abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113035033
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ricardo van Rhijn
Stefan de Vrij
Jordy Clasie

Bij jullie zijn het allemaal van die kut Marokkanen.
:') ?

van Leer, van Ooijen, Verkoelen, zo kan ik het ook wel.
pi_113035045
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ricardo van Rhijn
Stefan de Vrij
Jordy Clasie

Bij jullie zijn het allemaal van die kut Marokkanen.
Heil Wilders.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_113035049
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:36 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Arnold Scholten :')
Voor 2000 zeker?
pi_113035054
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ricardo van Rhijn
Stefan de Vrij
Jordy Clasie

Bij jullie zijn het allemaal van die kut Marokkanen.
:')

Nee.
★★★
pi_113035066
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:37 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Voor 2000 zeker?
Ja :')
Mijn pa werkte met zijn zwager en zo kregen wij weleens gratis kaarten voor wedstrijden van Ajax :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_113035084
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:37 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Voor 2000 zeker?
Van 1990 tot 95 bij feyenoord gespeeld daarna onder andere zijn carriere voortgezet bij Ajax, Jef united en fc den Bosch
* Verwijderd *
pi_113035094
Zullen we het club bashen maar stoppen en overgaan naar andere dingen? Waar SC voor is :')
pi_113035100
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:36 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

:') ?

van Leer, van Ooijen, Verkoelen, zo kan ik het ook wel.
Ach ja wat maakt het uit, Bakkali zal wel de enige zijn die doorbreekt. De rest krijgt toch geen kans.
  maandag 18 juni 2012 @ 00:39:06 #159
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_113035112
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:36 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

:') ?

van Leer, van Ooijen, Verkoelen, zo kan ik het ook wel.
Wie zijn dat nou weer? Nou nog doorgebroken jeugd...
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_113035113
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:38 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ach ja wat maakt het uit, Bakkali zal wel de enige zijn die doorbreekt. De rest krijgt toch geen kans.
Locadia en Depay ook wel. Andere heb ik ook wel twijfel.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_113035114
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zullen we het club bashen maar stoppen en overgaan naar andere dingen? Waar SC voor is :')
Ik vind het altijd wel prachtig man :')
Het is bashen met een beetje respect naar elkaar
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_113035123
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ricardo van Rhijn
Stefan de Vrij
Jordy Clasie

Bij jullie zijn het allemaal van die kut Marokkanen.
Bruno martins indi, mokotjo, cabral,Achabar,Kongolo, Vilhena etc

Kk toch op man :')
pi_113035127
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ik vind het altijd wel prachtig man :')
Het is bashen met een beetje respect naar elkaar
Respect? Waar?
  Forum Admin maandag 18 juni 2012 @ 00:39:42 #164
35723 crew  GGMM
pi_113035129
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zullen we het club bashen maar stoppen en overgaan naar andere dingen? Waar SC voor is :')
Kijk,zo mag ik het horen.

* GGMM steekt een veer in de kont van Davy.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_113035132
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:39 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Locadia en Depay ook wel. Andere heb ik ook wel twijfel.
Moet het nog maar zien, onder Advocaat.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_113035141
We zijn weer begonnen, en het EK is nog niet afgelopen _O-
★★★
pi_113035143
SC lijkt soms echt Goeden Tijden Slechte Tijden/Spanga's.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_113035152
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:39 schreef GGMM het volgende:

[..]

Kijk,zo mag ik het horen.

* GGMM steekt een veer in de kont van Davy.
geil
pi_113035156
Deze sc zit gewoon vol met debielen _O_

Ik mis alleen serieus echt stokstaart op dit soort momenten
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  Forum Admin maandag 18 juni 2012 @ 00:40:38 #170
35723 crew  GGMM
pi_113035158
Ik ben trouwens jarig.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_113035167
quote:
4s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:40 schreef GGMM het volgende:
Ik ben trouwens jarig.
Mooi man.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_113035169
quote:
4s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:40 schreef GGMM het volgende:
Ik ben trouwens jarig.
Congratz.
★★★
pi_113035171
quote:
4s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:40 schreef GGMM het volgende:
Ik ben trouwens jarig.
Feli mijn vriend _O_
pi_113035172
quote:
4s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:40 schreef GGMM het volgende:
Ik ben trouwens jarig.
Gefeliciteerd!
28 toch?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_113035174
quote:
4s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:40 schreef GGMM het volgende:
Ik ben trouwens jarig.
gefeliciteerd ouwe
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_113035176
Feyenoord met hun importsuri's :')
pi_113035188
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
pi_113035195
quote:
4s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:40 schreef GGMM het volgende:
Ik ben trouwens jarig.
* Verwijderd *
  Forum Admin maandag 18 juni 2012 @ 00:41:32 #179
35723 crew  GGMM
pi_113035197
Dank.

En nee, 27.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_113035204
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
24 :7

En GGMM: http://forum.fok.nl/topic/1832188
Brutal. Fucking. Metal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')