Inderdaad gek.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:47 schreef AnimeFan het volgende:
Gek genoeg wil ik Avatar met Nederlandse dub zien
Natuurlijk draait dat er op.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:50 schreef Arashimashou het volgende:
Zo, in almere aangekomen. Nu zal ik een week in plaats van een 2600k vastzitten aan een N550Gelukkig wel een externe hdd meegenomen met wat anime.
Zou osu hierop kunnen draaien? hmmm
edit: Robbin, dat betekent dat ik een week vastzit aan Fedora.... ik reken op jouw hulp![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 21:50 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Inderdaad gek.
[ afbeelding ]
http://fuckyeahcontract.tumblr.com/
Een blog van QB!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo... eerst tijd voor vis![]()
Komt door Klipnap haar Madoka fascinatie. Waarschijnlijk haar eerste deconstructionquote:Op maandag 4 juni 2012 22:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
Prachtig dat QB nog steeds zo populair is.
?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Komt door Klipnap haar Madoka fascinatie. Waarschijnlijk haar eerste deconstruction
Waarom negeer je mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit bericht mag verwijderd![]()
Valt me op dat wat jij met Madoka hebt, ik met NGE heb.quote:
Spoilerquote:Op maandag 4 juni 2012 22:09 schreef AnimeFan het volgende:
Je bedoelt dat ze eerst dacht dat Kyubey gewoon lief was en dat dat daarna niet zo bleek te zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |