1. Upload jezelfquote:Op maandag 4 juni 2012 23:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, voor de rest ben ik wel blij met mezelf. Al zou ik wel beter willen zijn in mensen te manipuleren.
Het is een grote circlejerk.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is me te soft allemaal. Iedereen doet te aardig.
Een betere wereld begint bij jezelfquote:Op maandag 4 juni 2012 23:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is me te soft allemaal. Iedereen doet te aardig.
quote:Op maandag 4 juni 2012 23:42 schreef Klipnap het volgende:
Ik post morgen ook wel mijn setup
In de tussentijd geniet je hiervan:
[ afbeelding ]
JA.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is een grote circlejerk.
Hm... zal ik nog een NHK aflevering kijken voordat ik ga slapen?
Wat er boven wordt gezegd. Het is een circlejerk en mensen durven elkaar geen 'faggot' te noemen. Of durven dingen niet te bestempelen als 'shonenshit for people with no attention span.'.quote:
tisserquote:
Vertel.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:49 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik heb vakantie, dus dat betekent Anime kijken!
Ik kan me nog de Madoka decoraties op je klokken herinneren.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:42 schreef Klipnap het volgende:
Ik post morgen ook wel mijn setup
In de tussentijd geniet je hiervan:
[ afbeelding ]
Hmm. Ik durf het bijna niet meer te zeggen, maar Madoka en Evangelion zijn super tof.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:52 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik ben een anime-newbie, dus ik zal beginnen met de wat bekendere i guess
awwquote:Op maandag 4 juni 2012 23:51 schreef AnimeFan het volgende:
[..]Ik miste je
nerdylittlesecrets mag ik de anime van de dag aanraden?
wat is de anime van de dag? welk genre enzquote:Op maandag 4 juni 2012 23:51 schreef AnimeFan het volgende:
[..]Ik miste je
nerdylittlesecrets mag ik de anime van de dag aanraden?
hoezo durf je het bijna niet meer te zeggen?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm. Ik durf het bijna niet meer te zeggen, maar Madoka en Evangelion zijn super tof.
http://aznv.tv/?p=m2341quote:Op maandag 4 juni 2012 23:53 schreef AnimeFan het volgende:
Ik zag dat er een Higurashi live action film was gemaakt, nergens te vinden.
http://www.imdb.com/title/tt1116935/
Het zijn hele goede anime, maar ik praat er altijd te veel over. Vooral Evangelion is een obsessie voor me geworden.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:55 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
hoezo durf je het bijna niet meer te zeggen?wat voor anime's zijn dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |