Ach die persoon maakte zich meer druk om de tekst die we moesten vertalen. Een hoop geneuzel over een lamp die olie op Cupido gooit, omdat hij jaloers was. Toppunt van personificatie.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:27 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Hoe leg je dit uit aan degene die naast je zit xD
Een kat die vraagt of je een contract wil
Even serieus, is het een screamer? Ik heb hart problemen, dus dat kan ik niet aanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://blackacrebrewing.com/home/
Klik eens op 'I am under 21'
Nee. Beloofd.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Even serieus, is het een screamer? Ik heb hart problemen, dus dat kan ik niet aan
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://blackacrebrewing.com/home/
Klik eens op 'I am under 21'
Oui, je voudrais une croque monsieur avec du fromage et le jambon svp.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:51 schreef Klipnap het volgende:
Nog maar 16 dagen en dan...
Viva la vakantie!
Nog maar 21 dagen en dan...
Viva la seize!
Nee toch niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Oui, je voudrais une croque monsieur avec du fromage et le jambon svp.
Ik nam het als extra vakquote:
Ik vond het best simpel, maar heb ook een Italiaanse achtergrond dus ik pak die dingen wat makkelijker opquote:
Ik deed mijn hoofd altijd in m'n tasquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik vond het best simpel, maar heb ook een Italiaanse achtergrond dus ik pak die dingen wat makkelijker opLijkt allemaal veel op elkaar
Welke fansub voor de Gundam Unicorn?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:01 schreef Frag_adder het volgende:
Wat is gundam Unicorn toch ook een ontzettende bazenserie! helaas komt het volgende deel pas volgend jaar
Nu de nieuwe berserk film maar eens kijkenhopelijk net zo bruut als de manga
Gundam Unicorn is erg baas, maar ik merk toch dat ik eerst de oudere Gundams moet kijken. Vooral Seed.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:01 schreef Frag_adder het volgende:
Wat is gundam Unicorn toch ook een ontzettende bazenserie! helaas komt het volgende deel pas volgend jaar
Nu de nieuwe berserk film maar eens kijkenhopelijk net zo bruut als de manga
THORA, Coalgirlsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Welke fansub voor de Gundam Unicorn?
Berserk is echt tof
voor unicorn moet je de echt msg kijkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gundam Unicorn is erg baas, maar ik merk toch dat ik eerst de oudere Gundams moet kijken. Vooral Seed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(NHK ni youkoso) Zit in een spoiler omdat... nah kweenie.
Nu ik zo kijk... 24 episodes... inderdaad moeten ze toch echt een beetje tijdnood gehad hebben.
[ Bericht 15% gewijzigd door Arashimashou op 05-06-2012 20:22:21 ]
Spoilers!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:11 schreef Arashimashou het volgende:
Alleen jammer dat de een na laatste episode er een beetje doorheen gedrukt lijkt te zijn. Op een bepaald punt vond ik het toch iets te snel gaan, maar voor de rest:
(NHK ni youkoso)
Nu ik zo kijk... 24 episodes... inderdaad moeten ze toch echt een beetje tijdnood gehad hebben.
Manga gaat verder? damn, ik moet toch echt eens moonspeak tot mij nemen. Wat vinden jullie van m'n aangepaste avatar overigens?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Spoilers!
Tevens gaat de manga verder
Cool.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Manga gaat verder> damn, ik moet toch echt eens moonspeak tot mij nemen. Wat vinden jullie van m'n aangepaste avatar overigens?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:30 schreef Arashimashou het volgende:
Omdat ik dan liever de Donald Duck lees
Dat dacht ik ook toen ik Azumanga Daioh in het Duits kochtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:50 schreef Arashimashou het volgende:
Verhuizing geslaagd. Omdat het niet anders kan, zal ik later wel een plaatje ervan sturen![]()
Tja, over die manga... ik kan het natuurlijk in het engels lezen... Maar ik kan het beter verbinden aan iets als moonspeak leren.
In het Duits?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik Azumanga Daioh in het Duits kocht
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
In het Duits?Duits jeuj... Azumanga jeuj.... maar de combinatie.... kweenie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm... en dan vraag Ayumu of ze niet waterpolo kunnen gaan spelen![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:02 schreef Arashimashou het volgende:
Nog even de update:Ah, dat is al een stuk prettigerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm... en dan vraag Ayumu of ze niet waterpolo kunnen gaan spelen![]()
Tiewraps zijn evil. Ze zijn wel handig... maar ook evil. Alleen te gebruiken als het echt nodig is.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:05 schreef Klipnap het volgende:
Nu nog al die snoeren samenbinden met een tiewrap.
Die past mooi in van die R4 kaartjes.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:09 schreef robin007bond het volgende:
Heb ik nog een micro-sd van 2 GB gevonden
Jup. R4's zuigen trouwens.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:11 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Die past mooi in van die R4 kaartjes.
Nog 30 dagen tot vakantiequote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:51 schreef Klipnap het volgende:
Nog maar 16 dagen en dan...
Viva la vakantie!
Nog maar 21 dagen en dan...
Viva la seize!
Coolquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:12 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nog 30 dagen tot vakantie
Nog +/- 60 dagen tot ik (hopelijk) naar India ga
Moeilijke.... kan ik niet bij helpenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:18 schreef robin007bond het volgende:
Ah, damn. Ik spaar normaal gesproken ook altijd de labeltjes van m'n kleding. Zal ik die weggooien?
Ik gooi ze weg.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Moeilijke.... kan ik niet bij helpen
Nog een 60 tal dagen en dan ga ik London onveilig makenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:12 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nog 30 dagen tot vakantie
Nog +/- 60 dagen tot ik (hopelijk) naar India ga
Waarom spaar je diequote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:18 schreef robin007bond het volgende:
Ah, damn. Ik spaar normaal gesproken ook altijd de labeltjes van m'n kleding. Zal ik die weggooien?
Ook leuk!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Nog een 60 tal dagen en dan ga ik London onveilig maken
Yes.quote:
Of wat minder slapenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:33 schreef Easymodo het volgende:
Hangt nogal af van mijn voortgang. Misschien wat minder anime kijken.
Uhh.. nee. Er zit wel een beetje stof op, maar door de blur van de camera lijkt het een hele laagquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Is dat een dikke laag stof op je boksjes?
Ahww. Zonde als een serie eindigtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:58 schreef Klipnap het volgende:
Nog 1,5 episodes en Cardcaptor Sakura is voorbij
Ik heb ook een PS3 hoor, maar die is overleden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:01 schreef Easymodo het volgende:
>Xbox360
Verder is jouw kamer prima.
Weer op pagina 11? Volgens mij is was dit topic vandaag begonnen?
Het gaat steeds snellerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:01 schreef Easymodo het volgende:
>Xbox360
Verder is jouw kamer prima.
Weer op pagina 11? Volgens mij is was dit topic vandaag begonnen?
Helaas een Acer, maar het was het beste model die ze op dat moment in de mediamarkt hadden. Het is de Acer 243HLBMII volgens mij.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:13 schreef Arashimashou het volgende:
Ziet er toch puik uit Robbin. Kun je me wat meer over je beeldscherm vertellen?
Oh, en wat gaat de nieuwe TT worden? Na 3 keer achter elkaar gekozen te hebben moet iemand anders misschien es
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mweh, ze staan er om bekend goedkope onderdelen te gebruiken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:15 schreef Arashimashou het volgende:
Wat is er mis met acer? Ik gebruik nu ook een acer.
Hmm... als ik een nieuw beeldscherm neem moet het sowieso wel 120hz aankunnen. Dus ik denk niet dat ik binnenkort een IPS zal hebben.
Hmm... ook in 2005?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mweh, ze staan er om bekend goedkope onderdelen te gebruiken.
Jup. Maar je hoort er vaak gemengde dingen over. Mijn laptop bevalt bijvoorbeeld best goed. Alleen schijnt de service echt bagger te zijn.quote:
Zei hij... zonder een verklaring te geven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:20 schreef AnimeFan het volgende:
lolwutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dood aan Kyuubei.quote:
Ik durf al niet meerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:23 schreef Klipnap het volgende:
Mensen, voorkom koste wat het kost dat Arashi het nieuwe topic opent!
Natsu no ojousan ook.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is al een keer geweest. Een hele tijd geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |