Mijn moeder vindt vooral animefilms leuk. Met mijn ouders heb ik: 5 Centimeters Per Second, The Girl who Leapt Through Time, een paar episodes FMA, 7 episodes Death Note (alleen met mijn pa) gekeken.quote:
Elfen Liedquote:Op maandag 4 juni 2012 22:16 schreef AnimeFan het volgende:
Vanaf nu gaat dit topic over welke anime we aanraden aan Robin's ouders!
Van mij mag het beide.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:15 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat viel me niet eens op
Niets mis met bloot, mits niet gebruikt als lustmiddel.
Grieken etc.
Dommelquote:Op maandag 4 juni 2012 22:17 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Elfen Lied
Sankarea
Haruhi (gegarandeerde schaamte bij Mikuru-scenes)
Dokuro-chan
Kyoko transformatiequote:Op maandag 4 juni 2012 22:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
Magical Girls zijn altijd (gecensureerd) naakt in hun transformatiescènes. Weer een aspect dat Meguka niet deconstrueerd heeft.
Haru?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:19 schreef robin007bond het volgende:
Steins;Gate wil ik misschien nog wel met m'n ouders kijken
Wie zaten er ook alweer naakt bij mekaar waren het Yurika en Krisu of waren het Yurika en Trap-chan of waren het Fyris en Yurika?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:19 schreef robin007bond het volgende:
Steins;Gate wil ik misschien nog wel met m'n ouders kijken
Meh, weet niet wanneer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meh, mecha en mijn moeder is een slechte combinatie. Ook net te gewelddadig. Evangelion is een goede middenmootquote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Meh, weet niet wanneer.
Evangelion sowieso, maar er is een scéne in de film die ik ze liever niet laat zien.
Dit is niet echt een spoiler voor het verhaal, maar wel iets opmerkelijks:Welke epi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
End of Evangelion. De film is dat. Die kun je trouwens pas kijken nadat je alle episodes hebt gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens zegt hij dan wel: "I am so fucked up.". Dus hij heeft in ieder geval nog een beetje zelfreflectie
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2012 22:29:43 ]
/EVA01 scheurt letterlijk een Angel aan stukken waarna de Angel ontploftin wat een mengsel van Angel bloed en tering moet zijn.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Meh, mecha en mijn moeder is een slechte combinatie. Ook net te gewelddadig. Evangelion is een goede middenmoot
Maar dat zijn fictieve wezens, daar valt beter mee te levenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
/EVA01 scheurt letterlijk een Angel aan stukken waarna de Angel ontploftin wat een mengsel van Angel bloed en tering moet zijn.
Zal ze leuk vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |