?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:33 schreef redboyke het volgende:
voor de mensen die nieuwsgierig zijn waar ik zit
[ afbeelding ]
ik denk niet dat er hier een datalimiet is maar ik vermoed wel dat er maar 1 internet verbinding is voor heel het domein.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Best groot ja
En dan toch een datalimiet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb de disk gecopieerd met dvd fab en daarna met handbrake naar serie gedaan
blijkbaar is er in dvd fab ook dvd ripper dat een dvd naar series kan doen
is er zo niks dat iets rapper kan copieren want ik doe nu 30min dvd copieren en daarna nog eens 30min 2-pass naar mkv voor 1 aflevering
download sample (rechtsklikken opslaan als)
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2012 16:06:31 ]
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:42 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik denk niet dat er hier een datalimiet is maar ik vermoed wel dat er maar 1 internet verbinding is voor heel het domein.
@robin ben nu effe een sample aan het uploaden via 3G wat rete traag gaat omdat de computers hier altijd bezet zijn.
wat is er verkeerd aan dit: ik zie eigenlijk best wel veel streepen zal zo de sample ook linken maar kan nog wel tijdje durenDe kampioenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb de disk gecopieerd met dvd fab en daarna met handbrake naar serie gedaan
blijkbaar is er in dvd fab ook dvd ripper dat een dvd naar series kan doen
is er zo niks dat iets rapper kan copieren want ik doe nu 30min dvd copieren en daarna nog eens 30min 2-pass naar mkv voor 1 aflevering
download sample (rechtsklikken opslaan als)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(maar ook wel een beetje)
heb je die serie al eens gezien? is best wel goeie komische seriequote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
De kampioenen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(maar ook wel een beetje)
Nederlanders en series is sowiesoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:12 schreef redboyke het volgende:
[..]
heb je die serie al eens gezien? is best wel goeie komische serie
maar belgen maken zowieso betere series dan de "hollanders"
de DVD box kost 200eurodaarom ben ik ze aan het kopieren
maar blijkbaar is de DVD even wazig als mijn kopie alleen heeft mijn kopie wat meer streepen :s
is logisch toen hadden wij belgen nog geen full HDen de dvd's zijn blijkbaar ook niet geremasterd
Gewoon. Via Winetricks kun je .net installeren.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:15 schreef Arashimashou het volgende:
Oh btw... wat wine betreft... I have no idea what I am doing... deze winetricks doet wel iets... maar ik heb geen idee wat.
Probeer de installer eens via de command line te runnen en post hier de output.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:32 schreef Arashimashou het volgende:
Dat lijkt gebeurd te zijn ja. Maar de Osu installer crasht aan het eind.
komische series zijn wel te pruimen vind ik omdat je dan zowieso niet zo op het acteer talent let maar meer op de moppen en als het slecht geacteerd is dan denk je toch dat ze het express doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:13 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nederlanders en series is sowieso
Zeker weten? Niet ergens in Program Files?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:38 schreef Arashimashou het volgende:
Nu lijkt ie geinstalleerd te zijn zonder problemenmaar ik heb geen idee WAAR ie 'm heeft geinstalleerd. Lijkt zich niet ergens op drive_c te bevinden.
Je hebt toch wel haar nummer gevraagd?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:38 schreef robin007bond het volgende:
Wie heeft er straks nog even zin in Osu!? Ik ben eindelijk thuis en heb nu een fatsoenlijke muis.
Oh, en tijdens het wachten op mijn pa sprak een meisje me nog aan. Ze moest wachten op haar rij-instructeur. Was echt wel een lief meisje
Nee.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Je hebt toch wel haar nummer gevraagd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |