Ach die persoon maakte zich meer druk om de tekst die we moesten vertalen. Een hoop geneuzel over een lamp die olie op Cupido gooit, omdat hij jaloers was. Toppunt van personificatie.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:27 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Hoe leg je dit uit aan degene die naast je zit xD
Een kat die vraagt of je een contract wil
Even serieus, is het een screamer? Ik heb hart problemen, dus dat kan ik niet aanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://blackacrebrewing.com/home/
Klik eens op 'I am under 21'
Nee. Beloofd.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Even serieus, is het een screamer? Ik heb hart problemen, dus dat kan ik niet aan
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://blackacrebrewing.com/home/
Klik eens op 'I am under 21'
Oui, je voudrais une croque monsieur avec du fromage et le jambon svp.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:51 schreef Klipnap het volgende:
Nog maar 16 dagen en dan...
Viva la vakantie!
Nog maar 21 dagen en dan...
Viva la seize!
Nee toch niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Oui, je voudrais une croque monsieur avec du fromage et le jambon svp.
Ik nam het als extra vakquote:
Ik vond het best simpel, maar heb ook een Italiaanse achtergrond dus ik pak die dingen wat makkelijker opquote:
Ik deed mijn hoofd altijd in m'n tasquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik vond het best simpel, maar heb ook een Italiaanse achtergrond dus ik pak die dingen wat makkelijker opLijkt allemaal veel op elkaar
Welke fansub voor de Gundam Unicorn?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:01 schreef Frag_adder het volgende:
Wat is gundam Unicorn toch ook een ontzettende bazenserie! helaas komt het volgende deel pas volgend jaar
Nu de nieuwe berserk film maar eens kijkenhopelijk net zo bruut als de manga
Gundam Unicorn is erg baas, maar ik merk toch dat ik eerst de oudere Gundams moet kijken. Vooral Seed.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:01 schreef Frag_adder het volgende:
Wat is gundam Unicorn toch ook een ontzettende bazenserie! helaas komt het volgende deel pas volgend jaar
Nu de nieuwe berserk film maar eens kijkenhopelijk net zo bruut als de manga
THORA, Coalgirlsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Welke fansub voor de Gundam Unicorn?
Berserk is echt tof
voor unicorn moet je de echt msg kijkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gundam Unicorn is erg baas, maar ik merk toch dat ik eerst de oudere Gundams moet kijken. Vooral Seed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(NHK ni youkoso) Zit in een spoiler omdat... nah kweenie.
Nu ik zo kijk... 24 episodes... inderdaad moeten ze toch echt een beetje tijdnood gehad hebben.
[ Bericht 15% gewijzigd door Arashimashou op 05-06-2012 20:22:21 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |