abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113034718
Met dit EK, waar NL uitgeschakeld is, valt enorm veel geld te verdienen. Via de gokkantoren wel te verstaan. Maarja, je kan natuurlijk ook geld verliezen. Met deze methode verlies je NOOIT.

Wat je nodig hebt, is een vriend in China. In China is het namelijk een aantal uur later. Als de wedstrijd op het EK dus begint, is hij in China allang afgelopen. Je belt dus die vriend in China, vraagt om de uitslag, zet er al je geld op en er stromen ZIEKELIJKE WINSTEN binnen.

Met deze methode ben ik milijonair geworden en ik wil het nu met jullie delen :)

Groeten, PizzaGeit.
pi_113034726
dat is echt geweldig
pi_113034751
:N Basisschool nooit afgemaakt?
pi_113034805
alleen losers gaan naar school
als je rijk bent geworden zonder opleiding/misdaad ben je baas _O_
pi_113034819
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:30 schreef .Masturbatron. het volgende:
alleen losers gaan naar school
als je rijk bent geworden zonder opleiding ben je baas _O_
Nieuw is niet altijd beter.
pi_113034842
:W
  maandag 18 juni 2012 @ 00:34:52 #7
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_113034957
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:29 schreef Morgen- het volgende:
:N Basisschool nooit afgemaakt?
Dit niet doorhebben :') In China is het kk later zemmel, hier kun je geld mee verdienen
Tics van je petten.
pi_113035160
Godverdomme, dat is het!!! Mijn baas kan de tyfus krijgen, ik kom morgen niet.

Miljoenen heer i kom! *O*
pi_113035178
:') :') :')
pi_113035391
Als ik hier al geen vrienden heb, hoe gaat dat dan in China? :')
pi_113035992
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:34 schreef nattermann het volgende:

[..]

Dit niet doorhebben :') In China is het kk later zemmel, hier kun je geld mee verdienen
Ik begrijp dat dit ONZ is en iedereen doet alsof. Ik begrijp je jongen. Het geeft niks. Stop pretending. Buffalo Soldier. No Woman No Cry. I Shot The Sheriff. Reggae Night. Red Red Wine. Could You Be (One) Love(d)
  maandag 18 juni 2012 @ 01:51:16 #12
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113036940
Leuk bedacht hoor, kan zo in het rijtje: kapje om zonnewijzers tegen te felle zon te beschermen en regenbeschermer voor op een paraplu te monteren.
Hallon!
pi_113046552
Jongens, vandaag is jullie kans om weer flink veel geld te verdienen _O_
  maandag 18 juni 2012 @ 14:22:36 #14
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_113050100
Ik heb ook een goede methode.

Stel je hebt 20,-.
Dan leen je 10,- van pizzageit. Dan heb je dus 30,-. Dat is 50% winst.
Dan geef je hem die 10,- weer terug, want anders gaat hij huilen. Dan heb je dus 33% verlies.
50% winst - 33% verlies = 17% winst!!! EINZ!!!
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_113050176
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb ook een goede methode.

Stel je hebt 20,-.
Dan leen je 10,- van pizzageit. Dan heb je dus 30,-. Dat is 50% winst.
Dan geef je hem die 10,- weer terug, want anders gaat hij huilen. Dan heb je dus 33% verlies.
50% winst - 33% verlies = 17% winst!!! EINZ!!!
:D
  maandag 18 juni 2012 @ 14:24:34 #16
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_113050188
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb ook een goede methode.

Stel je hebt 20,-.
Dan leen je 10,- van pizzageit. Dan heb je dus 30,-. Dat is 50% winst.
Dan geef je hem die 10,- weer terug, want anders gaat hij huilen. Dan heb je dus 33% verlies.
50% winst - 33% verlies = 17% winst!!! EINZ!!!
_O-
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_113050378
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb ook een goede methode.

Stel je hebt 20,-.
Dan leen je 10,- van pizzageit. Dan heb je dus 30,-. Dat is 50% winst.
Dan geef je hem die 10,- weer terug, want anders gaat hij huilen. Dan heb je dus 33% verlies.
50% winst - 33% verlies = 17% winst!!! EINZ!!!
EN HOE GROTER DE BEDRAGEN HOE MEER KANKERHARDE EURO'S DIE 17% WINST IS NATUURLIJK _O_ :Y _O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_113050666
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb ook een goede methode.

Stel je hebt 20,-.
Dan leen je 10,- van pizzageit. Dan heb je dus 30,-. Dat is 50% winst.
Dan geef je hem die 10,- weer terug, want anders gaat hij huilen. Dan heb je dus 33% verlies.
50% winst - 33% verlies = 17% winst!!! EINZ!!!
JIJ. :') TOTALE EINDBAAS! _O_
pi_113050772
Oh, and that's a bad miss!
pi_113050828
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb ook een goede methode.

Stel je hebt 20,-.
Dan leen je 10,- van pizzageit. Dan heb je dus 30,-. Dat is 50% winst.
Dan geef je hem die 10,- weer terug, want anders gaat hij huilen. Dan heb je dus 33% verlies.
50% winst - 33% verlies = 17% winst!!! EINZ!!!
:')
pi_113051397
De wedstrijden zijn allemaal om dezelfde tijd. Begint het om 6 uur in NL dan begint het op het zelfde moment in China, alleen is het daar een andere tijd.
Run rabbit, run.
pi_113051462
quote:
15s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:49 schreef Expression het volgende:
De wedstrijden zijn allemaal om dezelfde tijd. Begint het om 6 uur in NL dan begint het op het zelfde moment in China, alleen is het daar een andere tijd.
Serieus ?
pi_113052468
quote:
11s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:51 schreef weerstandje het volgende:

[..]

Serieus ?
Nee, slechte garp.
  maandag 18 juni 2012 @ 15:16:05 #24
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_113052564
quote:
15s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:49 schreef Expression het volgende:
De wedstrijden zijn allemaal om dezelfde tijd. Begint het om 6 uur in NL dan begint het op het zelfde moment in China, alleen is het daar een andere tijd.
:|W
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_113053003
betere tip: registreer je op zo'n website waar je enquetes in moet vullen. daar krijg je dan punten voor en als je veel van die punten hebt dan kun je het inruilen voor geld.

tel uit je winst ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')