GGMM is jarigquote:
Ik heb besloten niet meer buiten vbl te postenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is voor de VBLers, mijne voor heel fok
Ook niet EK?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb besloten niet meer buiten vbl te posten
Zonde van zo'n kwaliteitsuser.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Uitzonderingquote:
Ja tochquote:
Goeie keuze. Ik heb mij van het weekend ook weer gewaagd in onz, voorlopig mijn portie weer gehad.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als er nog plek is op zijn buik na al die tattoo'squote:Op maandag 18 juni 2012 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Greg kan ook wel die transfer op zijn buik schrijven.
Ja, daar komen we gvd helemaal nooit meer van af. Dat vind ik nog wel het meest deprimerende.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Greg kan ook wel die transfer op zijn buik schrijven.
Het is allemaal 1 groot inteelt kliek daar, iedereen lult over elkaar enzoquote:Op maandag 18 juni 2012 00:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Goeie keuze. Ik heb mij van het weekend ook weer gewaagd in onz, voorlopig mijn portie weer gehad.
Ja dit is wel 100x op mijn facebook voorbij gekomenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daar komen we gvd helemaal nooit meer van af. Dat vind ik nog wel het meest deprimerende.
Net voor mijn herkansingen.quote:
over mij niet hoop ik dan maar.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is allemaal 1 groot inteelt kliek daar, iedereen lult over elkaar enzo
Toch mooi dat jij overal PSV bij kan halenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat Limbo accent van Bommelhij klinkt als die pisvee me wijf heeft me verlaten kerel.
Hahaha mooi man, had je het maar in 1 keer moeten halenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Net voor mijn herkansingen.
Bedankt CC.![]()
Ben je verandert in tong?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Liever een schot op de paal dan een paal in je schot.
PSVee, PSVee, supporters van die club zijn een beetje gééquote:Op maandag 18 juni 2012 00:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch mooi dat jij overal PSV bij kan halen
hmf 2.0quote:Op maandag 18 juni 2012 00:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch mooi dat jij overal PSV bij kan halen
Kanker op met die smileysquote:Op maandag 18 juni 2012 00:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Liever een schot op de paal dan een paal in je schot.
Das waar.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:52 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hahaha mooi man, had je het maar in 1 keer moeten halen
Aight boy, wat doe je?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Das waar.
Maar ben gelukkig wel over. *boks
Sterfquote:
Saai man, ik ben gestopt met mijn studie toen ik dat vak kreeg, volgend jaar maar een technische studie proberen.quote:
Bans worden niet besproken op het forumquote:Op maandag 18 juni 2012 00:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat heeft die tong80 verkeerd gedaan joh? Jij weet er vast van af.
Oh.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken op het forum
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heeft tong een ban?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind het tot nu toe best leuk.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:54 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Saai man, ik ben gestopt met mijn studie toen ik dat vak kreeg, volgend jaar maar een technische studie proberen.
Technische vervoerskunde of Technische bedrijfskunde die laatste schijnt wel een erg zware studie te zijn dus moet er nog goed over nadenkenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind het tot nu toe best leuk.
Welke technische studie wil je dan doen?
Best breed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |