Hmm, als je soms om de humor kan lachen en niet te veel actie nodig hebt denk ik dat je het wel vol kan houden. Zo niet, dan denk ik dat de meeste slice of life sowieso niet echt je ding isquote:Op maandag 4 juni 2012 17:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nja ik zit al een paar episodes te kijken naar wat interactie inderdaad, maar dit hou ik geen 23 episodes vol![]()
Je hoeft niets van de films, series ode manga's gezien te hebben om Lupin III: La Femme Mine Fujiko te snappen. Het is een kunstzinnig en abstract meesterwerk met duidelijk invloeden uit wat film noir genoemd wordt... Oké misschien is het geen meesterwerk ofzo, maar TEPELS OVERAL en het is tenminste iets anders.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Schijnt ook heel goed te zijn, maar ik weet niet of je de films e.d. gezien moet hebben voordat je aan deze serie kan beginnen.
Als de characters leuk zijn wel, maar dat vind ik nu al niet en te veel chiché's.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, als je soms om de humor kan lachen en niet te veel actie nodig hebt denk ik dat je het wel vol kan houden. Zo niet, dan denk ik dat de meeste slice of life sowieso niet echt je ding is
Daar gebeurt nog wat, ik zit nu 5 afleveringen te kijken hoe het niet lukt om een dramaclubje te vormenquote:Op maandag 4 juni 2012 17:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Clannad saai noemen en vervolgens Gosick kijken...
Onvoorstelbaar.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het grappige is dat een vriend van me ook precies hetzelfde zegt. "Er gebeurt gewoon niets.".quote:Op maandag 4 juni 2012 18:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik geef clannad later nog wel een kans
En ik dan?quote:Op maandag 4 juni 2012 17:44 schreef robin007bond het volgende:
en ik denk dat je bij het kijken van After Story geen spijt meer zult krijgen.
Is Gosick saai? Dan drop ik hem, ik ben bij episode 3quote:Op maandag 4 juni 2012 17:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Jij bent de uitzondering. Ik ken voor de rest niemand die teleurgesteld door ~After Story~ is. Op MAL (ja, ja, inb4 malquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2012 18:12:17 ]
Wat vind je zelf? * Repelsteeltju probeert krampachtige te verhullen dat 'ie 'm niet gezien heeft.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Is Gosick saai? Dan drop ik hem, ik ben bij episode 3
ik heb heel dat filmpje uitgekeken van wii Uquote:Op maandag 4 juni 2012 17:51 schreef Qunix het volgende:
Vanavond vermoedelijk geen anime... E3 wil ik wel zien
Dacht het niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:18 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik heb heel dat filmpje uitgekeken van wii U
het word eens tijd voor een android console
Ik wacht op dat een keer browser games komen op een E3.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:18 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik heb heel dat filmpje uitgekeken van wii U
het word eens tijd voor een android console
wereld vergaat toch dit jaar een geluk dat we dat nooit gaan meemakenquote:Op maandag 4 juni 2012 18:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik wacht op dat een keer browser games komen op een E3.
Klopt, het kan nog deze E3 gebeuren.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:34 schreef redboyke het volgende:
[..]
wereld vergaat toch dit jaar een geluk dat we dat nooit gaan meemaken
Ik weet nog niet echt wat ik er van moet vinden, ik heb iig niet de drang om hem verder te kijken, in tegenstelling tot Cardcaptor Sakura.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat vind je zelf? * Repelsteeltju probeert krampachtige te verhullen dat 'ie 'm niet gezien heeft.*
huh..quote:Op maandag 4 juni 2012 18:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik weet nog niet echt wat ik er van moet vinden, ik heb iig niet de drang om hem verder te kijken, in tegenstelling tot Cardcaptor Sakura.
Ik heb trouwens weer iemand overgehaald Madoka te kijkenZe is nu in een middag tot episode 9 gekomen
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering. Ik ken voor de rest niemand die teleurgesteld door ~After Story~ is. Op MAL (ja, ja, inb4 mal) staat het niet voor niets in de top 10 best beoordeelde anime.
Misschien komt het ook omdat ik het te gehyped heb bij jou
Of je hebt er een nare nasmaak van gekregen door het einde. Dat in mijn ogen wel het beste einde voor deze serie is.ze hadden ook:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar was vast te triest
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op maandag 4 juni 2012 19:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ze hadden ook:Dat zou mijn hartje niet aankunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar was vast te triest![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 19:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat zou mijn hartje niet aankunnen.
Mooi. Hoe meer mensen, hoe beter. Mwhuhahaha.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:53 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb trouwens weer iemand overgehaald Madoka te kijkenZe is nu in een middag tot episode 9 gekomen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |