Ik heb hem hier op mijn harde schijf hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 23:53 schreef AnimeFan het volgende:
Ik zag dat er een Higurashi live action film was gemaakt, nergens te vinden.
http://www.imdb.com/title/tt1116935/
Probeer Death Note. Die is bekend en steengoed.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:52 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik ben een anime-newbie, dus ik zal beginnen met de wat bekendere i guess
death note is leuk en niet al te lang , ook ga je er toch anders van denken als je kijktquote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Probeer Death Note. Die is bekend en steengoed.
Alles is gewoon goed, het verhaal, plottwists, characters, animatie, allemaal een 10quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:36 schreef smitjew het volgende:
[..]
death note is leuk en niet al te lang , ook ga je er toch anders van denken als je kijkt
inderdaad goeie seriequote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alles is gewoon goed, het verhaal, plottwists, characters, animatie, allemaal een 10
haha lijkt me sterkquote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 01:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
@Robin: behoorlijk triest ja.
@Maus: weet Cake dat jij die serie kijkt?
@ThThMa: leuk genocide.
Niets mis met een beetje genocide zo nu en dan. Helemaal wanneer het een roid vs vampires isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar tegenover staat HTPC met 40"tv
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Boku no pico?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:16 schreef AnimeFan het volgende:
Vanaf nu gaat dit topic over welke anime we aanraden aan Robin's ouders!
Ik weet niet eens welke serie dat is maar dit is de meest combobreakendende combobreaker die ik in een tijdje gezien heb. Daarvoor hulde.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:06 schreef mschol het volgende:
[..]Wil ik wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar tegenover staat HTPC met 40"tvNieuwe code Geass OVA?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 05:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik weet niet eens welke serie dat is maar dit is de meest combobreakendende combobreaker die ik in een tijdje gezien heb. Daarvoor hulde.
[..]
[ afbeelding ]![]()
Google het zou ik zeggen; Google herkent tegenwoordig afbeeldingen. Want ik weet eerlijk gezegd niet het is... ik meen me te herinneren dat het art van de aanstaande Code Geass manga is maar zeker weten doe ik niet.quote:
quote:
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 05:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
Goede morgen, beiden. Voor mij is het nacht...
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
NGE is gelaagd. Je hoeft het geheel niet te zien om het leuk te vinden. Je kan ook lachen om de belachelijk strakke pakjes die ze dragen en de kattenoortjes die ze om de een of andere reden dragen. Dan is er nog Shinji die toch een beetje lijkt op een down-kind die je in de de metro ziet, je moet haast wel kijken (en gedempt gniffelen) en achteraf voel je je schuldig omdat 'ie ook maar zo geboren is. Hij kan er ook niets aan doen dat hij opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moeder met schoonmaakziekte.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:12 schreef Arashimashou het volgende:
4 klokken, iemand van de wereld
Waar is de rommel? Is het daar altijd zo... leeg?
Zelf schoonmaken!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Moeder met schoonmaakziekte.
En mijn boeken zijn opgeruimd omdat ik zo naar school ga
Ach, dan kan ik me op anime concentreren.
Kleurtjes.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:07 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn setup
Hermelien-boekensteun![]()
Madokaklok
Wow, schoon.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:07 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn setup
Madokaklok
Hermelien!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:07 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn setup
Madokaklok
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeiemorgeeeeh, de loempiaboer staat er, en ik lust wel een lekkere loempia tussen de middag!
Jou kamer is té netjes. Onmogelijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:07 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn setup
Madokaklok''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Haar kamer is normaal.quote:
Nou, mijn kamer is ook netjes, alleen hier en daar wat stoffig en mijn bureau is iets te volgeproptquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haar kamer is normaal.
Als je onze kamers als referentiepunt neemt, dan is het wel te netjes inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |