GGMM is jarigquote:
Ik heb besloten niet meer buiten vbl te postenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is voor de VBLers, mijne voor heel fok
Ook niet EK?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb besloten niet meer buiten vbl te posten
Zonde van zo'n kwaliteitsuser.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb besloten niet meer buiten vbl te posten
Uitzonderingquote:
Ja tochquote:
Goeie keuze. Ik heb mij van het weekend ook weer gewaagd in onz, voorlopig mijn portie weer gehad.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb besloten niet meer buiten vbl te posten
Als er nog plek is op zijn buik na al die tattoo'squote:Op maandag 18 juni 2012 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Greg kan ook wel die transfer op zijn buik schrijven.
Ja, daar komen we gvd helemaal nooit meer van af. Dat vind ik nog wel het meest deprimerende.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Greg kan ook wel die transfer op zijn buik schrijven.
Het is allemaal 1 groot inteelt kliek daar, iedereen lult over elkaar enzoquote:Op maandag 18 juni 2012 00:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Goeie keuze. Ik heb mij van het weekend ook weer gewaagd in onz, voorlopig mijn portie weer gehad.
Ja dit is wel 100x op mijn facebook voorbij gekomenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daar komen we gvd helemaal nooit meer van af. Dat vind ik nog wel het meest deprimerende.
Net voor mijn herkansingen.quote:
over mij niet hoop ik dan maar.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is allemaal 1 groot inteelt kliek daar, iedereen lult over elkaar enzo
Toch mooi dat jij overal PSV bij kan halenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat Limbo accent van Bommelhij klinkt als die pisvee me wijf heeft me verlaten kerel.
Hahaha mooi man, had je het maar in 1 keer moeten halenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Net voor mijn herkansingen.
Bedankt CC.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |