Succes dan, want ken die studies niet eens.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Technische vervoerskunde of Technische bedrijfskunde die laatste schijnt wel een erg zware studie te zijn dus moet er nog goed over nadenken
Technische vervoerskunde krijg je ook bedrijfseconomie, tenminste bijde hva.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Technische vervoerskunde of Technische bedrijfskunde die laatste schijnt wel een erg zware studie te zijn dus moet er nog goed over nadenken
Dochter=dokter.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat zei Jack nou in het begin iemand heeft een dochter van een andere speler geslagen ?
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat zei Jack nou in het begin iemand heeft een dochter van een andere speler geslagen ?
dokterquote:Op maandag 18 juni 2012 00:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Daarom is hij ook een baas.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heeft alleen niks meer met Ajax. Beetje juichen voor Utrecht en alles.
Ach, dat vergeef ik hem.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heeft alleen niks meer met Ajax. Beetje juichen voor Utrecht en alles.
Ja weet ik maar ik ga ook naar een andere school waar je allerlei extra lessen enzo kan volgen dat het wat gemakkelijker word.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Technische vervoerskunde krijg je ook bedrijfseconomie, tenminste bijde hva.
Technische Natuurkundequote:Op maandag 18 juni 2012 00:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind het tot nu toe best leuk.
Welke technische studie wil je dan doen?
Best breed.
quote:
quote:
Dochter was wel nog spannender geweest.quote:
was voor mij de rede om het niet te doen.. Bedrijfseconomie, Marketing, Bedrijfskunde en die zooiquote:Op maandag 18 juni 2012 01:00 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja weet ik maar ik ga ook naar een andere school waar je allerlei extra lessen enzo kan volgen dat het wat gemakkelijker word.
Lelijk?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:01 schreef Helpmefok het volgende:
Sneijder die voor Utrecht is. Wat een pisventje ben je dan!
Ga nog even dat lelijke hoertje van je batsen dan denk ik dan jatogof niet dan juist.
quote:Op maandag 18 juni 2012 01:01 schreef Helpmefok het volgende:
Sneijder die voor Utrecht is. Wat een pisventje ben je dan!
Ga nog even dat lelijke hoertje van je batsen dan denk ik dan jatogof niet dan juist.
Marketing en Bedrijfskunde zijn super makkelijk, bedrijfseconomie en recht vind ik echt waardeloosquote:Op maandag 18 juni 2012 01:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
was voor mij de rede om het niet te doen.. Bedrijfseconomie, Marketing, Bedrijfskunde en die zooi
Dan moet TBK toch wel lukken, dat is de studie die technische mensen doen en het toch niet aan kunnen. Dan is TBK een failsafe oplossing.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:02 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Marketing en Bedrijfskunde zijn super makkelijk, bedrijfseconomie en recht vind ik echt waardeloos
ja als je het leuk vind, ik vind daar geen ene moer aan.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:02 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Marketing en Bedrijfskunde zijn super makkelijk, bedrijfseconomie en recht vind ik echt waardeloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |