abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113034718
Met dit EK, waar NL uitgeschakeld is, valt enorm veel geld te verdienen. Via de gokkantoren wel te verstaan. Maarja, je kan natuurlijk ook geld verliezen. Met deze methode verlies je NOOIT.

Wat je nodig hebt, is een vriend in China. In China is het namelijk een aantal uur later. Als de wedstrijd op het EK dus begint, is hij in China allang afgelopen. Je belt dus die vriend in China, vraagt om de uitslag, zet er al je geld op en er stromen ZIEKELIJKE WINSTEN binnen.

Met deze methode ben ik milijonair geworden en ik wil het nu met jullie delen :)

Groeten, PizzaGeit.
pi_113034726
dat is echt geweldig
pi_113034751
:N Basisschool nooit afgemaakt?
pi_113034805
alleen losers gaan naar school
als je rijk bent geworden zonder opleiding/misdaad ben je baas _O_
pi_113034819
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:30 schreef .Masturbatron. het volgende:
alleen losers gaan naar school
als je rijk bent geworden zonder opleiding ben je baas _O_
Nieuw is niet altijd beter.
pi_113034842
:W
  maandag 18 juni 2012 @ 00:34:52 #7
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_113034957
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:29 schreef Morgen- het volgende:
:N Basisschool nooit afgemaakt?
Dit niet doorhebben :') In China is het kk later zemmel, hier kun je geld mee verdienen
Tics van je petten.
pi_113035160
Godverdomme, dat is het!!! Mijn baas kan de tyfus krijgen, ik kom morgen niet.

Miljoenen heer i kom! *O*
pi_113035178
:') :') :')
pi_113035391
Als ik hier al geen vrienden heb, hoe gaat dat dan in China? :')
pi_113035992
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:34 schreef nattermann het volgende:

[..]

Dit niet doorhebben :') In China is het kk later zemmel, hier kun je geld mee verdienen
Ik begrijp dat dit ONZ is en iedereen doet alsof. Ik begrijp je jongen. Het geeft niks. Stop pretending. Buffalo Soldier. No Woman No Cry. I Shot The Sheriff. Reggae Night. Red Red Wine. Could You Be (One) Love(d)
  maandag 18 juni 2012 @ 01:51:16 #12
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113036940
Leuk bedacht hoor, kan zo in het rijtje: kapje om zonnewijzers tegen te felle zon te beschermen en regenbeschermer voor op een paraplu te monteren.
Hallon!
pi_113046552
Jongens, vandaag is jullie kans om weer flink veel geld te verdienen _O_
  maandag 18 juni 2012 @ 14:22:36 #14
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_113050100
Ik heb ook een goede methode.

Stel je hebt 20,-.
Dan leen je 10,- van pizzageit. Dan heb je dus 30,-. Dat is 50% winst.
Dan geef je hem die 10,- weer terug, want anders gaat hij huilen. Dan heb je dus 33% verlies.
50% winst - 33% verlies = 17% winst!!! EINZ!!!
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_113050176
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb ook een goede methode.

Stel je hebt 20,-.
Dan leen je 10,- van pizzageit. Dan heb je dus 30,-. Dat is 50% winst.
Dan geef je hem die 10,- weer terug, want anders gaat hij huilen. Dan heb je dus 33% verlies.
50% winst - 33% verlies = 17% winst!!! EINZ!!!
:D
  maandag 18 juni 2012 @ 14:24:34 #16
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_113050188
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb ook een goede methode.

Stel je hebt 20,-.
Dan leen je 10,- van pizzageit. Dan heb je dus 30,-. Dat is 50% winst.
Dan geef je hem die 10,- weer terug, want anders gaat hij huilen. Dan heb je dus 33% verlies.
50% winst - 33% verlies = 17% winst!!! EINZ!!!
_O-
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_113050378
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb ook een goede methode.

Stel je hebt 20,-.
Dan leen je 10,- van pizzageit. Dan heb je dus 30,-. Dat is 50% winst.
Dan geef je hem die 10,- weer terug, want anders gaat hij huilen. Dan heb je dus 33% verlies.
50% winst - 33% verlies = 17% winst!!! EINZ!!!
EN HOE GROTER DE BEDRAGEN HOE MEER KANKERHARDE EURO'S DIE 17% WINST IS NATUURLIJK _O_ :Y _O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_113050666
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb ook een goede methode.

Stel je hebt 20,-.
Dan leen je 10,- van pizzageit. Dan heb je dus 30,-. Dat is 50% winst.
Dan geef je hem die 10,- weer terug, want anders gaat hij huilen. Dan heb je dus 33% verlies.
50% winst - 33% verlies = 17% winst!!! EINZ!!!
JIJ. :') TOTALE EINDBAAS! _O_
pi_113050772
Oh, and that's a bad miss!
pi_113050828
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb ook een goede methode.

Stel je hebt 20,-.
Dan leen je 10,- van pizzageit. Dan heb je dus 30,-. Dat is 50% winst.
Dan geef je hem die 10,- weer terug, want anders gaat hij huilen. Dan heb je dus 33% verlies.
50% winst - 33% verlies = 17% winst!!! EINZ!!!
:')
pi_113051397
De wedstrijden zijn allemaal om dezelfde tijd. Begint het om 6 uur in NL dan begint het op het zelfde moment in China, alleen is het daar een andere tijd.
Run rabbit, run.
pi_113051462
quote:
15s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:49 schreef Expression het volgende:
De wedstrijden zijn allemaal om dezelfde tijd. Begint het om 6 uur in NL dan begint het op het zelfde moment in China, alleen is het daar een andere tijd.
Serieus ?
pi_113052468
quote:
11s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:51 schreef weerstandje het volgende:

[..]

Serieus ?
Nee, slechte garp.
  maandag 18 juni 2012 @ 15:16:05 #24
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_113052564
quote:
15s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:49 schreef Expression het volgende:
De wedstrijden zijn allemaal om dezelfde tijd. Begint het om 6 uur in NL dan begint het op het zelfde moment in China, alleen is het daar een andere tijd.
:|W
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_113053003
betere tip: registreer je op zo'n website waar je enquetes in moet vullen. daar krijg je dan punten voor en als je veel van die punten hebt dan kun je het inruilen voor geld.

tel uit je winst ^O^
pi_113053106
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:27 schreef -supergirl- het volgende:
betere tip: registreer je op zo'n website waar je enquetes in moet vullen. daar krijg je dan punten voor en als je veel van die punten hebt dan kun je het inruilen voor geld.

tel uit je winst ^O^
Dat heb ik ook gedaan, EuroClix of zo. Je kunt nog beter bij de McDonald's gaan werken, zo langzaam gaat dat. :')
  maandag 18 juni 2012 @ 15:35:11 #27
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113053314
quote:
15s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:49 schreef Expression het volgende:
De wedstrijden zijn allemaal om dezelfde tijd. Begint het om 6 uur in NL dan begint het op het zelfde moment in China, alleen is het daar een andere tijd.
:o Wow had dat helemaal niet door dat dat zo werkte!

:')
Hallon!
pi_113053587
mensen die niet rijk zijn :')
pi_113055534
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb ook een goede methode.

Stel je hebt 20,-.
Dan leen je 10,- van pizzageit. Dan heb je dus 30,-. Dat is 50% winst.
Dan geef je hem die 10,- weer terug, want anders gaat hij huilen. Dan heb je dus 33% verlies.
50% winst - 33% verlies = 17% winst!!! EINZ!!!
Wtf man, dat is best slim.
pi_113055697
quote:
15s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:16 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

:|W
Ik begrijp dat dit boven jouw hersentjes uit gaat. ;)
Run rabbit, run.
pi_113055733
quote:
11s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:35 schreef BlueMage het volgende:

[..]

:o Wow had dat helemaal niet door dat dat zo werkte!

:')
Iemand moet toch de Captain Obvious zijn. :')
Run rabbit, run.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 10:22:40 #32
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_113088439
nee jongens, ik kreeg net onder staande mail.

quote:
Goede dag,

Wij zijn een groot groeiend bedrijf, die zich bevindt in Europa, op de top van de wereldwijde markt en wij hebben een grote ervaring in marketing en zakelijke technologie.n.
We willen onze kennis en succes graag met U delen.
Ons bedrijf heeft een 10 jaren plan voor het verspreiden naar Europa, Azi.
en het Midden Amerika.
En op dit moment zijn wij op zoek naar vertegenwoordigers binnen Europa.
Wij hebben behoefte aan regionale afgevaardigden, die betalingen van onze klanten gaan verwerken in hun eigen land voor ons bedrijf.

Alles wat U nodig hebt voor deze baan is:

het internet, een mobiele telefoon, het e-mail en een bankrekening en er is geen speciale opleiding is vereist voor deze baan.
Dit is geen voltijds baan, dus het zal circa 2 tot 4 uur tijd per dag in beslag nemen.U krijgt toegang tot de klanten databank van ons en alle vereiste gegevens die nodig zijn voor betalingen en overboekingsysteem.
Aangezien het om een SEPA-betaalsysteem gaat, zal de tijd in beslag nemen om te kunnen worden bijgeschreven op de bankrekening, meestal, hebben onze vertegenwoordigers ongeveer 3 tot 4 werkdagen, maar het is noodzakelijk om controle te hebben over de verwerkingsproces.
U zult ook de betalingen ontvangen van onze klanten vanuit Uw omgeving en U zal ze verder sturen naar onze hoofdvestiging.
Uw salaris zal 3200 euro bedragen + 4% van elke verwerkte betaling.
Alle bijkomende kosten worden betaald door het bedrijf.
Indien U ge.nteresseerd bent over dit aanbod en U wilt een deel van onze familie worden vul dan de volgende informatie over uzelf in en sturen wij U meer informatie op over ons bedrijf, over de functie en de proefperiode.

1. Uw volledige naam
2. Uw telefoon nummer met een internationale code 3. Uw woon adres 4. Uw e-mail adres

Verstuur het naar onze e-mail adres weriiopertyiop@hotmail.com en controleer goed het e-mail adres waarop u wilt versturen.
(Gebruik geen REPLY knop om ons een bericht te sturen)
en lk heb me gegevens al opgestuurd, :Y _O_

4 uurtjes per dag en dan ruim 3200 verdienen *O*
mee bekant vangde gin haas.
pi_113095780
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:27 schreef -supergirl- het volgende:
betere tip: registreer je op zo'n website waar je enquetes in moet vullen. daar krijg je dan punten voor en als je veel van die punten hebt dan kun je het inruilen voor geld.

tel uit je winst ^O^
Ik heb zo'n website, moet je eens weten hoeveel mensen voor mij verdienen :D
🐱
  dinsdag 19 juni 2012 @ 14:02:59 #34
230675 appeltjap
omdat appel
pi_113096341
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb ook een goede methode.

Stel je hebt 20,-.
Dan leen je 10,- van pizzageit. Dan heb je dus 30,-. Dat is 50% winst.
Dan geef je hem die 10,- weer terug, want anders gaat hij huilen. Dan heb je dus 33% verlies.
50% winst - 33% verlies = 17% winst!!! EINZ!!!
_O_
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
  dinsdag 19 juni 2012 @ 14:08:34 #35
361368 Compliment
Ki Ka Compliment
pi_113096553
Ik heb ook een idee, kijk!!

Stel je wordt grappenmaker, voor 2 euro per stuk verkoop je je gemaakte grappen. Voor 2 euro per stuk. Eigenlijk zijn die grappen 1 euro waard (maar dit is juist de grap). Je koopt ze dan terug voor 1 euro dan heb je dus 100 procent winst en je grappen terug, die kun je weer verkopen. Dus als je 1 grapje 10 x verkoopt mask je 10x 100% = 1000 procent winst op 1 grap. :D

Je kunt eventueel ook grappen repareren je bent immers garpenmaker.
P :D
pi_113096776
Je verkoopt mobieltjes voor 50 euro per stuk, je laat ze betalen, maar dan stuur je een bief met exuses dat de mobieltjes er niet meer zijn, en je stuurt een cheque mee van 53 euro . maar dan is de bedrijfsnaam op die cheque. "hete jonge sletjes huis" ga er maar vanuit dat heel veel mensen dat niet op hun bankafschrift willen hebben staan en worden de cheques niet geincaseerd. Je bent niet illegaal bezig, want je schrijft in de brief dat er geen mobieltjes zijn en je stuurt een cheque mee inclusief 3 euro extra als rente of gemaakte kosten.

tel uit je winst.
🐱
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')