Verzin een titel dan. Jullie hebben wel vaker problemen met TT's hè? sjonge jongequote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:14 schreef Arashimashou het volgende:
Een modRobin en Klipnap hebben klachten over de TT. What do?
[..]
Inderdaad benieuwd
Ooit leer ik het wel.quote:
Wel eens...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Maar jij doet het nooit zelf!!
De rommel viel, voor zover ik kon zien, nog wel mee.... imoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb je nooit laten zien volgens mij. Mag je uiteraard doen.
Dat 'teringzooi' van Klipnap spookt nog steeds door m'n hoofd. Misschien inderdaad een keer opruimen
Mijn moeder doet het meestal, maar ik word helemaal hysterisch als ze dingen gaat verplaatsen waardoor ik het vervolgens allemaal niet meer terug kan vinden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Maar jij doet het nooit zelf!!
Ik ook, daarom probeer ik het zelf bij te houden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn moeder doet het meestal, maar ik word helemaal hysterisch als ze dingen gaat verplaatsen waardoor ik het vervolgens allemaal niet meer terug kan vinden.
Laat ze maar huilen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:33 schreef Arashimashou het volgende:
Tja, ik vond deze TT wel goed... maar deze nymph haters
[..]
De rommel viel, voor zover ik kon zien, nog wel mee.... imo
(Maar je moet op dat vlak zeker niet naar mij luisteren)
Jij wil niet met ons spelen!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:35 schreef Arashimashou het volgende:
Maar straks willen ze geen OSU meer met me spelen
Natuurlijk wel. We laten niemand hier in de steekquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:35 schreef Arashimashou het volgende:
Maar straks willen ze geen OSU meer met me spelen
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
http://osu.ppy.sh/
Met animeliedjes!
Online tegen robin en Arashimashou met zijn chuchuchu
Arrigatou!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een leuke game. Jij kunt het uiteraard ook met ons spelen.
http://osu.ppy.sh/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |