SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Esses pareltjes:
[DEF] LR #1 | We love Rave_NL
Skeerekip pareltjes:
Dreigen het huis uit te meppen
Naar politie voor fietsen op de stoep
Bureau Halt.
Puma pareltjes:
Houding Nederland tijdens WO1
Tas gezocht
Gouwe ouwe: Duitsland won de 2e Wereldoorlog.
Telefoon noob
ThaBoel pareltjes:
Net zo veel als z'n maten zussen hebben
Hoogvlieger Pareltjes:
[GEZ] Partij opblaaskrokodillen
Kansloze verkeersboetes
Samthegreat5 pareltjes:
Snap het niet helemaal
Sam kan je alweer normaal zitten?
Geneeskunde # 90: Intoxicated '88
Erwinrommel is soms ook slim:
LG Flatscreen TV van kast geflikkerd door ons katertje
Is het nu een wapenstok of een ploertendoder erwin?
[DEF] SC#359 Troostjongetjes en koperen buksen
Wijnand_Bierenstein pareltjes:
Krassen in lcd tv
Marktplaats kopers
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SC
Kijk, ik heb op mn FB ook een foto staan waar ik met mn buks sta, toevallig een groepsfoto van mijn unit. Alleen niet als profiel foto. En mn profiel is afgeschermd dus mensen die ik niet als vriend heb kunnen alleen mn profiel foto zien.quote:
Al zagen ze het wel is het absoluut geen drama.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:12 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Kijk, ik heb op mn FB ook een foto staan waar ik met mn buks sta, toevallig een groepsfoto van mijn unit. Alleen niet als profiel foto. En mn profiel is afgeschermd dus mensen die ik niet als vriend heb kunnen alleen mn profiel foto zien.
Volgens mij ben ik het *hier* ook niet. In ABO is het wat anders. Maar dat zien we morgen wel weer.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:13 schreef Lotusss het volgende:
Volgens mij is er iemand redelijk chagrijnig. En ik ben het niet.
Ik zou het inderdaad ook nooit doen. Al is het alleen al omdat ik anders 24/7 gezeik aan moet horen over wat voor 'n actieheld ik wel niet ben op de Uniquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:12 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Kijk, ik heb op mn FB ook een foto staan waar ik met mn buks sta, toevallig een groepsfoto van mijn unit. Alleen niet als profiel foto. En mn profiel is afgeschermd dus mensen die ik niet als vriend heb kunnen alleen mn profiel foto zien.
Toch zal ik zo'n foto nooit als profielfoto neerzetten.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:13 schreef Esses het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik het *hier* ook niet. In ABO is het wat anders. Maar dat zien we morgen wel weer.
Ben ik met je eens. Zolang het idd geen foto is waar jij 'expliciet' je wapen richt oid lijkt het mij prima.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:12 schreef Esses het volgende:
[..]
Al zagen ze het wel is het absoluut geen drama.
Slaap lekker! (overigens heb je nu denk ik wel weer genoeg posts om in de actieve users te mogen staan)quote:
Tis net een schroevendraaier.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Mwah waarom sowieso met wapen? Zie het nut er niet echt van in
My rifle is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:18 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
This is my rifle. There are many like it, but this one is mine.
Jammer.quote:
En dan nog...als mensen je zien met een diemaco/colt/ak of whatever....who cares!quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:12 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:23 schreef thesystem het volgende:
[..]
En dan nog...als mensen je zien met een diemaco/colt/ak of whatever....who cares!
Alleen die hippies in onze bevolking en regering kunnen erover gaan zeiken..so what! I dont care!
Ik sta zelfs op fb in mn gvt, opsvest en mijn eigen buks op de foto!
't gebeurt. Je loopt er de hele tijd mee, foto's worden genomen uit verveling of wat dan ook (je bent immers de hele tijd met elkaar) En voor dat je het weet sta je ergens getaged of wat dan ook.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Mwah waarom sowieso met wapen? Zie het nut er niet echt van in
En dan nog...waarom zo schijnheilig....quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:25 schreef TMartina het volgende:
[..]
't gebeurt. Je loopt er de hele tijd mee, foto's worden genomen uit verveling of wat dan ook (je bent immers de hele tijd met elkaar) En voor dat je het weet sta je ergens getaged of wat dan ook.
Verder is het een onderdeel van de drie-eenheid dus het is niet gek als je dat ding de gehele dag bij je hebt. Kan me herinneren dat we een tijd geleden een mail kregen na een oefening of iedereen even al die peppie foto's van FB kon halen. Maargoed wie voeg nou ook zijn leidinggevende toe op facebook
Damnquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:31 schreef Schild het volgende:
Trouwens, iedereen die maar met één wapen op de foto staat![]()
![]()
![]()
[
Wat heb ik nu weer gemist?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:28 schreef Schild het volgende:
-
[ Bericht 98% gewijzigd door Cobra4 op 07-06-2012 22:33:14 ]
Wat deed je dan?quote:
Jawel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:37 schreef thesystem het volgende:
maar dan nog...er is nog altijd geen goede verklaring gekomen waarom je het niet zou mogen of zou doen..
Waarom zou je dan nog bij de leger gaan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jawel.
Ik vind dat je het niet moet doen, je gooit je geloofwaardigheid te grabbel met die Rambo foto's
Mja, als je niet meer stoer mag doen op Facebook dan valt inderdaad wel 90% van de fun wegquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:45 schreef m.k het volgende:
[..]
Waarom zou je dan nog bij de leger gaan?
Voor de goede beloning en vaste aanstelling tot aan je pensioen natuurlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:45 schreef m.k het volgende:
[..]
Waarom zou je dan nog bij de leger gaan?
Was ik bijna vergeten, voor het geld inderdaadquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor de goede beloning en vaste aanstelling tot aan je pensioen natuurlijk.
'Affiniteit met wapens'quote:
Vaste aanstelling? Er over 4 jaar uitgeknikkerd worden met je aanstelling zit erop, BYE!quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor de goede beloning en vaste aanstelling tot aan je pensioen natuurlijk.
Je kunt ze altijd nog een rondje in je apache aanbieden...quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:30 schreef Thaboel het volgende:
Godver dus ik moet mn foto met 2 mags van mn hyves afhalen? GODVERDOMME! Had nog zoveel dushi's die die foto leuk vonden...
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:31 schreef Schild het volgende:
Trouwens, iedereen die maar met één wapen op de foto staat![]()
![]()
![]()
Die snor maakt het helemaal af.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:39 schreef Thaboel het volgende:
Wacht ik heb dr ook nog wel 1
[ afbeelding ]
Oh god, ga lekker met ER z'n knuffel tijgert knuffelen ofzo. DOEIquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:55 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Bullshit.
[ afbeelding ]
Wij hadden panzer Oir. Your argument is invalid.
Ga me niet wijs maken dat jij als 18 jarig ventje niet zulke foto's maakte tijdens je opleiding.quote:
JA WAT? IS VOOR HYVES JE WEET TOCHquote:
Gast, boeie. Lekker wijf, klaar. En die chick kan gelukkig beter zingen dan het gebruikelijke blaatvolk wat je de laatste tijd hoort.quote:
Ze ziet er niet slecht uit, stimmtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:16 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Gast, boeie. Lekker wijf, klaar. En die chick kan gelukkig beter zingen dan het gebruikelijke blaatvolk wat je de laatste tijd hoort.
Ik ga ze allemaal 'respect!' doen want ik krijg een natte doos van gespierde wapens en mannen.quote:
Kma....op zn eige pak de patch weg werken...en dan op t jasje naast hemquote:
Wat the fuck wil je bewijzen dan, lempul? Ik heb 0,0 werkgerelateerd op fb staan, en niet zonder reden..quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:12 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon een gayfag. Doe gvd normaal, harses.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:23 schreef thesystem het volgende:
[..]
En dan nog...als mensen je zien met een diemaco/colt/ak of whatever....who cares!
Alleen die hippies in onze bevolking en regering kunnen erover gaan zeiken..so what! I dont care!
Ik sta zelfs op fb in mn gvt, opsvest en mijn eigen buks op de foto..en ja...ik richt zelfs...like i care, het was op de schietbaan.
De meeste mensen die hier problemen over maken zijn of hippies, linksche schijnheilige of mensen die gewoon jaloers zijn....
Dude, jij niet danquote:Op vrijdag 8 juni 2012 03:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon een gayfag. Doe gvd normaal, harses.
echt? Bij mij is het 90% opgedrongen collega's...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 03:18 schreef Rave_NL het volgende:
Ik heb 0,0 werkgerelateerd op fb staan, en niet zonder reden..
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 03:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wat the fuck wil je bewijzen dan, lempul? Ik heb 0,0 werkgerelateerd op fb staan, en niet zonder reden..
Ik krijg in een keer een donkerbruin vermoeden dat jij zo'n ubertinus compensatiefoto hebt met een dummybuks waarin je wel niet verteld hoe 'koel' je bent?
Nee, ik niet nee.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 05:20 schreef thesystem het volgende:
[..]
Dude, jij niet dan![]()
Nederlanders over het algemeen zijn gewoon gaylords....
Totaal nergens trots op...altijd maar zich aanpassen aan het "sociale vereiste"![]()
En dan vooral aan het OOHOHHOHHHH wat als ze zien dat ik een wapen vast hou OOOHOOHOOOH Eng...ons leger mag niet doden OHOOOHOOOHH
Net als die uitermate zielige commercial van ons![]()
Hoezeer ik ook gratis koffie, korting en het passeren van wachtrijen ook waardeer, ik heb liever Nederlandse nuchterheid dan dat Amerikaanse gemaaktheid. En ja, ik ben er vaker geweest dan mijn spaarrekening lief is dus ik weet waar ik over lul.quote:Damnnn, wat ben ik blij dat ik nu in US zit waar men een beetje trots is op wat men doet.
Helaas voor mij? Net alsof mij het wat interesseert.. Ik zeg alleen maar dat je een zielig piemeltje bent als je de noodzaak voelt om met je wapen op de foto te gaan om wat te lijken.quote:En helaas voor jou...geen dummybuks maar wel een mooiere als die Colt van ons![]()
En sja, ben best trots op dat ding omdat ik hem zelf heb gebouwd vanuit een kale AR15.
Nee, dat maakt juist de bagger. Laatst kwam ik een vent op FB tegen die de opleiding niet gefixed had, maar wel nog in zijn fokking overal met veldpetje in de meest tinus poses stond met een wapen.. Hem het gunnen? Fok no, gewoon een fucking vetvlek die vervolgens compleet de taai in werd getrapt. Donderstraal toch op man.quote:En...dan als laatste...
Laat die jonges toch plezier hebben op die foto's, meeste hebben nog nooit een wapen vast gehad en zitten al jaren te wachten om in dienst te gaan. Let them have some fun!
Het is al zo bagger tegenwoordig![]()
Minstens 60%..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:03 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
echt? Bij mij is het 90% opgedrongen collega's...
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:02 schreef Thaboel het volgende:
Geen enkele dienstfoto op fb. blij dat k mn foto heb weggehaald voordat rave er was.
Ik zie het.quote:
Na zoveel jaar is de lol van dolfijnentrainer cq pinguinrechtopzetter ook wel af..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:11 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Overigens ben ik het wel met je eens Rave, behalve dan zeggen dat je in crisismanagement zit. Liegen over je werk hoeft nou ook weer niet.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Na zoveel jaar is de lol van dolfijnentrainer cq pinguinrechtopzetter ook wel af..
Ik zeg met stappen ook niet dat ik psy studeer, omdat men voor je het weet een heel levensverhaal gaat vertellenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Na zoveel jaar is de lol van dolfijnentrainer cq pinguinrechtopzetter ook wel af..
Een demo?quote:
Het was een semi serieuze vraagquote:
Zeg je gewoon: ''Defensie, want wapens zijn stoer!''quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:56 schreef m.k het volgende:
[..]
Het was een semi serieuze vraag![]()
Ik weet zelf nooit zo goed wat ik moet zeggen als mensen vragen wat ik wil gaan doen. Kan je wel crisis management zeggen maar mensen gaan dan natuurlijk gewoon doorvragen.
Met handmodel is dat natuurlijk lekker simpelquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:56 schreef m.k het volgende:
[..]
Het was een semi serieuze vraag![]()
Ik weet zelf nooit zo goed wat ik moet zeggen als mensen vragen wat ik wil gaan doen. Kan je wel crisis management zeggen maar mensen gaan dan natuurlijk gewoon doorvragen.
Ja maar ik heb altijd kapotte handenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:59 schreef EllaN het volgende:
[..]
Met handmodel is dat natuurlijk lekker simpel.
Ik ben dolfijnentrainer.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee, ik niet nee.
Als iemand die ik niet ken vraagt wat ik doe dan zeg ik steevast dat ik in de crisismanagement zit.
Spuit 11.quote:
Sociale media en uniform.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:48 schreef Rave_NL het volgende:
Overigens staan de regels wat betreft poseren op sociale media met wapens gewoon vast, waarschijnlijk kan Esses je daar wel over bijspijkeren, mits je het als serieus militair niet helemaal heb meegekregen.
Nee, ik verklaar een uitspraak van rave.quote:
En je bent een druk baasjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, ik verklaar een uitspraak van rave.
Je bedoelt te zeggen dat hij eigenlijk 370 kogels, 17 granaten en een mijn heeft misbruikt waar 30 kogels ook volstonden?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Terug naar de schiet- en handgranatenbaan met die vent ...
Correct.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:48 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat hij eigenlijk 370 kogels, 17 granaten en een mijn heeft misbruikt waar 30 kogels ook volstonden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou 'lol' kunnen typen, maar:quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als je het over een taaiaap hebt, dan ruik je het zaad..
Ik werk als elektromonteur bij een grote multinational. Als ik bv op Curaçao zeg dat ik bij de marine werk, draait 9 van de 10 studentes hun hoofd om.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:17 schreef hcwp het volgende:
Mwah, als je met iemand praat die oprechte interesse heeft in wat je doet, zie ik niet in waarom je iets anders zou zeggen dan je daadwerkelijke beroep. Als je zegt dat je een ubercoole marinier bent, of een crisismanagement, denk je bij beide beroepen niet dat mensen door zullen vragen? Zeker als je met iets als handmodel aan komt zetten, dan vragen mensen zich al helemaal af 'dafuk?' Als je geen zin hebt het over je werk te hebben, -niet zo raar in de kroeg- dan zeg je dat toch gewoon?
Allemaal niet zo moeilijk maken... Dat je het niet van de hoge toren blaas, soit. Zeker om veiligheidsredenen tegen vreemden. Maar who gives a fuck dat je psy of rechten doet...
En wat die fotos op fb betreft. Ik denk dat je twee categorien hebt. 1) Mensen die enorm tinus lopen te doen. En 2) mensen die een ervaring willen delen, a-la skydiven of je tuin harken.
Wat denk je zelf?quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:30 schreef Rave_NL het volgende:
Hèhè. Wat moeten ze dan ook met een vlootbaal..
Ze verstaan natuurlijk marinier, en je broeders hebben het sinds 1930 behoorlijk weten te verpesten. :p Gelukkig zitten er nu pleunen die nog geen dubbeltje hebben om hun reedt mee te krabben, dus die kom je niet tegen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:30 schreef Rave_NL het volgende:
Hèhè. Wat moeten ze dan ook met een vlootbaal..
Klopt ja, gedetacheerd worden... Minder in de maand als in Nederland...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:56 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ze verstaan natuurlijk marinier, en je broeders hebben het sinds 1930 behoorlijk weten te verpesten. :p Gelukkig zitten er nu pleunen die nog geen dubbeltje hebben om hun reedt mee te krabben, dus die kom je niet tegen.
quote:
Nee man dit is veel amateuristischerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:50 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Lijken de Mass Games in Noord-Korea wel
quote:
Gedwongen gedetacheerd :pquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt ja, gedetacheerd worden... Minder in de maand als in Nederland...
Eveneens.quote:
Social media en eigen wapen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:46 schreef Esses het volgende:
[..]
Sociale media en uniform.
Sociale media en wapen.
Sociale media en over je werk posten.
Serieus, als ik overal wat mee moest doen dan kwam ik niet eens meer aan slapen toe.
Uniform en wapen. Of het een dienstwapen is of niet zal de regels gestolen worden.quote:
Yups, vooral omdat er een aantal mensen zijn die dan spontaan niet langs komenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:19 schreef Schild het volgende:
Zonder kloontjes gaat die SC een stuk langer mee.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:19 schreef Schild het volgende:
Zonder kloontjes gaat die SC een stuk langer mee.
JIJ!quote:
Oh, van wie ben ik een clown dan?quote:
Ik hou van jequote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:22 schreef Rave_NL het volgende:
Dan trek ik mijn blik kloontjes wel weer open.
Hoi Ellan!
Ivo Opsteltenquote:
Alweer weggehaald denk ik. Moeilijk grote banner pop up bovenin in die het hele beeld in beslag nam.quote:
Terrechte klacht.quote:
Nja, in dat geval zie ik hem sowieso niet... abo he...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:41 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Alweer weggehaald denk ik. Moeilijk grote banner pop up bovenin in die het hele beeld in beslag nam.
Thxsquote:
quote:
VTB ?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:48 schreef Thaboel het volgende:
Polen probeert een blitzkrieg op het voetbal veld...
Geen. Blijft een kut sport.quote:
Eensch!quote:
Eenschquote:
Wellus.. was even met CryENGINE 3 SDK kloten jonguh.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:04 schreef Esses het volgende:
Maar der is hier niemand meer actief tegenwoordig?
Dis je eerste post. Dus niet actief.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wellus.. was even met CryENGINE 3 SDK kloten jonguh.
En wat willen ze er aan doen dan? De fotos komen deleten?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:08 schreef Esses het volgende:
[..]
Uniform en wapen. Of het een dienstwapen is of niet zal de regels gestolen worden.
Boeten, tuchtstraf, verzin wat.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:09 schreef thesystem het volgende:
[..]
En wat willen ze er aan doen dan? De fotos komen deleten?![]()
Bekeuring opleggen?
Thats me....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:17 schreef m.k het volgende:
Wie vroeg er laatst nou iets over een geluidskaart?
Waarom heeft die knakker zo een hoedje op z'n kop?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Tsjechië-Rusland![]()
Kan nog best een leuke pot worden
Gastquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:53 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Waarom heeft die knakker zo een hoedje op z'n kop?
Breng dan iets anders interessants ter sprakequote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:19 schreef jankaas020 het volgende:
Doe eens naar VBL gaan ofzo..![]()
Ik heb dat subfora niet voor niets geblokt.
Die lui schijnen wel een goede roeivereniging te hebben. Voouuhhrrrr de praeses.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:28 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nee, ik zit niet bij Minerva
Jij?quote:
22 zwetende homo's die achter een bal aanrennen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:25 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Breng dan iets anders interessants ter sprake
Sowieso, als Hollandsche knul haten op voetbal, tijdens het EK
Ja, ik weet alles van korfbal.quote:
Alsof jij niet als een hongerige beer plaatjes van Christiano Ronaldo gaat bekijken als je weer 4 maanden op zee gezeten hebtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:36 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
22 zwetende homo's die achter een bal aanrennen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Alsof jij niet als een hongerige beer plaatjes van Christiano Ronaldo gaat bekijken als je weer 4 maanden op zee gezeten hebt
Inderdaad,quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Alsof jij niet als een hongerige beer plaatjes van Christiano Ronaldo gaat bekijken als je weer 4 maanden op zee gezeten hebt
Ga je me nou voor taaiaap uitmaken, aspirantje?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:55 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Moet je nog uit de kast ja?
wel grappig, de hele straat stond vol met P2000 lurkersquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Bitch please in Den Helder was er veel woei vandaag
Geef dan gewoon toe dat voetbal leuk isquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:01 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ga je me nou voor taaiaap uitmaken, aspirantje?
Voetbal kijken is saaiquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:08 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Geef dan gewoon toe dat voetbal leuk is
Al uitgespeeld vette gametjenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:15 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ga zo lekker Max Payne 3 eens uitproberen.
Cool, 1 en 2 ook gespeeld?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Al uitgespeeld vette gametjen
Ok nice. Ik vond de sfeer van 2 vooral heel vet. Die grimmige Noir sfeer.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:19 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja, vond daar het verhaal wat vetter van, maar de sfeer is op zich wel gelijk gebleven
gekocht zeker...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:15 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ga zo lekker Max Payne 3 eens uitproberen.
net als de rest van de legale collectiequote:
uhuh, pie-uu-wiep..quote:
Ok, doe ik.quote:
Wat is daarmeequote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Godsamme, die Syrië beelden op het Journaal
Lieg ik dan?quote:
Als een levend persoon iets gebeurd zegt iedereen stel je niet aan. Gebeurt een dode iets vergaat de wereld? Vind tbh een dode schoppen minder schokkend dan een levende zelfs nog maar slaan. Ik heb het dan niet over wijze van doodgaan.quote:
En een zombie schoppen dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Als een levend persoon iets gebeurd zegt iedereen stel je niet aan. Gebeurt een dode iets vergaat de wereld? Vind tbh een dode schoppen minder schokkend dan een levende zelfs nog maar slaan. Ik heb het dan niet over wijze van doodgaan.
Ik ben niet iemand die dat soort dingen zegt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Als een levend persoon iets gebeurd zegt iedereen stel je niet aan. Gebeurt een dode iets vergaat de wereld? Vind tbh een dode schoppen minder schokkend dan een levende zelfs nog maar slaan. Ik heb het dan niet over wijze van doodgaan.
jup 23juni speel ik een toernooiquote:
Roger.quote:
de rest is van de taai en hoeft niet?!quote:
Dat zegt niks over prioriteiten hoor. Het is gewoon bizar wat daar gebeurtquote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:08 schreef Esses het volgende:
wijnand, onze prios liggen dus duidelijk op andere locaties
JanKaas gespot @ 1:07 !quote:
@1:20quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:01 schreef paintmeester het volgende:
Klote flitsers op de N9![]()
![]()
Hoe kun je nu iemand bekeuren die zo snel mogelijk uit Den Helder probeert te komen?
Jij ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeker in burgervlotbrug?![]()
Echte pro's gaan via slootdorp de A7 opquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:19 schreef jankaas020 het volgende:
Wie rijd er dan ook over de N9.Ik neem altijd de N245 En de N242 en dan de A9 op.
Ik ging altijd via 't Zand, Schagen en dan bij Wognum de A7 op.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:19 schreef jankaas020 het volgende:
Wie rijd er dan ook over de N9.Ik neem altijd de N245 En de N242 en dan de A9 op.
Ligt er ook aan waar je heen moet, ik moet 9 van de 10 keer richting 010..quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ging altijd via 't Zand, Schagen en dan bij Wognum de A7 op.
Zou ik zeker even de flitsfoto's opvragen, zie boven.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:11 schreef paintmeester het volgende:
De eerste keer bij dat stukje bij t'Zand waar je 70 mag en de andere idd bij Sint Maartenvlotbrug.
Op mijn foto?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:37 schreef Erasmo het volgende:
Reken maar dat ik bezwaar ga maken, op mijn foto ging ik ruim 10 kilometer per uur minder hard dan op de prent.
Wat het snelste is is toch makkelijk te bepalen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:43 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ligt er ook aan waar je heen moet, ik moet 9 van de 10 keer richting 010..![]()
En m'n ouders zweren erbij om bij de grasdrogerij hartog de A7 op te gaan. Schijnt ook het snelste te zijn.
Ja okee, ik moest altijd ergens het binnenland in en moest dus via 020.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:43 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ligt er ook aan waar je heen moet, ik moet 9 van de 10 keer richting 010..![]()
Kan ook nog, maar mijn ervaring was dat Opmeer/ Wognum nog net iets sneller was.quote:En m'n ouders zweren erbij om bij de grasdrogerij hartog de A7 op te gaan. Schijnt ook het snelste te zijn.
oh dacht al, jij ziet dat ding en maakt foto van je teller xDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |