22 zwetende homo's die achter een bal aanrennen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:25 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Breng dan iets anders interessants ter sprake
Sowieso, als Hollandsche knul haten op voetbal, tijdens het EK
Ja, ik weet alles van korfbal.quote:
Alsof jij niet als een hongerige beer plaatjes van Christiano Ronaldo gaat bekijken als je weer 4 maanden op zee gezeten hebtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:36 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
22 zwetende homo's die achter een bal aanrennen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Alsof jij niet als een hongerige beer plaatjes van Christiano Ronaldo gaat bekijken als je weer 4 maanden op zee gezeten hebt
Inderdaad,quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Alsof jij niet als een hongerige beer plaatjes van Christiano Ronaldo gaat bekijken als je weer 4 maanden op zee gezeten hebt
Ga je me nou voor taaiaap uitmaken, aspirantje?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:55 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Moet je nog uit de kast ja?
wel grappig, de hele straat stond vol met P2000 lurkersquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Bitch please in Den Helder was er veel woei vandaag
Geef dan gewoon toe dat voetbal leuk isquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:01 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ga je me nou voor taaiaap uitmaken, aspirantje?
Voetbal kijken is saaiquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:08 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Geef dan gewoon toe dat voetbal leuk is
Al uitgespeeld vette gametjenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:15 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ga zo lekker Max Payne 3 eens uitproberen.
Cool, 1 en 2 ook gespeeld?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Al uitgespeeld vette gametjen
Ok nice. Ik vond de sfeer van 2 vooral heel vet. Die grimmige Noir sfeer.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:19 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja, vond daar het verhaal wat vetter van, maar de sfeer is op zich wel gelijk gebleven
gekocht zeker...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:15 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ga zo lekker Max Payne 3 eens uitproberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |