Ja, leuk?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
THE FUCK
[..]
Zij begon ook wat te voelen nadat ze die bril had gedumpt
Is het HD resolutie dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:17 schreef Arashimashou het volgende:
Hmm... Misschien is deze netbook toch te zwak... stotterende Nymph... cpu gebruik toch wel 80-90% (Dus een core is toch wel overbelast lijkt me)
Klopt, dat werkt vaak goed.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:56 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Is het HD resolutie dan?
Misschien dat je frame skipping toe kan laten, en 'skip h.264 deblocking filter' aanzetten.
Test maar ff
Gebruik je (s)mplayer?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:05 schreef Arashimashou het volgende:
Waar kan ik dat soort settings vinden? Bij audio kan ik alleen volume veranderen.
Oh, ik dacht dat je het over het afspelen van video hadquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:12 schreef Arashimashou het volgende:
Hebben we het wel over hetzelfde?Ik heb het over Osu... muziekje dat speelt tijdens menu. En nee, ik heb mplayer nog niet geinstalleerd :p
winetricks corefonts gdiplusquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:13 schreef Arashimashou het volgende:
Dat heb ik al geprobeerd. Het blijft stotteren... het speelt ook sneller dan dat het zou moeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een waslijstquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
winetricks corefonts gdiplus
Misschien dat het nog iets uitmaakt.
Als je deze installeert ben je sowieso wel safe:
adobeair
corefonts
d3dx9_36
dirac
dotnet20
dotnet30
eufonts
ffdshow
gdiplus
gecko120
gfw
icodecs
l3codecx
mfc42
msasn1
msxml3
vb6run
vcrun2005
vcrun2008
vcrun6
vcrun6sp6
wmp10
wsh56vb
wsh57
xvid
Heb je ook de allerlaatste Wine? Niet dat in YASM(?) een verouderde versie staat.
winetricks dotnet20 gdiplus ddr=opengl dsoundhw=Full fontsmooth=rgb glsl=disabled multisampling=disabled rtlm=disabled strictdrawordering=disabled orm=backbuffer
En iemand heeft een Osu gemaakt die beter schijnt te draaien op Wine.
http://www.mediafire.com/?zi1lohcv0159b14
Oeh, ben benieuwd wat je er van gaat vinden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat een waslijstIk zal het eens bij langs gaan. Deze wine is volgens mij van april 2012, vrij recent nog.
Eerst even NHK afkijken... nog een episode...
Mijn schriften stonden altijd vol met borstenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:27 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Hoe leg je dit uit aan degene die naast je zit xD
Een kat die vraagt of je een contract wil
Maar 1 beeldschermquote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:07 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn setup
Hermelien-boekensteun![]()
Madokaklok
Jij bent een jongen, dat is normalerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn schriften stonden altijd vol met borsten
Ach die persoon maakte zich meer druk om de tekst die we moesten vertalen. Een hoop geneuzel over een lamp die olie op Cupido gooit, omdat hij jaloers was. Toppunt van personificatie.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:27 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Hoe leg je dit uit aan degene die naast je zit xD
Een kat die vraagt of je een contract wil
Even serieus, is het een screamer? Ik heb hart problemen, dus dat kan ik niet aanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://blackacrebrewing.com/home/
Klik eens op 'I am under 21'
Nee. Beloofd.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Even serieus, is het een screamer? Ik heb hart problemen, dus dat kan ik niet aan
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://blackacrebrewing.com/home/
Klik eens op 'I am under 21'
Oui, je voudrais une croque monsieur avec du fromage et le jambon svp.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:51 schreef Klipnap het volgende:
Nog maar 16 dagen en dan...
Viva la vakantie!
Nog maar 21 dagen en dan...
Viva la seize!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |