abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113035289
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_113035303
Ik was eerder ook _O_
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_113035318
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik was eerder ook _O_
Dat is voor de VBLers, mijne voor heel fok :7
pi_113035417
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:45 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Dat is voor de VBLers, mijne voor heel fok :7
Ik heb besloten niet meer buiten vbl te posten
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_113035420
Robben die hou je bek schreeuwt ;')

Ik mag em niet meer :{
pi_113035426
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ik heb besloten niet meer buiten vbl te posten
Ook niet EK?
pi_113035443
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ik heb besloten niet meer buiten vbl te posten
Zonde van zo'n kwaliteitsuser.

:P
pi_113035454
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:49 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ook niet EK?
Uitzondering

quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:49 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Zonde van zo'n kwaliteitsuser.

:P
Ja toch
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_113035464
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  maandag 18 juni 2012 @ 00:50:22 #211
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_113035471
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ik heb besloten niet meer buiten vbl te posten
Goeie keuze. Ik heb mij van het weekend ook weer gewaagd in onz, voorlopig mijn portie weer gehad.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_113035484
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:50 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Greg kan ook wel die transfer op zijn buik schrijven.
pi_113035502
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Greg kan ook wel die transfer op zijn buik schrijven.
Als er nog plek is op zijn buik na al die tattoo's
pi_113035503
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:50 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]


:{
  Forum Admin maandag 18 juni 2012 @ 00:51:25 #215
35723 crew  GGMM
pi_113035505
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Greg kan ook wel die transfer op zijn buik schrijven.
Ja, daar komen we gvd helemaal nooit meer van af. Dat vind ik nog wel het meest deprimerende.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_113035506
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:50 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Goeie keuze. Ik heb mij van het weekend ook weer gewaagd in onz, voorlopig mijn portie weer gehad.
Het is allemaal 1 groot inteelt kliek daar, iedereen lult over elkaar enzo :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_113035508
Volgende week Family guy weekend _O_ _O_ _O_
* Verwijderd *
pi_113035517
quote:
15s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:51 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, daar komen we gvd helemaal nooit meer van af. Dat vind ik nog wel het meest deprimerende.
Ja dit is wel 100x op mijn facebook voorbij gekomen _O-
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  maandag 18 juni 2012 @ 00:51:56 #219
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_113035521
Dat Limbo accent van Bommel :') hij klinkt als die pisvee me wijf heeft me verlaten kerel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_113035527
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:51 schreef zoekeenleven het volgende:
Volgende week Family guy weekend _O_ _O_ _O_
Net voor mijn herkansingen.
Bedankt CC. _O_ :'(
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  maandag 18 juni 2012 @ 00:52:08 #221
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_113035528
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:51 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Het is allemaal 1 groot inteelt kliek daar, iedereen lult over elkaar enzo :')
over mij niet hoop ik dan maar.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_113035536
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:51 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

[ afbeelding ][ afbeelding ]

:{
En nog zo'n schot op de paal
pi_113035546
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:52 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

En nog zo'n schot op de paal
Liever een schot op de paal dan een paal in je schot.

:P
pi_113035547
quote:
13s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat Limbo accent van Bommel :') hij klinkt als die pisvee me wijf heeft me verlaten kerel.
Toch mooi dat jij overal PSV bij kan halen _O_
pi_113035551
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:52 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Net voor mijn herkansingen.
Bedankt CC. _O_ :'(
Hahaha mooi man, had je het maar in 1 keer moeten halen :6
* Verwijderd *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')