiek vond maar Frankie is het gelukt
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_113034716
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:23 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Clasie is de nieuwe Toornstra.
Mark my words.
:'). Clasie won niet voor niets de zilveren schoen gek. Die is nu al Z-O-V-E-E-L verder in zijn ontwikkeling dan :') Strootman :') die een veredeld Utrechtspelertje is met een grootheidswaan.
pi_113034736
Psv heeft trouwens weer een jeugdspeler bij sparta gepikt las ik van de week
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  maandag 18 juni 2012 @ 00:29:33 #117
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_113034756
Twente heeft trouwens Schilder van Nac gekocht :')
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_113034762
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Psv heeft trouwens weer een jeugdspeler bij sparta gepikt las ik van de week
Zou mooi zijn als de jeugd meer kansen krijgt (Depay, Ritzmaier, Bakkali enz)
pi_113034773
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Twente heeft trouwens Schilder van Nac gekocht :')
leuke speler om erbij te hebben
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_113034788
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:29 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Zou mooi zijn als de jeugd meer kansen krijgt (Depay, Ritzmaier, Bakkali enz)
dat joch was 15 ofzo
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')