quote:Op maandag 18 juni 2012 00:30 schreef .Masturbatron. het volgende:
alleen losers gaan naar school
als je rijk bent geworden zonder opleiding ben je baas
Dit niet doorhebbenquote:
Ik begrijp dat dit ONZ is en iedereen doet alsof. Ik begrijp je jongen. Het geeft niks. Stop pretending. Buffalo Soldier. No Woman No Cry. I Shot The Sheriff. Reggae Night. Red Red Wine. Could You Be (One) Love(d)quote:Op maandag 18 juni 2012 00:34 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dit niet doorhebbenIn China is het kk later zemmel, hier kun je geld mee verdienen
quote:Op maandag 18 juni 2012 14:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb ook een goede methode.
Stel je hebt 20,-.
Dan leen je 10,- van pizzageit. Dan heb je dus 30,-. Dat is 50% winst.
Dan geef je hem die 10,- weer terug, want anders gaat hij huilen. Dan heb je dus 33% verlies.
50% winst - 33% verlies = 17% winst!!! EINZ!!!
quote:Op maandag 18 juni 2012 14:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb ook een goede methode.
Stel je hebt 20,-.
Dan leen je 10,- van pizzageit. Dan heb je dus 30,-. Dat is 50% winst.
Dan geef je hem die 10,- weer terug, want anders gaat hij huilen. Dan heb je dus 33% verlies.
50% winst - 33% verlies = 17% winst!!! EINZ!!!
EN HOE GROTER DE BEDRAGEN HOE MEER KANKERHARDE EURO'S DIE 17% WINST IS NATUURLIJKquote:Op maandag 18 juni 2012 14:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb ook een goede methode.
Stel je hebt 20,-.
Dan leen je 10,- van pizzageit. Dan heb je dus 30,-. Dat is 50% winst.
Dan geef je hem die 10,- weer terug, want anders gaat hij huilen. Dan heb je dus 33% verlies.
50% winst - 33% verlies = 17% winst!!! EINZ!!!
JIJ.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb ook een goede methode.
Stel je hebt 20,-.
Dan leen je 10,- van pizzageit. Dan heb je dus 30,-. Dat is 50% winst.
Dan geef je hem die 10,- weer terug, want anders gaat hij huilen. Dan heb je dus 33% verlies.
50% winst - 33% verlies = 17% winst!!! EINZ!!!
quote:Op maandag 18 juni 2012 14:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb ook een goede methode.
Stel je hebt 20,-.
Dan leen je 10,- van pizzageit. Dan heb je dus 30,-. Dat is 50% winst.
Dan geef je hem die 10,- weer terug, want anders gaat hij huilen. Dan heb je dus 33% verlies.
50% winst - 33% verlies = 17% winst!!! EINZ!!!
Serieus ?quote:Op maandag 18 juni 2012 14:49 schreef Expression het volgende:
De wedstrijden zijn allemaal om dezelfde tijd. Begint het om 6 uur in NL dan begint het op het zelfde moment in China, alleen is het daar een andere tijd.
quote:Op maandag 18 juni 2012 14:49 schreef Expression het volgende:
De wedstrijden zijn allemaal om dezelfde tijd. Begint het om 6 uur in NL dan begint het op het zelfde moment in China, alleen is het daar een andere tijd.
Dat heb ik ook gedaan, EuroClix of zo. Je kunt nog beter bij de McDonald's gaan werken, zo langzaam gaat dat.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:27 schreef -supergirl- het volgende:
betere tip: registreer je op zo'n website waar je enquetes in moet vullen. daar krijg je dan punten voor en als je veel van die punten hebt dan kun je het inruilen voor geld.
tel uit je winst
quote:Op maandag 18 juni 2012 14:49 schreef Expression het volgende:
De wedstrijden zijn allemaal om dezelfde tijd. Begint het om 6 uur in NL dan begint het op het zelfde moment in China, alleen is het daar een andere tijd.
Wtf man, dat is best slim.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb ook een goede methode.
Stel je hebt 20,-.
Dan leen je 10,- van pizzageit. Dan heb je dus 30,-. Dat is 50% winst.
Dan geef je hem die 10,- weer terug, want anders gaat hij huilen. Dan heb je dus 33% verlies.
50% winst - 33% verlies = 17% winst!!! EINZ!!!
Iemand moet toch de Captain Obvious zijn.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:35 schreef BlueMage het volgende:
[..]Wow had dat helemaal niet door dat dat zo werkte!
en lk heb me gegevens al opgestuurd,quote:Goede dag,
Wij zijn een groot groeiend bedrijf, die zich bevindt in Europa, op de top van de wereldwijde markt en wij hebben een grote ervaring in marketing en zakelijke technologie.n.
We willen onze kennis en succes graag met U delen.
Ons bedrijf heeft een 10 jaren plan voor het verspreiden naar Europa, Azi.
en het Midden Amerika.
En op dit moment zijn wij op zoek naar vertegenwoordigers binnen Europa.
Wij hebben behoefte aan regionale afgevaardigden, die betalingen van onze klanten gaan verwerken in hun eigen land voor ons bedrijf.
Alles wat U nodig hebt voor deze baan is:
het internet, een mobiele telefoon, het e-mail en een bankrekening en er is geen speciale opleiding is vereist voor deze baan.
Dit is geen voltijds baan, dus het zal circa 2 tot 4 uur tijd per dag in beslag nemen.U krijgt toegang tot de klanten databank van ons en alle vereiste gegevens die nodig zijn voor betalingen en overboekingsysteem.
Aangezien het om een SEPA-betaalsysteem gaat, zal de tijd in beslag nemen om te kunnen worden bijgeschreven op de bankrekening, meestal, hebben onze vertegenwoordigers ongeveer 3 tot 4 werkdagen, maar het is noodzakelijk om controle te hebben over de verwerkingsproces.
U zult ook de betalingen ontvangen van onze klanten vanuit Uw omgeving en U zal ze verder sturen naar onze hoofdvestiging.
Uw salaris zal 3200 euro bedragen + 4% van elke verwerkte betaling.
Alle bijkomende kosten worden betaald door het bedrijf.
Indien U ge.nteresseerd bent over dit aanbod en U wilt een deel van onze familie worden vul dan de volgende informatie over uzelf in en sturen wij U meer informatie op over ons bedrijf, over de functie en de proefperiode.
1. Uw volledige naam
2. Uw telefoon nummer met een internationale code 3. Uw woon adres 4. Uw e-mail adres
Verstuur het naar onze e-mail adres weriiopertyiop@hotmail.com en controleer goed het e-mail adres waarop u wilt versturen.
(Gebruik geen REPLY knop om ons een bericht te sturen)
Ik heb zo'n website, moet je eens weten hoeveel mensen voor mij verdienenquote:Op maandag 18 juni 2012 15:27 schreef -supergirl- het volgende:
betere tip: registreer je op zo'n website waar je enquetes in moet vullen. daar krijg je dan punten voor en als je veel van die punten hebt dan kun je het inruilen voor geld.
tel uit je winst
quote:Op maandag 18 juni 2012 14:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb ook een goede methode.
Stel je hebt 20,-.
Dan leen je 10,- van pizzageit. Dan heb je dus 30,-. Dat is 50% winst.
Dan geef je hem die 10,- weer terug, want anders gaat hij huilen. Dan heb je dus 33% verlies.
50% winst - 33% verlies = 17% winst!!! EINZ!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |