Iets tegen reddit of tegen eeuwig rondzwerven op het internetquote:Op maandag 4 juni 2012 23:27 schreef Arashimashou het volgende:
(en voor eeuwig rondzwerven op reddit... in nog geen 8000 jaar)
Reddit is ewww.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:37 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Iets tegen reddit of tegen eeuwig rondzwerven op het internet
quote:Op maandag 4 juni 2012 23:20 schreef Bakakame het volgende:
Oh en Robin, alleen maar een glazen oog?
Geen PC in je hersenen? Wanneer je maar wil in VR verdwijnen
Geen sterkere botten/spieren?
Of simpelweg: jezelf uploaden. Eeuwig levenHmm, voor de rest ben ik wel blij met mezelf. Al zou ik wel beter willen zijn in mensen te manipuleren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. Upload jezelfquote:Op maandag 4 juni 2012 23:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, voor de rest ben ik wel blij met mezelf. Al zou ik wel beter willen zijn in mensen te manipuleren.
Het is een grote circlejerk.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is me te soft allemaal. Iedereen doet te aardig.
Een betere wereld begint bij jezelfquote:Op maandag 4 juni 2012 23:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is me te soft allemaal. Iedereen doet te aardig.
quote:Op maandag 4 juni 2012 23:42 schreef Klipnap het volgende:
Ik post morgen ook wel mijn setup
In de tussentijd geniet je hiervan:
[ afbeelding ]
JA.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is een grote circlejerk.
Hm... zal ik nog een NHK aflevering kijken voordat ik ga slapen?
Wat er boven wordt gezegd. Het is een circlejerk en mensen durven elkaar geen 'faggot' te noemen. Of durven dingen niet te bestempelen als 'shonenshit for people with no attention span.'.quote:
tisserquote:
Vertel.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:49 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik heb vakantie, dus dat betekent Anime kijken!
Ik kan me nog de Madoka decoraties op je klokken herinneren.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:42 schreef Klipnap het volgende:
Ik post morgen ook wel mijn setup
In de tussentijd geniet je hiervan:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |