?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
van Rhijn heeft meer gespeeld dan Willems gek
quote:Wesley Sneijder haalde zondagavond hard uit naar enkele ploeggenoten die hij niet bij naam noemde. "Er is gelekt naar de media", aldus de ontgoochelde spelverdeler.
Wout Stravers
KHARKIV
"Dat lek is heel kwalijk. Het schaadt het vertrouwen. Je kunt best je lijntjes hebben, maar je moet weten wat wel naar buiten kan komen en wat niet", aldus Sneijder tegenover VoetbalPrimeur.
Als voorbeeld noemt de Internazionale-middenvelder de bekend geworden trainingsvormen van Oranje: "Als je in drie formaties traint en dat komt naar buiten, is dat heel slecht." Sneijder is kwaad op het 'lek', maar tast in het duister om wie of welke spelers het gaat. "Wie het zijn? Wist ik dat maar..."
Ego's
Sneijder was na de EK-uitschakeling tegen Portugal kritisch op zichzelf en het team: "We hebben vaak gezegd dat de ego's opzij gezet moesten worden. Dat is niet gelukt en dat is onze eigen schuld. We hebben vier jaar lang alles opgebouwd en staan hier nu met nul punten. Dat is heel frustrerend."
Heeft met team te maken.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:24 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
En hoezo zou Strootman dat niet zijn, zoveel meer ervaring heeft hij niet dan Clasie
Nee, het was gewoon een schending van de regelsquote:Op maandag 18 juni 2012 00:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je hebt nu een moord op je geweten dat weet je toch?
ja maar het is tong, die scheldt nooit, die doet geen vlieg kwaad, de een mag meer dan de anderquote:Op maandag 18 juni 2012 00:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, het was gewoon een schending van de regelsMaakt mij echt niet uit wie het is.
Dat was Vertonghen.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mongolen die Classie een hype noemenbeste speler van de hele Eredivsie man.
Dat zijn mijn woorden nietquote:Op maandag 18 juni 2012 00:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja maar het is tong, die scheldt nooit, die doet geen vlieg kwaad, de een mag meer dan de ander
blablabla
Dipjes zijn er al geweest, zie groningen uit ado thuis en GOA uitquote:Op maandag 18 juni 2012 00:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heeft met team te maken.
Bij Feyenoord gaat nu alles goed. Na 1 dipje dan wil ik wel zien hoe ze ermee omgaan.
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, het was gewoon een schending van de regelsMaakt mij echt niet uit wie het is.
Jullie doen net alsof hij de beste in de wereld is man. Elke keer Clasie dit Clasie dat.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mongolen die Classie een hype noemenbeste speler van de hele Eredivsie man.
goh zou hetquote:Op maandag 18 juni 2012 00:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jullie doen net alsof hij de beste in de wereld is man. Elke keer Clasie dit Clasie dat.
Of doen jullie net als mij trollen? (strootman)
LOL, Clasie een 'hype'quote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
De Vrij zou misschien dan wel mee gaan.
Clasie sowieso niet, want Frank gaat niet voor de hypes.
Rhijn speelde meer dan Willemsquote:Rhijn heeft maar 14 wedstrijden gespeeld.
Bommel zou sowieso mee gaan.
O dus echt wel hé. Speelde zeer verdienstelijk LB bij Milan.quote:LB zou dan misschien Emanuelson zijn, maar hij zou geen enkele punt voor Nederland gewonnen hebben.
Jawel man.quote:Bij club voetbal wel, maar voor Nationale wedstrijden niet.
Gaat Strootman zijn kont schoonlikkenquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:26 schreef KingRoland het volgende:
Frank de boer is een baas. Niet zomaar een baas maar een eckte eckte eindbaas.
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet haast wel, Anita is namelijk beter.
Sorry maar je gebruikt verkeerde bronnen dan.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
LOL, Clasie een 'hype'. Won de zilveren schoen gek
[..]
Rhijn speelde meer dan WillemsEn Bommel zou dus eCHT KEIHARD afgevallen zijn onder Frank.
[..]
O dus echt wel hé. Speelde zeer verdienstelijk LB bij Milan.
[..]
Jawel man.
Ik kan me niet heugen dat ik een coach van jullie sympathiek vond maar Frankie is het geluktquote:Op maandag 18 juni 2012 00:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Frank de Boer, een groot gemis.
Frankie de Boer
[..]
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Clasie is de nieuwe Toornstra.
Mark my words.
Zou mooi zijn als de jeugd meer kansen krijgt (Depay, Ritzmaier, Bakkali enz)quote:Op maandag 18 juni 2012 00:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Psv heeft trouwens weer een jeugdspeler bij sparta gepikt las ik van de week
leuke speler om erbij te hebbenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Twente heeft trouwens Schilder van Nac gekocht
dat joch was 15 ofzoquote:Op maandag 18 juni 2012 00:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als de jeugd meer kansen krijgt (Depay, Ritzmaier, Bakkali enz)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |