QFTquote:Op maandag 4 juni 2012 15:21 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik vond het mooi... tot ze gingen zingen
Stouterdquote:Op maandag 4 juni 2012 15:21 schreef redboyke het volgende:
om heel de dag door te kunnen downloaden heb ik goeie oplossing bedacht ik heb mijn usb stick van 32GB op de achterkant in de usb poort gestoken en met een andere usb stick haal ik de complete bestanden eraf en voeg ik nog wat NZB's toe aan sabnzbd
nu hopen dat iemand die stick niet ziet en meeneemt.
de 2 computers worden gedeeld met 20man ofzo en niemand mag dat weten dat ik illegaal downloadquote:
Oh ja, je bent Belg. Idiote beperkingen daar toch?quote:Op maandag 4 juni 2012 15:43 schreef redboyke het volgende:
[..]
de 2 computers worden gedeeld met 20man ofzo en niemand mag dat weten dat ik illegaal download
s'nachts kan ik met geluk 5MB/s downloaden meestal rond de 2MB/s en overdag is het maar 500KB/s
dus ik denk dat het internet nog over meerdere afdelingen gaat en dat ik niet de enigste ben die download.ideaal had geweest als ik van mijn laptop naar die remote pagina kon gaan om te kijken hoe ver die downloads al zijn want nu kan ik weer niet op de computer omdat er iemand opzit.
daarbij heb ik op mijn computer 2GB datalimiet per maand en thuis maar 50GB dus zoveel kan ik niet downloaden ben wel aan twijfelen om een nas te kopen voor thuis jammer dat het zoveel geld kost.
ik heb REC gedownload maar nog niet gekeken
bij de duurdere abonnementen is er wel een FUP maar ik vind die abonementen te duur. als je teveel download tijdens piekuren word je verbinding trager gezet en als je teveel download dan kom je op 60KB/squote:Op maandag 4 juni 2012 15:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oh ja, je bent Belg. Idiote beperkingen daar toch?
ik vroeg me gisteren af waar je zat je hebt al eeuwifheid geen moeite meer gedaan voor topic te pikkenquote:
Al mijn computertijd gaat uit naar Lost kijken.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:58 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik vroeg me gisteren af waar je zat je hebt al eeuwifheid geen moeite meer gedaan voor topic te pikken
Bah, Lost.. Y U NO watch anime?quote:Op maandag 4 juni 2012 16:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Al mijn computertijd gaat uit naar Lost kijken.
Lost is wel een goeie serie word wel ingewikkeld naar mate het einde naderdquote:Op maandag 4 juni 2012 16:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Al mijn computertijd gaat uit naar Lost kijken.
Lost begon goed maar het einde is gewoon echt heel erg ruk.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:12 schreef redboyke het volgende:
[..]
Lost is wel een goeie serie word wel ingewikkeld naar mate het einde naderd
(ik kon er eerlijk gezegd nietmeer aan uit)
Lost is een erg goede serie met een goed einde. De verwachtingen werden steeds verder vergroot, waardoor het einde voor sommige tegen viel. Veel mensen zijn deze mening hierna gaan volgen. Het einde verklaart bijna alles en is gewoon een mooi einde, mocht je de serie snappen.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:28 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Lost begon goed maar het einde is gewoon echt heel erg ruk.
Dit is ook precies mijn oordeel over het einde van EVA. Er zijn mensen die de serie en het einde niet snapte en het daarom maar als slecht betitelen.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:59 schreef Key. het volgende:
[..]
Lost is een erg goede serie met een goed einde. De verwachtingen werden steeds verder vergroot, waardoor het einde voor sommige tegen viel. Veel mensen zijn deze mening hierna gaan volgen. Het einde verklaart bijna alles en is gewoon een mooi einde, mocht je de serie snappen.
Deze vraag was ook in het vorige topic en al reeds gegeven in deze topic.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is nou de serie uit het nieuwe seizoen die het meest de moeite waard is?
Hyouka is ook tof.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Deze vraag was ook in het vorige topic en al reeds gegeven in deze topic.
Apollon en Space Bros zijn de pareltjes van dit seizoen.
Okéquote:Op maandag 4 juni 2012 17:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Deze vraag was ook in het vorige topic en al reeds gegeven in deze topic.
Apollon en Space Bros zijn de pareltjes van dit seizoen.
Hou eens op met die trolls jij. Eerst Boku no Pico en nu Hyouka...quote:
Als Kyou's sexy-heid de saaiheid niet overwint moet je stoppen.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik clannad verder moet kijken, er gebeurt helemaal niks...
Tja, het ligt er aan wat je "niks" vindt. Het gaat in het begin vooral om de sociale interactie tussen de personages. Later 'gebeurt' er veel meer en ik denk dat je bij het kijken van After Story geen spijt meer zult krijgen.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oké
Ik weet niet of ik clannad verder moet kijken, er gebeurt helemaal niks...
Schijnt ook heel goed te zijn, maar ik weet niet of je de films e.d. gezien moet hebben voordat je aan deze serie kan beginnen.quote:
Nja ik zit al een paar episodes te kijken naar wat interactie inderdaad, maar dit hou ik geen 23 episodes volquote:Op maandag 4 juni 2012 17:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, het ligt er aan wat je "niks" vindt. Het gaat in het begin vooral om de sociale interactie tussen de personages. Later 'gebeurt' er veel meer en ik denk dat je bij het kijken van After Story geen spijt meer zult krijgen.
Hmm, als je soms om de humor kan lachen en niet te veel actie nodig hebt denk ik dat je het wel vol kan houden. Zo niet, dan denk ik dat de meeste slice of life sowieso niet echt je ding isquote:Op maandag 4 juni 2012 17:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nja ik zit al een paar episodes te kijken naar wat interactie inderdaad, maar dit hou ik geen 23 episodes vol![]()
Je hoeft niets van de films, series ode manga's gezien te hebben om Lupin III: La Femme Mine Fujiko te snappen. Het is een kunstzinnig en abstract meesterwerk met duidelijk invloeden uit wat film noir genoemd wordt... Oké misschien is het geen meesterwerk ofzo, maar TEPELS OVERAL en het is tenminste iets anders.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Schijnt ook heel goed te zijn, maar ik weet niet of je de films e.d. gezien moet hebben voordat je aan deze serie kan beginnen.
Als de characters leuk zijn wel, maar dat vind ik nu al niet en te veel chiché's.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, als je soms om de humor kan lachen en niet te veel actie nodig hebt denk ik dat je het wel vol kan houden. Zo niet, dan denk ik dat de meeste slice of life sowieso niet echt je ding is
Daar gebeurt nog wat, ik zit nu 5 afleveringen te kijken hoe het niet lukt om een dramaclubje te vormenquote:Op maandag 4 juni 2012 17:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Clannad saai noemen en vervolgens Gosick kijken...
Onvoorstelbaar.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het grappige is dat een vriend van me ook precies hetzelfde zegt. "Er gebeurt gewoon niets.".quote:Op maandag 4 juni 2012 18:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik geef clannad later nog wel een kans
En ik dan?quote:Op maandag 4 juni 2012 17:44 schreef robin007bond het volgende:
en ik denk dat je bij het kijken van After Story geen spijt meer zult krijgen.
Is Gosick saai? Dan drop ik hem, ik ben bij episode 3quote:Op maandag 4 juni 2012 17:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Jij bent de uitzondering. Ik ken voor de rest niemand die teleurgesteld door ~After Story~ is. Op MAL (ja, ja, inb4 malquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2012 18:12:17 ]
Wat vind je zelf? * Repelsteeltju probeert krampachtige te verhullen dat 'ie 'm niet gezien heeft.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Is Gosick saai? Dan drop ik hem, ik ben bij episode 3
ik heb heel dat filmpje uitgekeken van wii Uquote:Op maandag 4 juni 2012 17:51 schreef Qunix het volgende:
Vanavond vermoedelijk geen anime... E3 wil ik wel zien
Dacht het niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:18 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik heb heel dat filmpje uitgekeken van wii U
het word eens tijd voor een android console
Ik wacht op dat een keer browser games komen op een E3.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:18 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik heb heel dat filmpje uitgekeken van wii U
het word eens tijd voor een android console
wereld vergaat toch dit jaar een geluk dat we dat nooit gaan meemakenquote:Op maandag 4 juni 2012 18:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik wacht op dat een keer browser games komen op een E3.
Klopt, het kan nog deze E3 gebeuren.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:34 schreef redboyke het volgende:
[..]
wereld vergaat toch dit jaar een geluk dat we dat nooit gaan meemaken
Ik weet nog niet echt wat ik er van moet vinden, ik heb iig niet de drang om hem verder te kijken, in tegenstelling tot Cardcaptor Sakura.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat vind je zelf? * Repelsteeltju probeert krampachtige te verhullen dat 'ie 'm niet gezien heeft.*
huh..quote:Op maandag 4 juni 2012 18:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik weet nog niet echt wat ik er van moet vinden, ik heb iig niet de drang om hem verder te kijken, in tegenstelling tot Cardcaptor Sakura.
Ik heb trouwens weer iemand overgehaald Madoka te kijkenZe is nu in een middag tot episode 9 gekomen
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering. Ik ken voor de rest niemand die teleurgesteld door ~After Story~ is. Op MAL (ja, ja, inb4 mal) staat het niet voor niets in de top 10 best beoordeelde anime.
Misschien komt het ook omdat ik het te gehyped heb bij jou
Of je hebt er een nare nasmaak van gekregen door het einde. Dat in mijn ogen wel het beste einde voor deze serie is.ze hadden ook:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar was vast te triest![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 19:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ze hadden ook:Dat zou mijn hartje niet aankunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar was vast te triest![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 19:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat zou mijn hartje niet aankunnen.
Mooi. Hoe meer mensen, hoe beter. Mwhuhahaha.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:53 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb trouwens weer iemand overgehaald Madoka te kijkenZe is nu in een middag tot episode 9 gekomen
![]()
Oké. Als het niet lukt, stuur maar een DM. Dan zeg ik wel wat je moet doenquote:Op maandag 4 juni 2012 19:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja hoor, maar eerst ga ik proberen #NEWS binnen te dringen
Ik hoor er meer mensen over. Vind jij hem leuk?quote:Op maandag 4 juni 2012 19:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja, vorige week nog afgekeken, vond je het wat?
Hij is wel leuk, maar ik zou hem niet direct aanraden. Hangt een beetje of je van die stijl houdt, het zijn interessante characters en leuke sidestories maar ik vind het geheel wat te vaag en te onrealistisch om me echt te kunnen laten meesleuren in het verhaal. Ik zou in dat genre eerder gungrave of requiem for the phantom aanraden, als het om 'gang'animé gaat zijn die fucking bazig.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik hoor er meer mensen over. Vind jij hem leuk?
Anders kijk je een paar episodes, om te kijken of het 't nog allemaal waard isquote:Op maandag 4 juni 2012 20:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nu ik wat kai beelden met trunks bekijk kriebelt er wel wat zeg
Ik heb 't aan 't begin gevolgd, leuk gedaanquote:Op maandag 4 juni 2012 20:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En ohja, ik twijfel vanuit nostalgieredenen nog steeds of ik nou dragonball Kai moet gaan kijken.![]()
van 276 afleveringen naar 97. De eindeloosheid aan niks toevoegende dialogen en fillers maakte juist wat het origineel best wel slecht maakte (ondanks dat ik als 12 jarige nergens anders mee bezig was
)
Dat is een idee jaquote:Op maandag 4 juni 2012 20:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Anders kijk je een paar episodes, om te kijken of het 't nog allemaal waard is
VirtualDubMod of MeGUI.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:39 schreef redboyke het volgende:
hoe moet je afleveringen rippen van een dvd? iemand heeft fc de kampioenen complete box gekocht(vlaamse serie) en ik wil eigenlijk het lieft de afleveringen apart rippen maar weet niet hoe dat moet. voldoet dvd shrink nog altijd voor dvd's te kopieren?
Deze post is mij heel duidelijk!quote:Op maandag 4 juni 2012 20:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
VirtualDubMod of MeGUI.
Uiteraard h264 als codec gebruiken met AAC/Vorbis/AC3 als audio.
Niet echtquote:Op maandag 4 juni 2012 20:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien is de edit duidelijker.
10 euries, moet kunnen toch?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:02 schreef robin007bond het volgende:
Fuck...
De verleiding...
http://www.bol.com/nl/p/n(...)-1/1001004002211210/
WAAAAAAAAAAAH!
Ach, als ik even in de Chrome-debugger de CSS aanpas ben ik ook oranje.quote:
http://www.fok.nl/gm/kleurtjestool.phpquote:Op maandag 4 juni 2012 21:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, als ik even in de Chrome-debugger de CSS aanpas ben ik ook oranje.![]()
Alleen niet zichtbaar voor anderen
Tof.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:17 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/kleurtjestool.php
Dat zijn speciale vliegtuigen.quote:
Dankuquote:Op maandag 4 juni 2012 21:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat zijn speciale vliegtuigen.
Overigens krijg je het beeld correct door:
View --> Video Frame --> Override Aspect Ratio --> 4:3
Dan is die niet meer zo uitgerekt als nu.
Vergeet het straks niet weer uit te zetten. Al je HD-video's worden nu zonder die zwarte balken weergeven en uitgerekt.quote:
sorry dat ik nu pas reageer mijn internet viel weg en ik begon al afkick verschijnselen te vertonen.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
VirtualDubMod of MeGUI.
Uiteraard h264 als codec gebruiken met AAC/Vorbis/AC3 als audio.
Als ik jou was zou ik trouwens 2-pass encoding doen. Let ook op dat je het Motion Estimation algoritme op Multi Hex zet. Gewoon hexagon is mindere kwaliteit en alle opties boven Multi Hex laten het encoden heel lang duren, zonder noemenswaardig kwaliteitsverschil. Ik zou ook de B-Frame bias met 1 punt omhoog schroeven. Motion vector prediction mod zou ik op auto zetten. Let er wel op dat je deze in beide passes uitvoert. Macroblocks zou ik op all doen.
Overigens is een average bitrate van 2400 wel genoeg voor een normale dvd-rip.
Hier misschien een goede guide:
http://mewiki.project357.com/wiki/MeGUI/Basic_DVD_Ripping_Guide
Zat je weer over je limiet ?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:25 schreef redboyke het volgende:
[..]
sorry dat ik nu pas reageer mijn internet viel weg en ik begon al afkick verschijnselen te vertonen.
van 3 mei tot 3 juni heb ik 44GB verstookt terwijl ik maar voor 4 betaald had.quote:
Inderdaad gek.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:47 schreef AnimeFan het volgende:
Gek genoeg wil ik Avatar met Nederlandse dub zien
Natuurlijk draait dat er op.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:50 schreef Arashimashou het volgende:
Zo, in almere aangekomen. Nu zal ik een week in plaats van een 2600k vastzitten aan een N550Gelukkig wel een externe hdd meegenomen met wat anime.
Zou osu hierop kunnen draaien? hmmm
edit: Robbin, dat betekent dat ik een week vastzit aan Fedora.... ik reken op jouw hulp![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 21:50 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Inderdaad gek.
[ afbeelding ]
http://fuckyeahcontract.tumblr.com/
Een blog van QB!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo... eerst tijd voor vis![]()
Komt door Klipnap haar Madoka fascinatie. Waarschijnlijk haar eerste deconstructionquote:Op maandag 4 juni 2012 22:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
Prachtig dat QB nog steeds zo populair is.
?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Komt door Klipnap haar Madoka fascinatie. Waarschijnlijk haar eerste deconstruction
Waarom negeer je mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit bericht mag verwijderd![]()
Valt me op dat wat jij met Madoka hebt, ik met NGE heb.quote:
Spoilerquote:Op maandag 4 juni 2012 22:09 schreef AnimeFan het volgende:
Je bedoelt dat ze eerst dacht dat Kyubey gewoon lief was en dat dat daarna niet zo bleek te zijn?
Nah na Mami was ik daarvan afquote:Op maandag 4 juni 2012 22:09 schreef AnimeFan het volgende:
Je bedoelt dat ze eerst dacht dat Kyubey gewoon lief was en dat dat daarna niet zo bleek te zijn?
Kijken je ouders anime?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:14 schreef robin007bond het volgende:
Jammer trouwens van de fanservice in de OP.
[ afbeelding ]
Dat maakt me toch wat huiveriger om het aan mijn ouders te laten zien
Dat viel me niet eens opquote:Op maandag 4 juni 2012 22:14 schreef robin007bond het volgende:
Jammer trouwens van de fanservice in de OP.
[ afbeelding ]
Dat maakt me toch wat huiveriger om het aan mijn ouders te laten zien
Mijn moeder vindt vooral animefilms leuk. Met mijn ouders heb ik: 5 Centimeters Per Second, The Girl who Leapt Through Time, een paar episodes FMA, 7 episodes Death Note (alleen met mijn pa) gekeken.quote:
Elfen Liedquote:Op maandag 4 juni 2012 22:16 schreef AnimeFan het volgende:
Vanaf nu gaat dit topic over welke anime we aanraden aan Robin's ouders!
Van mij mag het beide.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:15 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat viel me niet eens op
Niets mis met bloot, mits niet gebruikt als lustmiddel.
Grieken etc.
Dommelquote:Op maandag 4 juni 2012 22:17 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Elfen Lied
Sankarea
Haruhi (gegarandeerde schaamte bij Mikuru-scenes)
Dokuro-chan
Kyoko transformatiequote:Op maandag 4 juni 2012 22:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
Magical Girls zijn altijd (gecensureerd) naakt in hun transformatiescènes. Weer een aspect dat Meguka niet deconstrueerd heeft.
Haru?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:19 schreef robin007bond het volgende:
Steins;Gate wil ik misschien nog wel met m'n ouders kijken
Wie zaten er ook alweer naakt bij mekaar waren het Yurika en Krisu of waren het Yurika en Trap-chan of waren het Fyris en Yurika?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:19 schreef robin007bond het volgende:
Steins;Gate wil ik misschien nog wel met m'n ouders kijken
Meh, weet niet wanneer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meh, mecha en mijn moeder is een slechte combinatie. Ook net te gewelddadig. Evangelion is een goede middenmootquote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Meh, weet niet wanneer.
Evangelion sowieso, maar er is een scéne in de film die ik ze liever niet laat zien.
Dit is niet echt een spoiler voor het verhaal, maar wel iets opmerkelijks:Welke epi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
End of Evangelion. De film is dat. Die kun je trouwens pas kijken nadat je alle episodes hebt gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens zegt hij dan wel: "I am so fucked up.". Dus hij heeft in ieder geval nog een beetje zelfreflectie
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2012 22:29:43 ]
/EVA01 scheurt letterlijk een Angel aan stukken waarna de Angel ontploftin wat een mengsel van Angel bloed en tering moet zijn.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Meh, mecha en mijn moeder is een slechte combinatie. Ook net te gewelddadig. Evangelion is een goede middenmoot
Maar dat zijn fictieve wezens, daar valt beter mee te levenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
/EVA01 scheurt letterlijk een Angel aan stukken waarna de Angel ontploftin wat een mengsel van Angel bloed en tering moet zijn.
Zal ze leuk vinden.
Ik haat sowieso die westerse tekenstijlquote:Op maandag 4 juni 2012 22:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
Maar zo zien ze er niet uit in de serie. Dan zijn ze volledig gekleed. Kijk zelf maar:
[ afbeelding ]
Ik heb Infinite Stratos voor 3 episodes met mijn pa gekeken. Dat is ook redelijk ecchi.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
Jouw ouders verdienen het de waarheid te weten over wat jij kijkt! al heb je P&SwithG nog niet gezien.
Veranderen kniesokken in katana's in Infinate Stratos? Nee! Je vader heeft geen anime gezien als hij geen anime gezien heeft waar iemand een ander iemand met h'r ondergoed neerschiet.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb Infinite Stratos voor 3 episodes met mijn pa gekeken. Dat is ook redelijk ecchi.
De eerste episode van Bible Black heb ik wel op BNN gezien met mijn pa. Maar toen ging ik na 3 min. maar naar bed. Ik weet niet of mijn vader verder heeft gekeken of nietquote:Op maandag 4 juni 2012 22:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Veranderen kniesokken in katana's in Infinate Stratos? Nee! Je vader heeft geen anime gezien als hij geen anime gezien heeft waar iemand een ander iemand met h'r ondergoed neerschiet.![]()
Kijk dat het jongetjesporno is is tot daar aan toe... maar er zit ook geen enkel verhaal in.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:37 schreef Bakakame het volgende:
Dat Boku no Pico nog niet voorbij is gekomen voor Robins ouders
Legend of the Galactic Heroes is ook echt een van de beste space opera.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Kijk dat het jongetjesporno is is tot daar aan toe... maar er zit ook geen enkel verhaal in.
Als ze van ruimteverhaaltjes houden: UCHUU SENKAN YAMATO!![]()
(nou ja... eigenlijk weet ik niet of ik het anderen kan aanraden. Dat ik het geweldig vond, zegt niet zoveel)
WTF. Vriendin van me cosplayde als zo'n meisje uit Bible Blackquote:Op maandag 4 juni 2012 22:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De eerste episode van Bible Black heb ik wel op BNN gezien met mijn pa. Maar toen ging ik na 3 min. maar naar bed. Ik weet niet of mijn vader verder heeft gekeken of niet
Wat een bazin.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:43 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
WTF. Vriendin van me cosplayde als zo'n meisje uit Bible Black
Met of zonder strap-on dildo? Dat is de vraag.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:43 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
WTF. Vriendin van me cosplayde als zo'n meisje uit Bible Black
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas ligt dit allemaal op mijn bed... dus als ik slapen wil moet ik de boel eerst weer opruimen.![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 23:12 schreef Arashimashou het volgende:
Zo, mijn huidige setup... totaal niet anime gerelateerd... behalve dan dat ik de komende tijd mijn spul hierop zal moeten kijken.Poor you.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas ligt dit allemaal op mijn bed... dus als ik slapen wil moet ik de boel eerst weer opruimen.
Ook die speakertjes.![]()
Waarom eigenlijk die verandering in opstelling?![]()
Zo, mijn huidige setup... totaal niet anime gerelateerd... behalve dan dat ik de komende tijd mijn spul hierop zal moeten kijken.Waarom alles op je bed? Geen bureau?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas ligt dit allemaal op mijn bed... dus als ik slapen wil moet ik de boel eerst weer opruimen.![]()
Zo, mijn huidige setup... totaal niet anime gerelateerd... behalve dan dat ik de komende tijd mijn spul hierop zal moeten kijken.waarom geen laptop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas ligt dit allemaal op mijn bed... dus als ik slapen wil moet ik de boel eerst weer opruimen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerst had ik ook nog een PS3, maar die is overleden. Gelukkig betalen mijn ouders een nieuweHmm, kan ik me inderdaad voorstellen. Wel slecht voor je rug trouwens. Zo op het bed gaan computeren.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:27 schreef Arashimashou het volgende:
Ik ben nu bij mijn vader. Een tafel heb ik hier op het moment niet op de kamer. Ik ben heel blij met mijn netbook, maar liever prik ik er het een en ander in, zoals ik gedaan heb. Dit toetsenbord is een Filco Majestouch, en deze oude luidsprekers (2002, kwam bij een dell 8200) werken nog prima, behalve dan dat de aanknop lam is. Los beeldscherm is echt wel een must. 1280x1024 is toch een stuk fijner dan 1024x600. Het liefst had ik natuurlijk een watergekoelde 2600K computer meegenomen, maar achteraf is gebleken dat het meesjouwen van een netbook + 'accessoires' al moeilijk genoeg is.
Ik gebruik hem eigenlijk alleen als rugsteun.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:31 schreef Arashimashou het volgende:
Dat kussen! omg![]()
Ik lig niet op mn bed, ik zit ernaast.
Je liegt. Oh oke.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik gebruik hem eigenlijk alleen als rugsteun.
Ik wacht met smart.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:32 schreef AnimeFan het volgende:
Het is nu te donker om een goeie foto te maken hier, dus die zie je later
Iets tegen reddit of tegen eeuwig rondzwerven op het internetquote:Op maandag 4 juni 2012 23:27 schreef Arashimashou het volgende:
(en voor eeuwig rondzwerven op reddit... in nog geen 8000 jaar)
Reddit is ewww.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:37 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Iets tegen reddit of tegen eeuwig rondzwerven op het internet
quote:Op maandag 4 juni 2012 23:20 schreef Bakakame het volgende:
Oh en Robin, alleen maar een glazen oog?
Geen PC in je hersenen? Wanneer je maar wil in VR verdwijnen
Geen sterkere botten/spieren?
Of simpelweg: jezelf uploaden. Eeuwig levenHmm, voor de rest ben ik wel blij met mezelf. Al zou ik wel beter willen zijn in mensen te manipuleren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. Upload jezelfquote:Op maandag 4 juni 2012 23:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, voor de rest ben ik wel blij met mezelf. Al zou ik wel beter willen zijn in mensen te manipuleren.
Het is een grote circlejerk.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is me te soft allemaal. Iedereen doet te aardig.
Een betere wereld begint bij jezelfquote:Op maandag 4 juni 2012 23:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is me te soft allemaal. Iedereen doet te aardig.
quote:Op maandag 4 juni 2012 23:42 schreef Klipnap het volgende:
Ik post morgen ook wel mijn setup
In de tussentijd geniet je hiervan:
[ afbeelding ]
JA.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is een grote circlejerk.
Hm... zal ik nog een NHK aflevering kijken voordat ik ga slapen?
Wat er boven wordt gezegd. Het is een circlejerk en mensen durven elkaar geen 'faggot' te noemen. Of durven dingen niet te bestempelen als 'shonenshit for people with no attention span.'.quote:
tisserquote:
Vertel.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:49 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik heb vakantie, dus dat betekent Anime kijken!
Ik kan me nog de Madoka decoraties op je klokken herinneren.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:42 schreef Klipnap het volgende:
Ik post morgen ook wel mijn setup
In de tussentijd geniet je hiervan:
[ afbeelding ]
Hmm. Ik durf het bijna niet meer te zeggen, maar Madoka en Evangelion zijn super tof.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:52 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik ben een anime-newbie, dus ik zal beginnen met de wat bekendere i guess
awwquote:Op maandag 4 juni 2012 23:51 schreef AnimeFan het volgende:
[..]Ik miste je
nerdylittlesecrets mag ik de anime van de dag aanraden?
wat is de anime van de dag? welk genre enzquote:Op maandag 4 juni 2012 23:51 schreef AnimeFan het volgende:
[..]Ik miste je
nerdylittlesecrets mag ik de anime van de dag aanraden?
hoezo durf je het bijna niet meer te zeggen?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm. Ik durf het bijna niet meer te zeggen, maar Madoka en Evangelion zijn super tof.
http://aznv.tv/?p=m2341quote:Op maandag 4 juni 2012 23:53 schreef AnimeFan het volgende:
Ik zag dat er een Higurashi live action film was gemaakt, nergens te vinden.
http://www.imdb.com/title/tt1116935/
Het zijn hele goede anime, maar ik praat er altijd te veel over. Vooral Evangelion is een obsessie voor me geworden.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:55 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
hoezo durf je het bijna niet meer te zeggen?wat voor anime's zijn dat?
quote:Op maandag 4 juni 2012 23:53 schreef Arashimashou het volgende:
En mag ik iedereen eraan herinneren dat Natsu no Ojousan de zomerhit is van de Anime Topic?
oh wauw ik heb het beginstukje gelezen, het klinkt echt heel tof inderdaad!quote:Op maandag 4 juni 2012 23:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het zijn hele goede anime, maar ik praat er altijd te veel over. Vooral Evangelion is een obsessie voor me geworden.
Hij heeft zelfs een Nederlandse wiki. Kun je gelijk kijken of die je leuk lijkt
http://nl.wikipedia.org/wiki/Neon_Genesis_Evangelion
Waarvan akte.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:56 schreef Arashimashou het volgende:
Wahaha. Evangelion is wel een goede anime, maar onbegrepen door velen. (ook door mij) Het is wel handig om Madoka gekeken te hebben, dan snap je het geraaskal van Klipnap.
Wat vind je van NHK tot nu toe?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:19 schreef Arashimashou het volgende:
Gaap... battlestation ontmanteld... episode 13 of 14 (?) afgekeken van NHK. Zo misschien maar slapen... behalve als hier nog iets gaat gebeuren
quote:
[ Bericht 8% gewijzigd door Arashimashou op 05-06-2012 00:37:33 ]
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:28 schreef AnimeFan het volgende:
Welke subs?ACX of Oyasumi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler.. En ja, was best spannend. En eens. Ze is mijn wallpaper op de laptop.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]![]()
Zelfmoordstukje was best wel spannend. En Misato... of hoe ze ook heten mag...
Mag ik vragen wat je in het dagelijks leven doet? Student? NEET? Minimum wager? Normale baan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:38 schreef Arashimashou het volgende:
Oeps... in spoiler gezetbeter laat dan nooit. Tja... in de planning staat voor 7 uur op... of dat ook gaat gebeuren is een tweede
Student en af en toe wat werk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je in het dagelijks leven doet? Student? NEET? Minimum wager? Normale baan?
Dat ligt... nogal moeilijk. Ik zou mijzelf geen NEET noemen, maar het gevaar ligt op de loerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je in het dagelijks leven doet? Student? NEET? Minimum wager? Normale baan?
Ah, balen man. Ik zou ook risico lopen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:44 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat ligt... nogal moeilijk. Ik zou mijzelf geen NEET noemen, maar het gevaar ligt op de loer. Ik kan/weet er verder niet veel over (te) zeggen.
Ik in slaap vallen zonder welterusten?
Google cachequote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Vanwaar de edit waarbij de link is verdwenen?
Welterusten iedereen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Ik heb hem hier op mijn harde schijf hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 23:53 schreef AnimeFan het volgende:
Ik zag dat er een Higurashi live action film was gemaakt, nergens te vinden.
http://www.imdb.com/title/tt1116935/
Probeer Death Note. Die is bekend en steengoed.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:52 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik ben een anime-newbie, dus ik zal beginnen met de wat bekendere i guess
death note is leuk en niet al te lang , ook ga je er toch anders van denken als je kijktquote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Probeer Death Note. Die is bekend en steengoed.
Alles is gewoon goed, het verhaal, plottwists, characters, animatie, allemaal een 10quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:36 schreef smitjew het volgende:
[..]
death note is leuk en niet al te lang , ook ga je er toch anders van denken als je kijkt
inderdaad goeie seriequote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alles is gewoon goed, het verhaal, plottwists, characters, animatie, allemaal een 10
haha lijkt me sterkquote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 01:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
@Robin: behoorlijk triest ja.
@Maus: weet Cake dat jij die serie kijkt?
@ThThMa: leuk genocide.
Niets mis met een beetje genocide zo nu en dan. Helemaal wanneer het een roid vs vampires isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar tegenover staat HTPC met 40"tv![]()
Boku no pico?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:16 schreef AnimeFan het volgende:
Vanaf nu gaat dit topic over welke anime we aanraden aan Robin's ouders!
Ik weet niet eens welke serie dat is maar dit is de meest combobreakendende combobreaker die ik in een tijdje gezien heb. Daarvoor hulde.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:06 schreef mschol het volgende:
[..]Wil ik wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar tegenover staat HTPC met 40"tvNieuwe code Geass OVA?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 05:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik weet niet eens welke serie dat is maar dit is de meest combobreakendende combobreaker die ik in een tijdje gezien heb. Daarvoor hulde.
[..]
[ afbeelding ]![]()
Google het zou ik zeggen; Google herkent tegenwoordig afbeeldingen. Want ik weet eerlijk gezegd niet het is... ik meen me te herinneren dat het art van de aanstaande Code Geass manga is maar zeker weten doe ik niet.quote:
quote:
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 05:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
Goede morgen, beiden. Voor mij is het nacht...
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
NGE is gelaagd. Je hoeft het geheel niet te zien om het leuk te vinden. Je kan ook lachen om de belachelijk strakke pakjes die ze dragen en de kattenoortjes die ze om de een of andere reden dragen. Dan is er nog Shinji die toch een beetje lijkt op een down-kind die je in de de metro ziet, je moet haast wel kijken (en gedempt gniffelen) en achteraf voel je je schuldig omdat 'ie ook maar zo geboren is. Hij kan er ook niets aan doen dat hij opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moeder met schoonmaakziekte.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:12 schreef Arashimashou het volgende:
4 klokken, iemand van de wereld
Waar is de rommel? Is het daar altijd zo... leeg?
Zelf schoonmaken!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Moeder met schoonmaakziekte.
En mijn boeken zijn opgeruimd omdat ik zo naar school ga
Ach, dan kan ik me op anime concentreren.
Kleurtjes.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:07 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn setup
Hermelien-boekensteun![]()
Madokaklok
Wow, schoon.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:07 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn setup
Madokaklok
Hermelien!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:07 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn setup
Madokaklok
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeiemorgeeeeh, de loempiaboer staat er, en ik lust wel een lekkere loempia tussen de middag!
Jou kamer is té netjes. Onmogelijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:07 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn setup
Madokaklok''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Haar kamer is normaal.quote:
Nou, mijn kamer is ook netjes, alleen hier en daar wat stoffig en mijn bureau is iets te volgeproptquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haar kamer is normaal.
Als je onze kamers als referentiepunt neemt, dan is het wel te netjes inderdaad.
quote:
QFTquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haar kamer is normaal.
Als je onze kamers als referentiepunt neemt, dan is het wel te netjes inderdaad.
ZO herkenbaar. Dan denk je echt bij jezelf ''NU GA IK DIE TERINGBENDE OPRUIMEN OOK'', dan ga je aan de slag, en halverwege denk je ''fuck this shit''. Gelukkig zet ik 9 van de 10 keer wel door en ruim ik dan direct alles op, hoef ik de komende maand ook niet weerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:16 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet wel voldoende ruimte hebben (en persoonlijk vind ik dat ik te weinig ruimte heb, maar desondanks moest die tv er komen)
[..]
QFT
ik heb momenten waarop ik het helemaal zat ben en alles opruim... om het vervolgens weer maanden te laten liggen..
als ik eenmaal bezig ben wordt het uiteindelijk wel zo netjes als mogelijk is (met de beperkte ruimte die ik a.t.m. heb)quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
ZO herkenbaar. Dan denk je echt bij jezelf ''NU GA IK DIE TERINGBENDE OPRUIMEN OOK'', dan ga je aan de slag, en halverwege denk je ''fuck this shit''. Gelukkig zet ik 9 van de 10 keer wel door en ruim ik dan direct alles op, hoef ik de komende maand ook niet weer
Ja, die teringbende bij jou is leukquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:00 schreef robin007bond het volgende:
Opruimen is overrated. Schoonmaakster is niet voor niets een beroep.
quote:
Maak een contract en ik ruim je kamer op.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Aaah!![]()
Ik zal het een keer opruimen en dan nog een foto posten.
Graag.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:07 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maak een contract en ik ruim je kamer op.
levert te weinig opquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Graag.
[Contract]
graongarojgaerongaer gaer
rae
g
aergeargaergaergaerg
rawegaergaerwgaergaergaergaerg
raegaergaergaergaergaerg
[signature]Robin[/signature]
[/Contract]
Wat nu?
Mij maakt het niet zo veel uit. Ik ben niet zo handig in koken, schoonmaken e.d. dus vind ik het niet reëel om dat wel van een vrouw te verwachten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Haha ik zie een vrouw toch liever in de keuken of in bed, dan dat ik haar die puinhoop (soms dan, over het algemeen is het netjes) die ik mijn kamer noem zie opruimen
quote:
Vond hem zelf niet heel super eigenlijk, ben ook niet aan deel 2 begonnenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Code Geass is goed voor een ''beginner'', maar je moet wel kennis maken met meerdere genres imo. Dan pas kun je echt anime gaan uitkiezen en kijken
Het ging meer om de persoon x krijgt een kind met y. En het kind heeft het kapsel X boven en Y onder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ook maar even een foto van mijn kamer3/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ook maar even een foto van mijn kamerVastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Shit man.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Pics van Robins kamer gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |