Ahww. Zonde als een serie eindigtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:58 schreef Klipnap het volgende:
Nog 1,5 episodes en Cardcaptor Sakura is voorbij
Ik heb ook een PS3 hoor, maar die is overleden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:01 schreef Easymodo het volgende:
>Xbox360
Verder is jouw kamer prima.
Weer op pagina 11? Volgens mij is was dit topic vandaag begonnen?
Het gaat steeds snellerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:01 schreef Easymodo het volgende:
>Xbox360
Verder is jouw kamer prima.
Weer op pagina 11? Volgens mij is was dit topic vandaag begonnen?
Helaas een Acer, maar het was het beste model die ze op dat moment in de mediamarkt hadden. Het is de Acer 243HLBMII volgens mij.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:13 schreef Arashimashou het volgende:
Ziet er toch puik uit Robbin. Kun je me wat meer over je beeldscherm vertellen?
Oh, en wat gaat de nieuwe TT worden? Na 3 keer achter elkaar gekozen te hebben moet iemand anders misschien es
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mweh, ze staan er om bekend goedkope onderdelen te gebruiken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:15 schreef Arashimashou het volgende:
Wat is er mis met acer? Ik gebruik nu ook een acer.
Hmm... als ik een nieuw beeldscherm neem moet het sowieso wel 120hz aankunnen. Dus ik denk niet dat ik binnenkort een IPS zal hebben.
Hmm... ook in 2005?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mweh, ze staan er om bekend goedkope onderdelen te gebruiken.
Jup. Maar je hoort er vaak gemengde dingen over. Mijn laptop bevalt bijvoorbeeld best goed. Alleen schijnt de service echt bagger te zijn.quote:
Zei hij... zonder een verklaring te geven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:20 schreef AnimeFan het volgende:
lolwutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dood aan Kyuubei.quote:
Ik durf al niet meerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:23 schreef Klipnap het volgende:
Mensen, voorkom koste wat het kost dat Arashi het nieuwe topic opent!
Natsu no ojousan ook.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is al een keer geweest. Een hele tijd geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |