Ik weet nog niet echt wat ik er van moet vinden, ik heb iig niet de drang om hem verder te kijken, in tegenstelling tot Cardcaptor Sakura.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat vind je zelf? * Repelsteeltju probeert krampachtige te verhullen dat 'ie 'm niet gezien heeft.*
huh..quote:Op maandag 4 juni 2012 18:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik weet nog niet echt wat ik er van moet vinden, ik heb iig niet de drang om hem verder te kijken, in tegenstelling tot Cardcaptor Sakura.
Ik heb trouwens weer iemand overgehaald Madoka te kijkenZe is nu in een middag tot episode 9 gekomen
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering. Ik ken voor de rest niemand die teleurgesteld door ~After Story~ is. Op MAL (ja, ja, inb4 mal) staat het niet voor niets in de top 10 best beoordeelde anime.
Misschien komt het ook omdat ik het te gehyped heb bij jou
Of je hebt er een nare nasmaak van gekregen door het einde. Dat in mijn ogen wel het beste einde voor deze serie is.ze hadden ook:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar was vast te triest
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op maandag 4 juni 2012 19:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ze hadden ook:Dat zou mijn hartje niet aankunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar was vast te triest![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 19:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat zou mijn hartje niet aankunnen.
Mooi. Hoe meer mensen, hoe beter. Mwhuhahaha.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:53 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb trouwens weer iemand overgehaald Madoka te kijkenZe is nu in een middag tot episode 9 gekomen
![]()
Oké. Als het niet lukt, stuur maar een DM. Dan zeg ik wel wat je moet doenquote:Op maandag 4 juni 2012 19:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja hoor, maar eerst ga ik proberen #NEWS binnen te dringen
Ik hoor er meer mensen over. Vind jij hem leuk?quote:Op maandag 4 juni 2012 19:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja, vorige week nog afgekeken, vond je het wat?
Hij is wel leuk, maar ik zou hem niet direct aanraden. Hangt een beetje of je van die stijl houdt, het zijn interessante characters en leuke sidestories maar ik vind het geheel wat te vaag en te onrealistisch om me echt te kunnen laten meesleuren in het verhaal. Ik zou in dat genre eerder gungrave of requiem for the phantom aanraden, als het om 'gang'animé gaat zijn die fucking bazig.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik hoor er meer mensen over. Vind jij hem leuk?
Anders kijk je een paar episodes, om te kijken of het 't nog allemaal waard isquote:Op maandag 4 juni 2012 20:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nu ik wat kai beelden met trunks bekijk kriebelt er wel wat zeg
Ik heb 't aan 't begin gevolgd, leuk gedaanquote:Op maandag 4 juni 2012 20:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En ohja, ik twijfel vanuit nostalgieredenen nog steeds of ik nou dragonball Kai moet gaan kijken.![]()
van 276 afleveringen naar 97. De eindeloosheid aan niks toevoegende dialogen en fillers maakte juist wat het origineel best wel slecht maakte (ondanks dat ik als 12 jarige nergens anders mee bezig was
)
Dat is een idee jaquote:Op maandag 4 juni 2012 20:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Anders kijk je een paar episodes, om te kijken of het 't nog allemaal waard is
VirtualDubMod of MeGUI.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:39 schreef redboyke het volgende:
hoe moet je afleveringen rippen van een dvd? iemand heeft fc de kampioenen complete box gekocht(vlaamse serie) en ik wil eigenlijk het lieft de afleveringen apart rippen maar weet niet hoe dat moet. voldoet dvd shrink nog altijd voor dvd's te kopieren?
Deze post is mij heel duidelijk!quote:Op maandag 4 juni 2012 20:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
VirtualDubMod of MeGUI.
Uiteraard h264 als codec gebruiken met AAC/Vorbis/AC3 als audio.
Niet echtquote:Op maandag 4 juni 2012 20:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien is de edit duidelijker.
10 euries, moet kunnen toch?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:02 schreef robin007bond het volgende:
Fuck...
De verleiding...
http://www.bol.com/nl/p/n(...)-1/1001004002211210/
WAAAAAAAAAAAH!
Ach, als ik even in de Chrome-debugger de CSS aanpas ben ik ook oranje.quote:
http://www.fok.nl/gm/kleurtjestool.phpquote:Op maandag 4 juni 2012 21:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, als ik even in de Chrome-debugger de CSS aanpas ben ik ook oranje.![]()
Alleen niet zichtbaar voor anderen
Tof.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:17 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/kleurtjestool.php
Dat zijn speciale vliegtuigen.quote:
Dankuquote:Op maandag 4 juni 2012 21:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat zijn speciale vliegtuigen.
Overigens krijg je het beeld correct door:
View --> Video Frame --> Override Aspect Ratio --> 4:3
Dan is die niet meer zo uitgerekt als nu.
Vergeet het straks niet weer uit te zetten. Al je HD-video's worden nu zonder die zwarte balken weergeven en uitgerekt.quote:
sorry dat ik nu pas reageer mijn internet viel weg en ik begon al afkick verschijnselen te vertonen.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
VirtualDubMod of MeGUI.
Uiteraard h264 als codec gebruiken met AAC/Vorbis/AC3 als audio.
Als ik jou was zou ik trouwens 2-pass encoding doen. Let ook op dat je het Motion Estimation algoritme op Multi Hex zet. Gewoon hexagon is mindere kwaliteit en alle opties boven Multi Hex laten het encoden heel lang duren, zonder noemenswaardig kwaliteitsverschil. Ik zou ook de B-Frame bias met 1 punt omhoog schroeven. Motion vector prediction mod zou ik op auto zetten. Let er wel op dat je deze in beide passes uitvoert. Macroblocks zou ik op all doen.
Overigens is een average bitrate van 2400 wel genoeg voor een normale dvd-rip.
Hier misschien een goede guide:
http://mewiki.project357.com/wiki/MeGUI/Basic_DVD_Ripping_Guide
Zat je weer over je limiet ?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:25 schreef redboyke het volgende:
[..]
sorry dat ik nu pas reageer mijn internet viel weg en ik begon al afkick verschijnselen te vertonen.
van 3 mei tot 3 juni heb ik 44GB verstookt terwijl ik maar voor 4 betaald had.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |