quote:Op maandag 18 juni 2012 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ricardo van Rhijn
Stefan de Vrij
Jordy Clasie
Bij jullie zijn het allemaal van die kut Marokkanen.
Heil Wilders.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ricardo van Rhijn
Stefan de Vrij
Jordy Clasie
Bij jullie zijn het allemaal van die kut Marokkanen.
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ricardo van Rhijn
Stefan de Vrij
Jordy Clasie
Bij jullie zijn het allemaal van die kut Marokkanen.
Jaquote:
Van 1990 tot 95 bij feyenoord gespeeld daarna onder andere zijn carriere voortgezet bij Ajax, Jef united en fc den Boschquote:
Ach ja wat maakt het uit, Bakkali zal wel de enige zijn die doorbreekt. De rest krijgt toch geen kans.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]?
van Leer, van Ooijen, Verkoelen, zo kan ik het ook wel.
Wie zijn dat nou weer? Nou nog doorgebroken jeugd...quote:Op maandag 18 juni 2012 00:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]?
van Leer, van Ooijen, Verkoelen, zo kan ik het ook wel.
Locadia en Depay ook wel. Andere heb ik ook wel twijfel.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ach ja wat maakt het uit, Bakkali zal wel de enige zijn die doorbreekt. De rest krijgt toch geen kans.
Ik vind het altijd wel prachtig manquote:Op maandag 18 juni 2012 00:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zullen we het club bashen maar stoppen en overgaan naar andere dingen? Waar SC voor is
Bruno martins indi, mokotjo, cabral,Achabar,Kongolo, Vilhena etcquote:Op maandag 18 juni 2012 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ricardo van Rhijn
Stefan de Vrij
Jordy Clasie
Bij jullie zijn het allemaal van die kut Marokkanen.
Respect? Waar?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel prachtig man
Het is bashen met een beetje respect naar elkaar
Kijk,zo mag ik het horen.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zullen we het club bashen maar stoppen en overgaan naar andere dingen? Waar SC voor is
Moet het nog maar zien, onder Advocaat.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Locadia en Depay ook wel. Andere heb ik ook wel twijfel.
geilquote:Op maandag 18 juni 2012 00:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk,zo mag ik het horen.
* GGMM steekt een veer in de kont van Davy.
gefeliciteerd ouwequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |