quote:
QFTquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haar kamer is normaal.
Als je onze kamers als referentiepunt neemt, dan is het wel te netjes inderdaad.
ZO herkenbaar. Dan denk je echt bij jezelf ''NU GA IK DIE TERINGBENDE OPRUIMEN OOK'', dan ga je aan de slag, en halverwege denk je ''fuck this shit''. Gelukkig zet ik 9 van de 10 keer wel door en ruim ik dan direct alles op, hoef ik de komende maand ook niet weerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:16 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet wel voldoende ruimte hebben (en persoonlijk vind ik dat ik te weinig ruimte heb, maar desondanks moest die tv er komen)
[..]
QFT
ik heb momenten waarop ik het helemaal zat ben en alles opruim... om het vervolgens weer maanden te laten liggen..
als ik eenmaal bezig ben wordt het uiteindelijk wel zo netjes als mogelijk is (met de beperkte ruimte die ik a.t.m. heb)quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
ZO herkenbaar. Dan denk je echt bij jezelf ''NU GA IK DIE TERINGBENDE OPRUIMEN OOK'', dan ga je aan de slag, en halverwege denk je ''fuck this shit''. Gelukkig zet ik 9 van de 10 keer wel door en ruim ik dan direct alles op, hoef ik de komende maand ook niet weer
Ja, die teringbende bij jou is leukquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:00 schreef robin007bond het volgende:
Opruimen is overrated. Schoonmaakster is niet voor niets een beroep.
quote:
Maak een contract en ik ruim je kamer op.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Aaah!![]()
Ik zal het een keer opruimen en dan nog een foto posten.
Graag.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:07 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maak een contract en ik ruim je kamer op.
levert te weinig opquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Graag.
[Contract]
graongarojgaerongaer gaer
rae
g
aergeargaergaergaerg
rawegaergaerwgaergaergaergaerg
raegaergaergaergaergaerg
[signature]Robin[/signature]
[/Contract]
Wat nu?
Mij maakt het niet zo veel uit. Ik ben niet zo handig in koken, schoonmaken e.d. dus vind ik het niet reëel om dat wel van een vrouw te verwachten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Haha ik zie een vrouw toch liever in de keuken of in bed, dan dat ik haar die puinhoop (soms dan, over het algemeen is het netjes) die ik mijn kamer noem zie opruimen
quote:
Vond hem zelf niet heel super eigenlijk, ben ook niet aan deel 2 begonnenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Code Geass is goed voor een ''beginner'', maar je moet wel kennis maken met meerdere genres imo. Dan pas kun je echt anime gaan uitkiezen en kijken
Het ging meer om de persoon x krijgt een kind met y. En het kind heeft het kapsel X boven en Y onder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ook maar even een foto van mijn kamer3/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ook maar even een foto van mijn kamerVastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Shit man.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Pics van Robins kamer gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |