quote:Op maandag 4 juni 2012 23:53 schreef Arashimashou het volgende:
En mag ik iedereen eraan herinneren dat Natsu no Ojousan de zomerhit is van de Anime Topic?
oh wauw ik heb het beginstukje gelezen, het klinkt echt heel tof inderdaad!quote:Op maandag 4 juni 2012 23:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het zijn hele goede anime, maar ik praat er altijd te veel over. Vooral Evangelion is een obsessie voor me geworden.
Hij heeft zelfs een Nederlandse wiki. Kun je gelijk kijken of die je leuk lijkt
http://nl.wikipedia.org/wiki/Neon_Genesis_Evangelion
Waarvan akte.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:56 schreef Arashimashou het volgende:
Wahaha. Evangelion is wel een goede anime, maar onbegrepen door velen. (ook door mij) Het is wel handig om Madoka gekeken te hebben, dan snap je het geraaskal van Klipnap.
Wat vind je van NHK tot nu toe?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:19 schreef Arashimashou het volgende:
Gaap... battlestation ontmanteld... episode 13 of 14 (?) afgekeken van NHK. Zo misschien maar slapen... behalve als hier nog iets gaat gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Arashimashou op 05-06-2012 00:37:33 ]
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:28 schreef AnimeFan het volgende:
Welke subs?ACX of Oyasumi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler.. En ja, was best spannend. En eens. Ze is mijn wallpaper op de laptop.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]![]()
Zelfmoordstukje was best wel spannend. En Misato... of hoe ze ook heten mag...
Mag ik vragen wat je in het dagelijks leven doet? Student? NEET? Minimum wager? Normale baan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:38 schreef Arashimashou het volgende:
Oeps... in spoiler gezetbeter laat dan nooit. Tja... in de planning staat voor 7 uur op... of dat ook gaat gebeuren is een tweede
Student en af en toe wat werk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je in het dagelijks leven doet? Student? NEET? Minimum wager? Normale baan?
Dat ligt... nogal moeilijk. Ik zou mijzelf geen NEET noemen, maar het gevaar ligt op de loerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je in het dagelijks leven doet? Student? NEET? Minimum wager? Normale baan?
Ah, balen man. Ik zou ook risico lopen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:44 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat ligt... nogal moeilijk. Ik zou mijzelf geen NEET noemen, maar het gevaar ligt op de loer. Ik kan/weet er verder niet veel over (te) zeggen.
Ik in slaap vallen zonder welterusten?
Google cachequote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Vanwaar de edit waarbij de link is verdwenen?
Welterusten iedereen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |