Nee toch niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Oui, je voudrais une croque monsieur avec du fromage et le jambon svp.
Ik nam het als extra vakquote:
Ik vond het best simpel, maar heb ook een Italiaanse achtergrond dus ik pak die dingen wat makkelijker opquote:
Ik deed mijn hoofd altijd in m'n tasquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik vond het best simpel, maar heb ook een Italiaanse achtergrond dus ik pak die dingen wat makkelijker opLijkt allemaal veel op elkaar
Welke fansub voor de Gundam Unicorn?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:01 schreef Frag_adder het volgende:
Wat is gundam Unicorn toch ook een ontzettende bazenserie! helaas komt het volgende deel pas volgend jaar
Nu de nieuwe berserk film maar eens kijkenhopelijk net zo bruut als de manga
Gundam Unicorn is erg baas, maar ik merk toch dat ik eerst de oudere Gundams moet kijken. Vooral Seed.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:01 schreef Frag_adder het volgende:
Wat is gundam Unicorn toch ook een ontzettende bazenserie! helaas komt het volgende deel pas volgend jaar
Nu de nieuwe berserk film maar eens kijkenhopelijk net zo bruut als de manga
THORA, Coalgirlsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Welke fansub voor de Gundam Unicorn?
Berserk is echt tof
voor unicorn moet je de echt msg kijkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gundam Unicorn is erg baas, maar ik merk toch dat ik eerst de oudere Gundams moet kijken. Vooral Seed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(NHK ni youkoso) Zit in een spoiler omdat... nah kweenie.
Nu ik zo kijk... 24 episodes... inderdaad moeten ze toch echt een beetje tijdnood gehad hebben.
[ Bericht 15% gewijzigd door Arashimashou op 05-06-2012 20:22:21 ]
Spoilers!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:11 schreef Arashimashou het volgende:
Alleen jammer dat de een na laatste episode er een beetje doorheen gedrukt lijkt te zijn. Op een bepaald punt vond ik het toch iets te snel gaan, maar voor de rest:
(NHK ni youkoso)
Nu ik zo kijk... 24 episodes... inderdaad moeten ze toch echt een beetje tijdnood gehad hebben.
Manga gaat verder? damn, ik moet toch echt eens moonspeak tot mij nemen. Wat vinden jullie van m'n aangepaste avatar overigens?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Spoilers!
Tevens gaat de manga verder
Cool.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Manga gaat verder> damn, ik moet toch echt eens moonspeak tot mij nemen. Wat vinden jullie van m'n aangepaste avatar overigens?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:30 schreef Arashimashou het volgende:
Omdat ik dan liever de Donald Duck lees
Dat dacht ik ook toen ik Azumanga Daioh in het Duits kochtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:50 schreef Arashimashou het volgende:
Verhuizing geslaagd. Omdat het niet anders kan, zal ik later wel een plaatje ervan sturen![]()
Tja, over die manga... ik kan het natuurlijk in het engels lezen... Maar ik kan het beter verbinden aan iets als moonspeak leren.
In het Duits?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik Azumanga Daioh in het Duits kocht
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
In het Duits?Duits jeuj... Azumanga jeuj.... maar de combinatie.... kweenie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm... en dan vraag Ayumu of ze niet waterpolo kunnen gaan spelen![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:02 schreef Arashimashou het volgende:
Nog even de update:Ah, dat is al een stuk prettigerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm... en dan vraag Ayumu of ze niet waterpolo kunnen gaan spelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |