Ik ben dolfijnentrainer.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee, ik niet nee.
Als iemand die ik niet ken vraagt wat ik doe dan zeg ik steevast dat ik in de crisismanagement zit.
Spuit 11.quote:
Sociale media en uniform.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:48 schreef Rave_NL het volgende:
Overigens staan de regels wat betreft poseren op sociale media met wapens gewoon vast, waarschijnlijk kan Esses je daar wel over bijspijkeren, mits je het als serieus militair niet helemaal heb meegekregen.
Nee, ik verklaar een uitspraak van rave.quote:
En je bent een druk baasjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, ik verklaar een uitspraak van rave.
Je bedoelt te zeggen dat hij eigenlijk 370 kogels, 17 granaten en een mijn heeft misbruikt waar 30 kogels ook volstonden?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Terug naar de schiet- en handgranatenbaan met die vent ...
Correct.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:48 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat hij eigenlijk 370 kogels, 17 granaten en een mijn heeft misbruikt waar 30 kogels ook volstonden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou 'lol' kunnen typen, maar:quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als je het over een taaiaap hebt, dan ruik je het zaad..
Ik werk als elektromonteur bij een grote multinational. Als ik bv op Curaçao zeg dat ik bij de marine werk, draait 9 van de 10 studentes hun hoofd om.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:17 schreef hcwp het volgende:
Mwah, als je met iemand praat die oprechte interesse heeft in wat je doet, zie ik niet in waarom je iets anders zou zeggen dan je daadwerkelijke beroep. Als je zegt dat je een ubercoole marinier bent, of een crisismanagement, denk je bij beide beroepen niet dat mensen door zullen vragen? Zeker als je met iets als handmodel aan komt zetten, dan vragen mensen zich al helemaal af 'dafuk?' Als je geen zin hebt het over je werk te hebben, -niet zo raar in de kroeg- dan zeg je dat toch gewoon?
Allemaal niet zo moeilijk maken... Dat je het niet van de hoge toren blaas, soit. Zeker om veiligheidsredenen tegen vreemden. Maar who gives a fuck dat je psy of rechten doet...
En wat die fotos op fb betreft. Ik denk dat je twee categorien hebt. 1) Mensen die enorm tinus lopen te doen. En 2) mensen die een ervaring willen delen, a-la skydiven of je tuin harken.
Wat denk je zelf?quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:30 schreef Rave_NL het volgende:
Hèhè. Wat moeten ze dan ook met een vlootbaal..
Ze verstaan natuurlijk marinier, en je broeders hebben het sinds 1930 behoorlijk weten te verpesten. :p Gelukkig zitten er nu pleunen die nog geen dubbeltje hebben om hun reedt mee te krabben, dus die kom je niet tegen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:30 schreef Rave_NL het volgende:
Hèhè. Wat moeten ze dan ook met een vlootbaal..
Klopt ja, gedetacheerd worden... Minder in de maand als in Nederland...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:56 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ze verstaan natuurlijk marinier, en je broeders hebben het sinds 1930 behoorlijk weten te verpesten. :p Gelukkig zitten er nu pleunen die nog geen dubbeltje hebben om hun reedt mee te krabben, dus die kom je niet tegen.
quote:
Nee man dit is veel amateuristischerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:50 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Lijken de Mass Games in Noord-Korea wel
quote:
Gedwongen gedetacheerd :pquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt ja, gedetacheerd worden... Minder in de maand als in Nederland...
Eveneens.quote:
Social media en eigen wapen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:46 schreef Esses het volgende:
[..]
Sociale media en uniform.
Sociale media en wapen.
Sociale media en over je werk posten.
Serieus, als ik overal wat mee moest doen dan kwam ik niet eens meer aan slapen toe.
Uniform en wapen. Of het een dienstwapen is of niet zal de regels gestolen worden.quote:
Yups, vooral omdat er een aantal mensen zijn die dan spontaan niet langs komenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:19 schreef Schild het volgende:
Zonder kloontjes gaat die SC een stuk langer mee.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:19 schreef Schild het volgende:
Zonder kloontjes gaat die SC een stuk langer mee.
JIJ!quote:
Oh, van wie ben ik een clown dan?quote:
Ik hou van jequote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:22 schreef Rave_NL het volgende:
Dan trek ik mijn blik kloontjes wel weer open.
Hoi Ellan!
Ivo Opsteltenquote:
Alweer weggehaald denk ik. Moeilijk grote banner pop up bovenin in die het hele beeld in beslag nam.quote:
Terrechte klacht.quote:
Nja, in dat geval zie ik hem sowieso niet... abo he...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:41 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Alweer weggehaald denk ik. Moeilijk grote banner pop up bovenin in die het hele beeld in beslag nam.
Thxsquote:
quote:
VTB ?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:48 schreef Thaboel het volgende:
Polen probeert een blitzkrieg op het voetbal veld...
Geen. Blijft een kut sport.quote:
Eensch!quote:
Eenschquote:
Wellus.. was even met CryENGINE 3 SDK kloten jonguh.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:04 schreef Esses het volgende:
Maar der is hier niemand meer actief tegenwoordig?
Dis je eerste post. Dus niet actief.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wellus.. was even met CryENGINE 3 SDK kloten jonguh.
En wat willen ze er aan doen dan? De fotos komen deleten?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:08 schreef Esses het volgende:
[..]
Uniform en wapen. Of het een dienstwapen is of niet zal de regels gestolen worden.
Boeten, tuchtstraf, verzin wat.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:09 schreef thesystem het volgende:
[..]
En wat willen ze er aan doen dan? De fotos komen deleten?![]()
Bekeuring opleggen?
Thats me....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:17 schreef m.k het volgende:
Wie vroeg er laatst nou iets over een geluidskaart?
Waarom heeft die knakker zo een hoedje op z'n kop?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Tsjechië-Rusland![]()
Kan nog best een leuke pot worden
Gastquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:53 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Waarom heeft die knakker zo een hoedje op z'n kop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |