quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:01 schreef paintmeester het volgende:
Klote flitsers op de N9![]()
![]()
Hoe kun je nu iemand bekeuren die zo snel mogelijk uit Den Helder probeert te komen?
Jij ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeker in burgervlotbrug?![]()
Echte pro's gaan via slootdorp de A7 opquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:19 schreef jankaas020 het volgende:
Wie rijd er dan ook over de N9.Ik neem altijd de N245 En de N242 en dan de A9 op.
Ik ging altijd via 't Zand, Schagen en dan bij Wognum de A7 op.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:19 schreef jankaas020 het volgende:
Wie rijd er dan ook over de N9.Ik neem altijd de N245 En de N242 en dan de A9 op.
Ligt er ook aan waar je heen moet, ik moet 9 van de 10 keer richting 010..quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ging altijd via 't Zand, Schagen en dan bij Wognum de A7 op.
Zou ik zeker even de flitsfoto's opvragen, zie boven.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:11 schreef paintmeester het volgende:
De eerste keer bij dat stukje bij t'Zand waar je 70 mag en de andere idd bij Sint Maartenvlotbrug.
Op mijn foto?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:37 schreef Erasmo het volgende:
Reken maar dat ik bezwaar ga maken, op mijn foto ging ik ruim 10 kilometer per uur minder hard dan op de prent.
Wat het snelste is is toch makkelijk te bepalen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:43 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ligt er ook aan waar je heen moet, ik moet 9 van de 10 keer richting 010..![]()
En m'n ouders zweren erbij om bij de grasdrogerij hartog de A7 op te gaan. Schijnt ook het snelste te zijn.
Ja okee, ik moest altijd ergens het binnenland in en moest dus via 020.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:43 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ligt er ook aan waar je heen moet, ik moet 9 van de 10 keer richting 010..![]()
Kan ook nog, maar mijn ervaring was dat Opmeer/ Wognum nog net iets sneller was.quote:En m'n ouders zweren erbij om bij de grasdrogerij hartog de A7 op te gaan. Schijnt ook het snelste te zijn.
oh dacht al, jij ziet dat ding en maakt foto van je teller xDquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |