quote:Op maandag 18 juni 2012 00:30 schreef .Masturbatron. het volgende:
alleen losers gaan naar school
als je rijk bent geworden zonder opleiding ben je baas
Dit niet doorhebbenquote:
Ik begrijp dat dit ONZ is en iedereen doet alsof. Ik begrijp je jongen. Het geeft niks. Stop pretending. Buffalo Soldier. No Woman No Cry. I Shot The Sheriff. Reggae Night. Red Red Wine. Could You Be (One) Love(d)quote:Op maandag 18 juni 2012 00:34 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dit niet doorhebbenIn China is het kk later zemmel, hier kun je geld mee verdienen
quote:Op maandag 18 juni 2012 14:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb ook een goede methode.
Stel je hebt 20,-.
Dan leen je 10,- van pizzageit. Dan heb je dus 30,-. Dat is 50% winst.
Dan geef je hem die 10,- weer terug, want anders gaat hij huilen. Dan heb je dus 33% verlies.
50% winst - 33% verlies = 17% winst!!! EINZ!!!
quote:Op maandag 18 juni 2012 14:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb ook een goede methode.
Stel je hebt 20,-.
Dan leen je 10,- van pizzageit. Dan heb je dus 30,-. Dat is 50% winst.
Dan geef je hem die 10,- weer terug, want anders gaat hij huilen. Dan heb je dus 33% verlies.
50% winst - 33% verlies = 17% winst!!! EINZ!!!
EN HOE GROTER DE BEDRAGEN HOE MEER KANKERHARDE EURO'S DIE 17% WINST IS NATUURLIJKquote:Op maandag 18 juni 2012 14:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb ook een goede methode.
Stel je hebt 20,-.
Dan leen je 10,- van pizzageit. Dan heb je dus 30,-. Dat is 50% winst.
Dan geef je hem die 10,- weer terug, want anders gaat hij huilen. Dan heb je dus 33% verlies.
50% winst - 33% verlies = 17% winst!!! EINZ!!!
JIJ.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb ook een goede methode.
Stel je hebt 20,-.
Dan leen je 10,- van pizzageit. Dan heb je dus 30,-. Dat is 50% winst.
Dan geef je hem die 10,- weer terug, want anders gaat hij huilen. Dan heb je dus 33% verlies.
50% winst - 33% verlies = 17% winst!!! EINZ!!!
quote:Op maandag 18 juni 2012 14:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb ook een goede methode.
Stel je hebt 20,-.
Dan leen je 10,- van pizzageit. Dan heb je dus 30,-. Dat is 50% winst.
Dan geef je hem die 10,- weer terug, want anders gaat hij huilen. Dan heb je dus 33% verlies.
50% winst - 33% verlies = 17% winst!!! EINZ!!!
Serieus ?quote:Op maandag 18 juni 2012 14:49 schreef Expression het volgende:
De wedstrijden zijn allemaal om dezelfde tijd. Begint het om 6 uur in NL dan begint het op het zelfde moment in China, alleen is het daar een andere tijd.
quote:Op maandag 18 juni 2012 14:49 schreef Expression het volgende:
De wedstrijden zijn allemaal om dezelfde tijd. Begint het om 6 uur in NL dan begint het op het zelfde moment in China, alleen is het daar een andere tijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |