Lieg ik dan?quote:
Als een levend persoon iets gebeurd zegt iedereen stel je niet aan. Gebeurt een dode iets vergaat de wereld? Vind tbh een dode schoppen minder schokkend dan een levende zelfs nog maar slaan. Ik heb het dan niet over wijze van doodgaan.quote:
En een zombie schoppen dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Als een levend persoon iets gebeurd zegt iedereen stel je niet aan. Gebeurt een dode iets vergaat de wereld? Vind tbh een dode schoppen minder schokkend dan een levende zelfs nog maar slaan. Ik heb het dan niet over wijze van doodgaan.
Ik ben niet iemand die dat soort dingen zegt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Als een levend persoon iets gebeurd zegt iedereen stel je niet aan. Gebeurt een dode iets vergaat de wereld? Vind tbh een dode schoppen minder schokkend dan een levende zelfs nog maar slaan. Ik heb het dan niet over wijze van doodgaan.
jup 23juni speel ik een toernooiquote:
Roger.quote:
de rest is van de taai en hoeft niet?!quote:
Dat zegt niks over prioriteiten hoor. Het is gewoon bizar wat daar gebeurtquote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:08 schreef Esses het volgende:
wijnand, onze prios liggen dus duidelijk op andere locaties
JanKaas gespot @ 1:07 !quote:
@1:20quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |