quote:
Op vrijdag 8 juni 2012 05:20 schreef thesystem het volgende:[..]
Dude, jij niet dan
Nederlanders over het algemeen zijn gewoon gaylords....
Totaal nergens trots op...altijd maar zich aanpassen aan het "sociale vereiste"
En dan vooral aan het OOHOHHOHHHH wat als ze zien dat ik een wapen vast hou OOOHOOHOOOH Eng...ons leger mag niet doden OHOOOHOOOHH
Net als die uitermate zielige commercial van ons
Nee, ik niet nee.
Als iemand die ik niet ken vraagt wat ik doe dan zeg ik steevast dat ik in de crisismanagement zit. Waarom? Omdat ik genoeg genoegdoening uit mijn werk heb om het prima te vinden zo.
Waarom zou ik in godsnaam met een buks, of in uniform op de foto staan?
Ik hoef richting de buitenwereld niets te bewijzen.
Ik ken het alleen maar als puur compensatiegedrag van persoonlijkheden die zelf zó zwak zijn dat ze zich persé met een hun werk geassocieerd willen worden zodat ze nog wat lijken.
Overigens staan de regels wat betreft poseren op sociale media met wapens gewoon vast, waarschijnlijk kan Esses je daar wel over bijspijkeren, mits je het als serieus militair niet helemaal heb meegekregen.
quote:
Damnnn, wat ben ik blij dat ik nu in US zit waar men een beetje trots is op wat men doet.
Hoezeer ik ook gratis koffie, korting en het passeren van wachtrijen ook waardeer, ik heb liever Nederlandse nuchterheid dan dat Amerikaanse gemaaktheid. En ja, ik ben er vaker geweest dan mijn spaarrekening lief is dus ik weet waar ik over lul.
quote:
En helaas voor jou...geen dummybuks maar wel een mooiere als die Colt van ons
En sja, ben best trots op dat ding omdat ik hem zelf heb gebouwd vanuit een kale AR15.
Helaas voor mij? Net alsof mij het wat interesseert.. Ik zeg alleen maar dat je een zielig piemeltje bent als je de noodzaak voelt om met je wapen op de foto te gaan om wat te lijken.
quote:
En...dan als laatste...
Laat die jonges toch plezier hebben op die foto's, meeste hebben nog nooit een wapen vast gehad en zitten al jaren te wachten om in dienst te gaan. Let them have some fun!
Het is al zo bagger tegenwoordig
Nee, dat maakt juist de bagger. Laatst kwam ik een vent op FB tegen die de opleiding niet gefixed had, maar wel nog in zijn fokking overal met veldpetje in de meest tinus poses stond met een wapen.. Hem het gunnen? Fok no, gewoon een fucking vetvlek die vervolgens compleet de taai in werd getrapt. Donderstraal toch op man.
Cobra4: "
Twijfelen aan de kennis van Rave. :')EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip