Zijn er trouwens al echte non-crackpot theorieën over de identiteit van Amon?quote:De geest van de oceaan, gekanaliseerde door de Avatar, heeft Zhao niet vermoord maar de geestenwereld ingesleept daar leerde Zhao energie sturen en ook van de frustratie die de Avatar-geest opgewekt heeft bij sommige geesten.
De andere zat beter in elkaar, dit is meer van hetzelfde maar in ieder geval nog niet op dezelfde kwaliteit. Ben benieuwd of deze serie dat wel gaat halenquote:Op zondag 20 mei 2012 10:21 schreef hexje het volgende:
Mij pakt het nog niet echt.Weet niet of ik dit blijf volgen.
Tarrlok.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zijn er trouwens al echte non-crackpot theorieën over de identiteit van Amon?
Cabbage corp. is trouwens awesome.
Simpel: eerste serie was een gevecht tegen een gevestigde orde. Rebels. Dit is voor de gevestigde orde. Niks rebels aan. Daarom moet Korra recalcitrant en obstinaat zijn.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:26 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
De andere zat beter in elkaar, dit is meer van hetzelfde maar in ieder geval nog niet op dezelfde kwaliteit. Ben benieuwd of deze serie dat wel gaat halen
Ik kan me de eerste 8 afleveringen van de Aang serie niet precies herinneren, eigenlijk. Er zat wel meer iets in om naar toe te werken, maar misschien komt dat nog bij deze serie.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:36 schreef Jivis het volgende:
Het is een aardige serie, maar een flinke stap terug vergeleken met de Last Airbender. Aang had echt een duidelijk einddoel; hij reisde de hele wereld over om benden te leren en zo de firelord van de troon te stoten. Een veel meer epische boventoon dus. Korra klooit tot nu toe alleen wat aan in een stad.
Ook de personages zijn veel vlakker. Tenzin is wel tof, maar verder...
Heeft geen Amberkleurige ogen.quote:
"No! Not my Cabbage Corp!"quote:Cabbage corp. rocks!
Korra heeft gelijksoortige doelen. Amon verslaan en het leren luchtsturen respectievelijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:36 schreef Jivis het volgende:
Het is een aardige serie, maar een flinke stap terug vergeleken met de Last Airbender. Aang had echt een duidelijk einddoel; hij reisde de hele wereld over om benden te leren en zo de firelord van de troon te stoten. Een veel meer epische boventoon dus. Korra klooit tot nu toe alleen wat aan in een stad.
Ook de personages zijn veel vlakker. Tenzin is wel tof, maar verder...
Aang barstte uit een ijsberg, reisde de wereld over, maar half gelovend dat er in zijn slaap 100 jaren voorbij zijn gegaan, en had als doel een x-aantal hybridebeesten en het postsysteem van Omashu te berijden... en misschien... als hij er tijd voor was naar de Noordpool te gaan om voor hemzelf en Katara, maar vooral voorquote:Op maandag 21 mei 2012 14:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan me de eerste 8 afleveringen van de Aang serie niet precies herinneren, eigenlijk. Er zat wel meer iets in om naar toe te werken, maar misschien komt dat nog bij deze serie.
Michael DiMartino and Bryan Konietzko hebben verklaard dat ze er bewust voor gekozen hebben om Korra niet rond te laten reizen. Omdat dat alleen meer van hetzelfde zou opleveren terwijl ze van Korra juist Aangs tegenpool hebben geprobeerd te maken. Ik denk dat Republiek Stad ons nog lang niet deel gemaakt heeft van al haar geheimen.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:59 schreef Key. het volgende:
Op zich is er nu wel de mogelijkheid tot het rondreizen in de nieuwe wereld:
Amon neemt Republic City over, benders moeten onderduiken en Korra, Mako, Bolin en Lin reizen de wereld over (wel nog een wind-bender nodig en ik zie Tenzin niet mee gaan).
Zou in ieder geval wel leuk zijn als ze verder komen dan Republic City...
Toch een stuk kleinschaliger allemaal. Korra kan in alle rust op dat eilandje airbenden leren terwijl Aang de hele wereld rond moest om leraren te vinden.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
Korra heeft gelijksoortige doelen. Amon verslaan en het leren luchtsturen respectievelijk.
Contactlenzenquote:
Tja, maar Korra beheerst ook al drie elementen en is een stuk ouder.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:27 schreef Rumille het volgende:
Het is ook heel anders. Aang hoefde het grootste gedeelte van het 1e seizoen alleen te dealen met Zuko (en af en toe een firebender).
Korra heeft meteen te maken met de grootste dreiging in de Avatar-wereld ooit (wellicht).
DEZE WINTER AL?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik ga de Nederlandse versie sowieso kijken. Komt deze winter op Nickelodeon. Maar ik kan mijzelf gewoon niet weerhouden om de LoK te kijken.
Deze winter ja.quote:
Afblijven Korra is van mij!quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kora heeft wel opvallend dikke tieten voor een tekenfilm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |