Je kunt ze altijd nog een rondje in je apache aanbieden...quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:30 schreef Thaboel het volgende:
Godver dus ik moet mn foto met 2 mags van mn hyves afhalen? GODVERDOMME! Had nog zoveel dushi's die die foto leuk vonden...
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:31 schreef Schild het volgende:
Trouwens, iedereen die maar met één wapen op de foto staat![]()
![]()
![]()
Die snor maakt het helemaal af.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:39 schreef Thaboel het volgende:
Wacht ik heb dr ook nog wel 1
[ afbeelding ]
Oh god, ga lekker met ER z'n knuffel tijgert knuffelen ofzo. DOEIquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:55 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Bullshit.
[ afbeelding ]
Wij hadden panzer Oir. Your argument is invalid.
Ga me niet wijs maken dat jij als 18 jarig ventje niet zulke foto's maakte tijdens je opleiding.quote:
JA WAT? IS VOOR HYVES JE WEET TOCHquote:
Gast, boeie. Lekker wijf, klaar. En die chick kan gelukkig beter zingen dan het gebruikelijke blaatvolk wat je de laatste tijd hoort.quote:
Ze ziet er niet slecht uit, stimmtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:16 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Gast, boeie. Lekker wijf, klaar. En die chick kan gelukkig beter zingen dan het gebruikelijke blaatvolk wat je de laatste tijd hoort.
Ik ga ze allemaal 'respect!' doen want ik krijg een natte doos van gespierde wapens en mannen.quote:
Kma....op zn eige pak de patch weg werken...en dan op t jasje naast hemquote:
Wat the fuck wil je bewijzen dan, lempul? Ik heb 0,0 werkgerelateerd op fb staan, en niet zonder reden..quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:12 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Kijk, ik heb op mn FB ook een foto staan waar ik met mn buks sta, toevallig een groepsfoto van mijn unit. Alleen niet als profiel foto. En mn profiel is afgeschermd dus mensen die ik niet als vriend heb kunnen alleen mn profiel foto zien.
Toch zal ik zo'n foto nooit als profielfoto neerzetten.
Nee, je bent gewoon een gayfag. Doe gvd normaal, harses.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:23 schreef thesystem het volgende:
[..]
En dan nog...als mensen je zien met een diemaco/colt/ak of whatever....who cares!
Alleen die hippies in onze bevolking en regering kunnen erover gaan zeiken..so what! I dont care!
Ik sta zelfs op fb in mn gvt, opsvest en mijn eigen buks op de foto..en ja...ik richt zelfs...like i care, het was op de schietbaan.
De meeste mensen die hier problemen over maken zijn of hippies, linksche schijnheilige of mensen die gewoon jaloers zijn....
Dude, jij niet danquote:Op vrijdag 8 juni 2012 03:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon een gayfag. Doe gvd normaal, harses.
echt? Bij mij is het 90% opgedrongen collega's...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 03:18 schreef Rave_NL het volgende:
Ik heb 0,0 werkgerelateerd op fb staan, en niet zonder reden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |