quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ohnee zeg, moet ik iets met een muis doen, ik heb alleen een laptopmuis
Is goed genoeg. Ik heb alleen touchpadquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja ja.. Maakt niet uit hoor, oefening baart kunstquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:46 schreef robin007bond het volgende:
Ik speel op een laptop zonder fatsoenlijke muis, dus ik speel heel slecht.
Thuis own ik Klipnap en Arashi altijdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:48 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja ja.. Maakt niet uit hoor, oefening baart kunst
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Thuis own ik Klipnap en Arashi altijd
Ja touchpad bedoel ik. En ik heb een account, nu eens jullie joinenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is goed genoeg. Ik heb alleen touchpad
laptopsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Inderdaad, het is voorbij.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Haha oh god, komt mijn moeder binnen terwijl ik Zetman aan het kijken ben, zegt ze ''kijk je nou nog steeds die domme tekenfilms? Ik dacht dat je meer naar Oh Oh Cherso en die shows keek''.
Er is geen hoop meer voor mijn moeder..
Voed haar dan fatsoenlijk op.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Haha oh god, komt mijn moeder binnen terwijl ik Zetman aan het kijken ben, zegt ze ''kijk je nou nog steeds die domme tekenfilms? Ik dacht dat je meer naar Oh Oh Cherso en die shows keek''.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik stierf van binnen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oh Oh Cherso was eigenlijk best nog wel leuk...![]()
"Joey heb jij je masker op? Oh nee! Ket is je kanker kop!"
Je moet even via winetricks .net installeren.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:59 schreef Arashimashou het volgende:
Een of ander .NET framework wil ie niet installeren omdat ik een 64 bit systeem draai... OSU klaagt verder nergens over, zegt dat ie zichzelf succesvol heeft geinstalleerd... maar is nergens te bekennen, behalve dan als snelkoppeling op de desktop.
"Nooit de 64-bit versie van Wine gebruiken trouwens."quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je moet even via winetricks .net installeren.
Nooit de 64-bit versie van Wine gebruiken trouwens.
de 2e was ook nog wel leuk, daarna was het mooi geweestquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik kon wel even lachen om het 1e seizoen van Oh Oh Cherso, maar daarna werd het gewoon vervelend.
wtfquote:
Barbies Bruiloft en dat andere fultprogramma waar vrouwen concurreren om het vriendinnetje te worden van bolle Ster.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
de 2e was ook nog wel leuk, daarna was het mooi geweest
Haha ''sensationeel''quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Barbies bruiloft en dat andere fultprogramma waar vrouwen concurreren om het vriendinnetje te worden van bolle Ster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |