Heb je geen log o.i.d.?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:42 schreef Arashimashou het volgende:
Ik snap er echt niks meer van... was niet te zien...daarna nog een keer de installer gebruikt... deze keer via zo'n wine schermpje... weer error... en nu zie ik 'm wel...nu zeurt wine weer over Gecko. Installeren maar weer dan.
Nein mann, een vrouw die zo'n OSU-koning als jij niet wil is gek. Je handskills zijn off the charts!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee.
En ik denk dat ze 18 was of zo. Die ziet zo'n Otani als ik waarschijnlijk niet zitten
Had je op zijn minst haar nummer voor mij kunnen vragen, ik ben ook 18quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee.
En ik denk dat ze 18 was of zo. Die ziet zo'n Otani als ik waarschijnlijk niet zitten
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:48 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nein mann, een vrouw die zo'n OSU-koning als jij niet wil is gek. Je handskills zijn off the charts!!!
Ach ja, Zeeland is misschien wat ver.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Had je op zijn minst haar nummer voor mij kunnen vragen, ik ben ook 18
Een vrouw die een man die elke zee kan bevaren niet wil is ook gek!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
[..]
Ach ja, Zeeland is misschien wat ver.
Huh, die vat ik niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:51 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Een vrouw die een man die elke zee kan bevaren niet wil is ook gek!
Gewoon. Ik zag haar eerst zo wachten. Toen zag ik haar wat dichter naar me toen lopen en toen sprak ze me lief aan. Vervolgens gewoon leuke gesprekken gehadquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:53 schreef Arashimashou het volgende:
Goed... een teken van leven... nu dat filmgebeuren.
Hoezo was het een lief meiske.
toen begon je over anime en liep ze rennend wegquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon. Ik zag haar eerst zo wachten. Toen zag ik haar wat dichter naar me toen lopen en toen sprak ze me lief aan. Vervolgens gewoon leuke gesprekken gehad
Een meisje dat op je af kwam! Dat is nog meer dan dit:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon. Ik zag haar eerst zo wachten. Toen zag ik haar wat dichter naar me toen lopen en toen sprak ze me lief aan. Vervolgens gewoon leuke gesprekken gehad
Komt omdat je dan eerst DirectX geïnstalleerd moet hebben.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:59 schreef Arashimashou het volgende:
Nou... kijken of ie het doet... dat FDDSHOW wil ie overigens niet.
Dat weet ik nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:02 schreef Arashimashou het volgende:
Is dat ook de reden waarom Nymph klinkt als een stotterend oud omaatje?
Chuchu met kunstgebit?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:02 schreef Arashimashou het volgende:
Is dat ook de reden waarom Nymph klinkt als een stotterend oud omaatje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2012 17:09:30 ]
Voorbeeld van matig 3d effectquote:
Inderdaad. Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Voorbeeld van matig 3d effect
Van mij hoeft dat helemaal niet, 3D dingen in animé, het werkt vaak gewoon niet
quote:
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |