Sowwy...quote:
Mjaquote:
Nee. Dat kan alleen een moderator of admin doenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:53 schreef Arashimashou het volgende:
Oke oke...Maar dat is door mij toch niet meer te veranderen?
What is thisquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:02 schreef Easymodo het volgende:
Hmm, goede TT. Als we toch bij Sora no Oto blijven.
Quest for pantsu:
godverquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:02 schreef Easymodo het volgende:
Hmm, goede TT. Als we toch bij Sora no Oto blijven.
Quest for pantsu:
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:13 schreef Bakakame het volgende:
Had ik eigenlijk al eens een pic van m'n kamer gepost? Want dat werd 'n tijd terug ook gedaan toch?
Zal anders binnenkort ook maar een foto van m'n battlestation laten zien
Inderdaad benieuwdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:13 schreef Bakakame het volgende:
Had ik eigenlijk al eens een pic van m'n kamer gepost? Want dat werd 'n tijd terug ook gedaan toch?
Zal anders binnenkort ook maar een foto van m'n battlestation laten zien
Nah niet zo heel bijzonder. Bureau, laptop en wat zooiquote:
Heb je nooit laten zien volgens mij. Mag je uiteraard doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:28 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nah niet zo heel bijzonder. Bureau, laptop en wat zooi
Maar wel 'n goede motivatie om 'n keer op te ruimen
Had ik m'n kamer ook laten zien of moet die ook nog maar eens?
Heel goed!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat 'teringzooi' van Klipnap spookt nog steeds door m'n hoofd. Misschien inderdaad een keer opruimen
Verzin een titel dan. Jullie hebben wel vaker problemen met TT's hè? sjonge jongequote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:14 schreef Arashimashou het volgende:
Een modRobin en Klipnap hebben klachten over de TT. What do?
[..]
Inderdaad benieuwd
Ooit leer ik het wel.quote:
Wel eens...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Maar jij doet het nooit zelf!!
De rommel viel, voor zover ik kon zien, nog wel mee.... imoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb je nooit laten zien volgens mij. Mag je uiteraard doen.
Dat 'teringzooi' van Klipnap spookt nog steeds door m'n hoofd. Misschien inderdaad een keer opruimen
Mijn moeder doet het meestal, maar ik word helemaal hysterisch als ze dingen gaat verplaatsen waardoor ik het vervolgens allemaal niet meer terug kan vinden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Maar jij doet het nooit zelf!!
Ik ook, daarom probeer ik het zelf bij te houden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn moeder doet het meestal, maar ik word helemaal hysterisch als ze dingen gaat verplaatsen waardoor ik het vervolgens allemaal niet meer terug kan vinden.
Laat ze maar huilen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:33 schreef Arashimashou het volgende:
Tja, ik vond deze TT wel goed... maar deze nymph haters
[..]
De rommel viel, voor zover ik kon zien, nog wel mee.... imo
(Maar je moet op dat vlak zeker niet naar mij luisteren)
Jij wil niet met ons spelen!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:35 schreef Arashimashou het volgende:
Maar straks willen ze geen OSU meer met me spelen
Natuurlijk wel. We laten niemand hier in de steekquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:35 schreef Arashimashou het volgende:
Maar straks willen ze geen OSU meer met me spelen
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
http://osu.ppy.sh/
Met animeliedjes!
Online tegen robin en Arashimashou met zijn chuchuchu
Arrigatou!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een leuke game. Jij kunt het uiteraard ook met ons spelen.
http://osu.ppy.sh/
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ohnee zeg, moet ik iets met een muis doen, ik heb alleen een laptopmuis
Is goed genoeg. Ik heb alleen touchpadquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja ja.. Maakt niet uit hoor, oefening baart kunstquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:46 schreef robin007bond het volgende:
Ik speel op een laptop zonder fatsoenlijke muis, dus ik speel heel slecht.
Thuis own ik Klipnap en Arashi altijdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:48 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja ja.. Maakt niet uit hoor, oefening baart kunst
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Thuis own ik Klipnap en Arashi altijd
Ja touchpad bedoel ik. En ik heb een account, nu eens jullie joinenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is goed genoeg. Ik heb alleen touchpad
laptopsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Inderdaad, het is voorbij.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Haha oh god, komt mijn moeder binnen terwijl ik Zetman aan het kijken ben, zegt ze ''kijk je nou nog steeds die domme tekenfilms? Ik dacht dat je meer naar Oh Oh Cherso en die shows keek''.
Er is geen hoop meer voor mijn moeder..
Voed haar dan fatsoenlijk op.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Haha oh god, komt mijn moeder binnen terwijl ik Zetman aan het kijken ben, zegt ze ''kijk je nou nog steeds die domme tekenfilms? Ik dacht dat je meer naar Oh Oh Cherso en die shows keek''.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik stierf van binnen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oh Oh Cherso was eigenlijk best nog wel leuk...![]()
"Joey heb jij je masker op? Oh nee! Ket is je kanker kop!"
Je moet even via winetricks .net installeren.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:59 schreef Arashimashou het volgende:
Een of ander .NET framework wil ie niet installeren omdat ik een 64 bit systeem draai... OSU klaagt verder nergens over, zegt dat ie zichzelf succesvol heeft geinstalleerd... maar is nergens te bekennen, behalve dan als snelkoppeling op de desktop.
"Nooit de 64-bit versie van Wine gebruiken trouwens."quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je moet even via winetricks .net installeren.
Nooit de 64-bit versie van Wine gebruiken trouwens.
de 2e was ook nog wel leuk, daarna was het mooi geweestquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik kon wel even lachen om het 1e seizoen van Oh Oh Cherso, maar daarna werd het gewoon vervelend.
wtfquote:
Barbies Bruiloft en dat andere fultprogramma waar vrouwen concurreren om het vriendinnetje te worden van bolle Ster.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
de 2e was ook nog wel leuk, daarna was het mooi geweest
Haha ''sensationeel''quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Barbies bruiloft en dat andere fultprogramma waar vrouwen concurreren om het vriendinnetje te worden van bolle Ster.
32-bit van YUM.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:07 schreef Arashimashou het volgende:
Dus, wine deinstalleren en de 32 bit versie installeren? Of gewoon meteen de 32 bit versie van YUM pakken?
Arch Linux werkt sowieso beter. Heb je veel meer controle over je systeem.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:15 schreef Arashimashou het volgende:
Ik denk dat ik alles eraf gooi en het er nieuw op doe.
?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:33 schreef redboyke het volgende:
voor de mensen die nieuwsgierig zijn waar ik zit
[ afbeelding ]
ik denk niet dat er hier een datalimiet is maar ik vermoed wel dat er maar 1 internet verbinding is voor heel het domein.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Best groot ja
En dan toch een datalimiet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb de disk gecopieerd met dvd fab en daarna met handbrake naar serie gedaan
blijkbaar is er in dvd fab ook dvd ripper dat een dvd naar series kan doen
is er zo niks dat iets rapper kan copieren want ik doe nu 30min dvd copieren en daarna nog eens 30min 2-pass naar mkv voor 1 aflevering
download sample (rechtsklikken opslaan als)
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2012 16:06:31 ]
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:42 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik denk niet dat er hier een datalimiet is maar ik vermoed wel dat er maar 1 internet verbinding is voor heel het domein.
@robin ben nu effe een sample aan het uploaden via 3G wat rete traag gaat omdat de computers hier altijd bezet zijn.
wat is er verkeerd aan dit: ik zie eigenlijk best wel veel streepen zal zo de sample ook linken maar kan nog wel tijdje durenDe kampioenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb de disk gecopieerd met dvd fab en daarna met handbrake naar serie gedaan
blijkbaar is er in dvd fab ook dvd ripper dat een dvd naar series kan doen
is er zo niks dat iets rapper kan copieren want ik doe nu 30min dvd copieren en daarna nog eens 30min 2-pass naar mkv voor 1 aflevering
download sample (rechtsklikken opslaan als)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(maar ook wel een beetje)
heb je die serie al eens gezien? is best wel goeie komische seriequote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
De kampioenen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(maar ook wel een beetje)
Nederlanders en series is sowiesoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:12 schreef redboyke het volgende:
[..]
heb je die serie al eens gezien? is best wel goeie komische serie
maar belgen maken zowieso betere series dan de "hollanders"
de DVD box kost 200eurodaarom ben ik ze aan het kopieren
maar blijkbaar is de DVD even wazig als mijn kopie alleen heeft mijn kopie wat meer streepen :s
is logisch toen hadden wij belgen nog geen full HDen de dvd's zijn blijkbaar ook niet geremasterd
Gewoon. Via Winetricks kun je .net installeren.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:15 schreef Arashimashou het volgende:
Oh btw... wat wine betreft... I have no idea what I am doing... deze winetricks doet wel iets... maar ik heb geen idee wat.
Probeer de installer eens via de command line te runnen en post hier de output.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:32 schreef Arashimashou het volgende:
Dat lijkt gebeurd te zijn ja. Maar de Osu installer crasht aan het eind.
komische series zijn wel te pruimen vind ik omdat je dan zowieso niet zo op het acteer talent let maar meer op de moppen en als het slecht geacteerd is dan denk je toch dat ze het express doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:13 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nederlanders en series is sowieso
Zeker weten? Niet ergens in Program Files?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:38 schreef Arashimashou het volgende:
Nu lijkt ie geinstalleerd te zijn zonder problemenmaar ik heb geen idee WAAR ie 'm heeft geinstalleerd. Lijkt zich niet ergens op drive_c te bevinden.
Je hebt toch wel haar nummer gevraagd?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:38 schreef robin007bond het volgende:
Wie heeft er straks nog even zin in Osu!? Ik ben eindelijk thuis en heb nu een fatsoenlijke muis.
Oh, en tijdens het wachten op mijn pa sprak een meisje me nog aan. Ze moest wachten op haar rij-instructeur. Was echt wel een lief meisje
Nee.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Je hebt toch wel haar nummer gevraagd?
Heb je geen log o.i.d.?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:42 schreef Arashimashou het volgende:
Ik snap er echt niks meer van... was niet te zien...daarna nog een keer de installer gebruikt... deze keer via zo'n wine schermpje... weer error... en nu zie ik 'm wel...nu zeurt wine weer over Gecko. Installeren maar weer dan.
Nein mann, een vrouw die zo'n OSU-koning als jij niet wil is gek. Je handskills zijn off the charts!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee.
En ik denk dat ze 18 was of zo. Die ziet zo'n Otani als ik waarschijnlijk niet zitten
Had je op zijn minst haar nummer voor mij kunnen vragen, ik ben ook 18quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee.
En ik denk dat ze 18 was of zo. Die ziet zo'n Otani als ik waarschijnlijk niet zitten
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:48 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nein mann, een vrouw die zo'n OSU-koning als jij niet wil is gek. Je handskills zijn off the charts!!!
Ach ja, Zeeland is misschien wat ver.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Had je op zijn minst haar nummer voor mij kunnen vragen, ik ben ook 18
Een vrouw die een man die elke zee kan bevaren niet wil is ook gek!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
[..]
Ach ja, Zeeland is misschien wat ver.
Huh, die vat ik niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:51 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Een vrouw die een man die elke zee kan bevaren niet wil is ook gek!
Gewoon. Ik zag haar eerst zo wachten. Toen zag ik haar wat dichter naar me toen lopen en toen sprak ze me lief aan. Vervolgens gewoon leuke gesprekken gehadquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:53 schreef Arashimashou het volgende:
Goed... een teken van leven... nu dat filmgebeuren.
Hoezo was het een lief meiske.
toen begon je over anime en liep ze rennend wegquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon. Ik zag haar eerst zo wachten. Toen zag ik haar wat dichter naar me toen lopen en toen sprak ze me lief aan. Vervolgens gewoon leuke gesprekken gehad
Een meisje dat op je af kwam! Dat is nog meer dan dit:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon. Ik zag haar eerst zo wachten. Toen zag ik haar wat dichter naar me toen lopen en toen sprak ze me lief aan. Vervolgens gewoon leuke gesprekken gehad
Komt omdat je dan eerst DirectX geïnstalleerd moet hebben.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:59 schreef Arashimashou het volgende:
Nou... kijken of ie het doet... dat FDDSHOW wil ie overigens niet.
Dat weet ik nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:02 schreef Arashimashou het volgende:
Is dat ook de reden waarom Nymph klinkt als een stotterend oud omaatje?
Chuchu met kunstgebit?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:02 schreef Arashimashou het volgende:
Is dat ook de reden waarom Nymph klinkt als een stotterend oud omaatje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2012 17:09:30 ]
Voorbeeld van matig 3d effectquote:
Inderdaad. Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Voorbeeld van matig 3d effect
Van mij hoeft dat helemaal niet, 3D dingen in animé, het werkt vaak gewoon niet
quote:
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik niet gezien maar het kan wel goed gedaan worden inderaad, maar het komt zo vaak voor dat je 3D auto's ziet en overduidelijk 2D characters.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad. Helemaal mee eens.
Soms is het wel vet trouwens. In de Evangelion films was dat zo tof gedaan.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:17 schreef Klipnap het volgende:
[..]Ik vond die haai zo baas, die pic van jou is lame :cSPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Achja fanservice hequote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die neukscene zat ook niet in de manga, best wel pointless
Maar wel geil
In Evangelion zie je bijna altijd in de previews na een episode "And there'll be fanservice next time too!".quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die neukscene zat ook niet in de manga, best wel pointless
Maar wel geil
Ja ik vond het al zo gekquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In Evangelion zie je bijna altijd in de previews na een episode "And there'll be fanservice next time too!".
Je hebt de eerste episode al gezien?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:32 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja ik vond het al zo gek
Ach beter dan Cardcaptor Sakura met haar ''RELEEEEEAAAASE!'' gekrijs.
Ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt de eerste episode al gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En? Wat vond je er van?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja.
De weergave van 2013 is redelijk accuraat, op die rare vliegtuigen na.
Hmm weet nog niet wat ik er van moet vindenquote:
Valt toch wel mee? Ik heb dat liever dan de stereotype macho.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hmm weet nog niet wat ik er van moet vinden
alleen dat joch heeft een extreme vorm van autisme ofzo
Pipirupirupirupipirupiquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:49 schreef Easymodo het volgende:
Ugh, ben even gestopt... Ik zie nu allemaal rondjes voor mijn ogen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:36 schreef Klipnap het volgende:
Dit vond ik het allerengste uit Gyo
(ja ik vond hem eng, goor en freaky)En dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: NSFW![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Apollon epi 8Het leven is oneerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jun![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Apollon epi 8Flauw, misschien. Maar heb ook wel eens zoiets gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:08 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Flauw, misschien. Maar heb ook wel eens zoiets gehadHeb ik ook eens gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, twee keer trouwens. HA IK WIN!!!quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:11 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Oh, twee keer trouwens. HA IK WIN!!!Taiga voelt met je meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:11 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Oh, twee keer trouwens. HA IK WIN!!!Hmm, eigenlijk ben ik niet echt verliefd op haar geworden, maar het zat wel een beetje te knagen. Ik had al een leuke vriendin kunnen hebben, denk ik dan. Maar tja, ze was ook niet echt mijn type.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de les gaf ze me wel altijd massages. Ze zat achter me![]()
THE FUCKquote:
Zij begon ook wat te voelen nadat ze die bril had gedumptquote:
Ja, leuk?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
THE FUCK
[..]
Zij begon ook wat te voelen nadat ze die bril had gedumpt
Is het HD resolutie dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:17 schreef Arashimashou het volgende:
Hmm... Misschien is deze netbook toch te zwak... stotterende Nymph... cpu gebruik toch wel 80-90% (Dus een core is toch wel overbelast lijkt me)
Klopt, dat werkt vaak goed.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:56 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Is het HD resolutie dan?
Misschien dat je frame skipping toe kan laten, en 'skip h.264 deblocking filter' aanzetten.
Test maar ff
Gebruik je (s)mplayer?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:05 schreef Arashimashou het volgende:
Waar kan ik dat soort settings vinden? Bij audio kan ik alleen volume veranderen.
Oh, ik dacht dat je het over het afspelen van video hadquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:12 schreef Arashimashou het volgende:
Hebben we het wel over hetzelfde?Ik heb het over Osu... muziekje dat speelt tijdens menu. En nee, ik heb mplayer nog niet geinstalleerd :p
winetricks corefonts gdiplusquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:13 schreef Arashimashou het volgende:
Dat heb ik al geprobeerd. Het blijft stotteren... het speelt ook sneller dan dat het zou moeten.
Wat een waslijstquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
winetricks corefonts gdiplus
Misschien dat het nog iets uitmaakt.
Als je deze installeert ben je sowieso wel safe:
adobeair
corefonts
d3dx9_36
dirac
dotnet20
dotnet30
eufonts
ffdshow
gdiplus
gecko120
gfw
icodecs
l3codecx
mfc42
msasn1
msxml3
vb6run
vcrun2005
vcrun2008
vcrun6
vcrun6sp6
wmp10
wsh56vb
wsh57
xvid
Heb je ook de allerlaatste Wine? Niet dat in YASM(?) een verouderde versie staat.
winetricks dotnet20 gdiplus ddr=opengl dsoundhw=Full fontsmooth=rgb glsl=disabled multisampling=disabled rtlm=disabled strictdrawordering=disabled orm=backbuffer
En iemand heeft een Osu gemaakt die beter schijnt te draaien op Wine.
http://www.mediafire.com/?zi1lohcv0159b14
Oeh, ben benieuwd wat je er van gaat vinden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat een waslijstIk zal het eens bij langs gaan. Deze wine is volgens mij van april 2012, vrij recent nog.
Eerst even NHK afkijken... nog een episode...
Mijn schriften stonden altijd vol met borstenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:27 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Hoe leg je dit uit aan degene die naast je zit xD
Een kat die vraagt of je een contract wil
Maar 1 beeldschermquote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:07 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn setup
Hermelien-boekensteun![]()
Madokaklok
Jij bent een jongen, dat is normalerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn schriften stonden altijd vol met borsten
Ach die persoon maakte zich meer druk om de tekst die we moesten vertalen. Een hoop geneuzel over een lamp die olie op Cupido gooit, omdat hij jaloers was. Toppunt van personificatie.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:27 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Hoe leg je dit uit aan degene die naast je zit xD
Een kat die vraagt of je een contract wil
Even serieus, is het een screamer? Ik heb hart problemen, dus dat kan ik niet aanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://blackacrebrewing.com/home/
Klik eens op 'I am under 21'
Nee. Beloofd.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Even serieus, is het een screamer? Ik heb hart problemen, dus dat kan ik niet aan
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://blackacrebrewing.com/home/
Klik eens op 'I am under 21'
Oui, je voudrais une croque monsieur avec du fromage et le jambon svp.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:51 schreef Klipnap het volgende:
Nog maar 16 dagen en dan...
Viva la vakantie!
Nog maar 21 dagen en dan...
Viva la seize!
Nee toch niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Oui, je voudrais une croque monsieur avec du fromage et le jambon svp.
Ik nam het als extra vakquote:
Ik vond het best simpel, maar heb ook een Italiaanse achtergrond dus ik pak die dingen wat makkelijker opquote:
Ik deed mijn hoofd altijd in m'n tasquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik vond het best simpel, maar heb ook een Italiaanse achtergrond dus ik pak die dingen wat makkelijker opLijkt allemaal veel op elkaar
Welke fansub voor de Gundam Unicorn?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:01 schreef Frag_adder het volgende:
Wat is gundam Unicorn toch ook een ontzettende bazenserie! helaas komt het volgende deel pas volgend jaar
Nu de nieuwe berserk film maar eens kijkenhopelijk net zo bruut als de manga
Gundam Unicorn is erg baas, maar ik merk toch dat ik eerst de oudere Gundams moet kijken. Vooral Seed.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:01 schreef Frag_adder het volgende:
Wat is gundam Unicorn toch ook een ontzettende bazenserie! helaas komt het volgende deel pas volgend jaar
Nu de nieuwe berserk film maar eens kijkenhopelijk net zo bruut als de manga
THORA, Coalgirlsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Welke fansub voor de Gundam Unicorn?
Berserk is echt tof
voor unicorn moet je de echt msg kijkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gundam Unicorn is erg baas, maar ik merk toch dat ik eerst de oudere Gundams moet kijken. Vooral Seed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(NHK ni youkoso) Zit in een spoiler omdat... nah kweenie.
Nu ik zo kijk... 24 episodes... inderdaad moeten ze toch echt een beetje tijdnood gehad hebben.
[ Bericht 15% gewijzigd door Arashimashou op 05-06-2012 20:22:21 ]
Spoilers!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:11 schreef Arashimashou het volgende:
Alleen jammer dat de een na laatste episode er een beetje doorheen gedrukt lijkt te zijn. Op een bepaald punt vond ik het toch iets te snel gaan, maar voor de rest:
(NHK ni youkoso)
Nu ik zo kijk... 24 episodes... inderdaad moeten ze toch echt een beetje tijdnood gehad hebben.
Manga gaat verder? damn, ik moet toch echt eens moonspeak tot mij nemen. Wat vinden jullie van m'n aangepaste avatar overigens?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Spoilers!
Tevens gaat de manga verder
Cool.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Manga gaat verder> damn, ik moet toch echt eens moonspeak tot mij nemen. Wat vinden jullie van m'n aangepaste avatar overigens?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:30 schreef Arashimashou het volgende:
Omdat ik dan liever de Donald Duck lees
Dat dacht ik ook toen ik Azumanga Daioh in het Duits kochtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:50 schreef Arashimashou het volgende:
Verhuizing geslaagd. Omdat het niet anders kan, zal ik later wel een plaatje ervan sturen![]()
Tja, over die manga... ik kan het natuurlijk in het engels lezen... Maar ik kan het beter verbinden aan iets als moonspeak leren.
In het Duits?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik Azumanga Daioh in het Duits kocht
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
In het Duits?Duits jeuj... Azumanga jeuj.... maar de combinatie.... kweenie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm... en dan vraag Ayumu of ze niet waterpolo kunnen gaan spelen![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:02 schreef Arashimashou het volgende:
Nog even de update:Ah, dat is al een stuk prettigerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm... en dan vraag Ayumu of ze niet waterpolo kunnen gaan spelen![]()
Tiewraps zijn evil. Ze zijn wel handig... maar ook evil. Alleen te gebruiken als het echt nodig is.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:05 schreef Klipnap het volgende:
Nu nog al die snoeren samenbinden met een tiewrap.
Die past mooi in van die R4 kaartjes.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:09 schreef robin007bond het volgende:
Heb ik nog een micro-sd van 2 GB gevonden
Jup. R4's zuigen trouwens.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:11 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Die past mooi in van die R4 kaartjes.
Nog 30 dagen tot vakantiequote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:51 schreef Klipnap het volgende:
Nog maar 16 dagen en dan...
Viva la vakantie!
Nog maar 21 dagen en dan...
Viva la seize!
Coolquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:12 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nog 30 dagen tot vakantie
Nog +/- 60 dagen tot ik (hopelijk) naar India ga
Moeilijke.... kan ik niet bij helpenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:18 schreef robin007bond het volgende:
Ah, damn. Ik spaar normaal gesproken ook altijd de labeltjes van m'n kleding. Zal ik die weggooien?
Ik gooi ze weg.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Moeilijke.... kan ik niet bij helpen
Nog een 60 tal dagen en dan ga ik London onveilig makenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:12 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nog 30 dagen tot vakantie
Nog +/- 60 dagen tot ik (hopelijk) naar India ga
Waarom spaar je diequote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:18 schreef robin007bond het volgende:
Ah, damn. Ik spaar normaal gesproken ook altijd de labeltjes van m'n kleding. Zal ik die weggooien?
Ook leuk!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Nog een 60 tal dagen en dan ga ik London onveilig maken
Yes.quote:
Of wat minder slapenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:33 schreef Easymodo het volgende:
Hangt nogal af van mijn voortgang. Misschien wat minder anime kijken.
Uhh.. nee. Er zit wel een beetje stof op, maar door de blur van de camera lijkt het een hele laagquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Is dat een dikke laag stof op je boksjes?
Ahww. Zonde als een serie eindigtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:58 schreef Klipnap het volgende:
Nog 1,5 episodes en Cardcaptor Sakura is voorbij
Ik heb ook een PS3 hoor, maar die is overleden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:01 schreef Easymodo het volgende:
>Xbox360
Verder is jouw kamer prima.
Weer op pagina 11? Volgens mij is was dit topic vandaag begonnen?
Het gaat steeds snellerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:01 schreef Easymodo het volgende:
>Xbox360
Verder is jouw kamer prima.
Weer op pagina 11? Volgens mij is was dit topic vandaag begonnen?
Helaas een Acer, maar het was het beste model die ze op dat moment in de mediamarkt hadden. Het is de Acer 243HLBMII volgens mij.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:13 schreef Arashimashou het volgende:
Ziet er toch puik uit Robbin. Kun je me wat meer over je beeldscherm vertellen?
Oh, en wat gaat de nieuwe TT worden? Na 3 keer achter elkaar gekozen te hebben moet iemand anders misschien es
Mweh, ze staan er om bekend goedkope onderdelen te gebruiken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:15 schreef Arashimashou het volgende:
Wat is er mis met acer? Ik gebruik nu ook een acer.
Hmm... als ik een nieuw beeldscherm neem moet het sowieso wel 120hz aankunnen. Dus ik denk niet dat ik binnenkort een IPS zal hebben.
Hmm... ook in 2005?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mweh, ze staan er om bekend goedkope onderdelen te gebruiken.
Jup. Maar je hoort er vaak gemengde dingen over. Mijn laptop bevalt bijvoorbeeld best goed. Alleen schijnt de service echt bagger te zijn.quote:
Zei hij... zonder een verklaring te geven.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:20 schreef AnimeFan het volgende:
lolwutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dood aan Kyuubei.quote:
Ik durf al niet meerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:23 schreef Klipnap het volgende:
Mensen, voorkom koste wat het kost dat Arashi het nieuwe topic opent!
Natsu no ojousan ook.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is al een keer geweest. Een hele tijd geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |