SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Esses pareltjes:
[DEF] LR #1 | We love Rave_NL
Skeerekip pareltjes:
Dreigen het huis uit te meppen
Naar politie voor fietsen op de stoep
Bureau Halt.
Puma pareltjes:
Houding Nederland tijdens WO1
Tas gezocht
Gouwe ouwe: Duitsland won de 2e Wereldoorlog.
Telefoon noob
ThaBoel pareltjes:
Net zo veel als z'n maten zussen hebben
Hoogvlieger Pareltjes:
[GEZ] Partij opblaaskrokodillen
Kansloze verkeersboetes
Samthegreat5 pareltjes:
Snap het niet helemaal
Sam kan je alweer normaal zitten?
Geneeskunde # 90: Intoxicated '88
Erwinrommel is soms ook slim:
LG Flatscreen TV van kast geflikkerd door ons katertje
Is het nu een wapenstok of een ploertendoder erwin?
[DEF] SC#359 Troostjongetjes en koperen buksen
Wijnand_Bierenstein pareltjes:
Krassen in lcd tv
Marktplaats kopers
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SC
Kijk, ik heb op mn FB ook een foto staan waar ik met mn buks sta, toevallig een groepsfoto van mijn unit. Alleen niet als profiel foto. En mn profiel is afgeschermd dus mensen die ik niet als vriend heb kunnen alleen mn profiel foto zien.quote:
Al zagen ze het wel is het absoluut geen drama.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:12 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Kijk, ik heb op mn FB ook een foto staan waar ik met mn buks sta, toevallig een groepsfoto van mijn unit. Alleen niet als profiel foto. En mn profiel is afgeschermd dus mensen die ik niet als vriend heb kunnen alleen mn profiel foto zien.
Volgens mij ben ik het *hier* ook niet. In ABO is het wat anders. Maar dat zien we morgen wel weer.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:13 schreef Lotusss het volgende:
Volgens mij is er iemand redelijk chagrijnig. En ik ben het niet.
Ik zou het inderdaad ook nooit doen. Al is het alleen al omdat ik anders 24/7 gezeik aan moet horen over wat voor 'n actieheld ik wel niet ben op de Uniquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:12 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Kijk, ik heb op mn FB ook een foto staan waar ik met mn buks sta, toevallig een groepsfoto van mijn unit. Alleen niet als profiel foto. En mn profiel is afgeschermd dus mensen die ik niet als vriend heb kunnen alleen mn profiel foto zien.
Toch zal ik zo'n foto nooit als profielfoto neerzetten.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:13 schreef Esses het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik het *hier* ook niet. In ABO is het wat anders. Maar dat zien we morgen wel weer.
Ben ik met je eens. Zolang het idd geen foto is waar jij 'expliciet' je wapen richt oid lijkt het mij prima.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:12 schreef Esses het volgende:
[..]
Al zagen ze het wel is het absoluut geen drama.
Slaap lekker! (overigens heb je nu denk ik wel weer genoeg posts om in de actieve users te mogen staan)quote:
Tis net een schroevendraaier.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Mwah waarom sowieso met wapen? Zie het nut er niet echt van in
My rifle is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:18 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
This is my rifle. There are many like it, but this one is mine.
Jammer.quote:
En dan nog...als mensen je zien met een diemaco/colt/ak of whatever....who cares!quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:12 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Toch zal ik zo'n foto nooit als profielfoto neerzetten.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:23 schreef thesystem het volgende:
[..]
En dan nog...als mensen je zien met een diemaco/colt/ak of whatever....who cares!
Alleen die hippies in onze bevolking en regering kunnen erover gaan zeiken..so what! I dont care!
Ik sta zelfs op fb in mn gvt, opsvest en mijn eigen buks op de foto!
't gebeurt. Je loopt er de hele tijd mee, foto's worden genomen uit verveling of wat dan ook (je bent immers de hele tijd met elkaar) En voor dat je het weet sta je ergens getaged of wat dan ook.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Mwah waarom sowieso met wapen? Zie het nut er niet echt van in
En dan nog...waarom zo schijnheilig....quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:25 schreef TMartina het volgende:
[..]
't gebeurt. Je loopt er de hele tijd mee, foto's worden genomen uit verveling of wat dan ook (je bent immers de hele tijd met elkaar) En voor dat je het weet sta je ergens getaged of wat dan ook.
Verder is het een onderdeel van de drie-eenheid dus het is niet gek als je dat ding de gehele dag bij je hebt. Kan me herinneren dat we een tijd geleden een mail kregen na een oefening of iedereen even al die peppie foto's van FB kon halen. Maargoed wie voeg nou ook zijn leidinggevende toe op facebook
Damnquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:31 schreef Schild het volgende:
Trouwens, iedereen die maar met één wapen op de foto staat![]()
![]()
![]()
[
Wat heb ik nu weer gemist?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:28 schreef Schild het volgende:
-
[ Bericht 98% gewijzigd door Cobra4 op 07-06-2012 22:33:14 ]
Wat deed je dan?quote:
Jawel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:37 schreef thesystem het volgende:
maar dan nog...er is nog altijd geen goede verklaring gekomen waarom je het niet zou mogen of zou doen..
Waarom zou je dan nog bij de leger gaan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jawel.
Ik vind dat je het niet moet doen, je gooit je geloofwaardigheid te grabbel met die Rambo foto's
Mja, als je niet meer stoer mag doen op Facebook dan valt inderdaad wel 90% van de fun wegquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:45 schreef m.k het volgende:
[..]
Waarom zou je dan nog bij de leger gaan?
Voor de goede beloning en vaste aanstelling tot aan je pensioen natuurlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:45 schreef m.k het volgende:
[..]
Waarom zou je dan nog bij de leger gaan?
Was ik bijna vergeten, voor het geld inderdaadquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor de goede beloning en vaste aanstelling tot aan je pensioen natuurlijk.
'Affiniteit met wapens'quote:
Vaste aanstelling? Er over 4 jaar uitgeknikkerd worden met je aanstelling zit erop, BYE!quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor de goede beloning en vaste aanstelling tot aan je pensioen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |