Heb ik niet gezien maar het kan wel goed gedaan worden inderaad, maar het komt zo vaak voor dat je 3D auto's ziet en overduidelijk 2D characters.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad. Helemaal mee eens.
Soms is het wel vet trouwens. In de Evangelion films was dat zo tof gedaan.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:17 schreef Klipnap het volgende:
[..]Ik vond die haai zo baas, die pic van jou is lame :cSPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Achja fanservice hequote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die neukscene zat ook niet in de manga, best wel pointless
Maar wel geil
In Evangelion zie je bijna altijd in de previews na een episode "And there'll be fanservice next time too!".quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die neukscene zat ook niet in de manga, best wel pointless
Maar wel geil
Ja ik vond het al zo gekquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In Evangelion zie je bijna altijd in de previews na een episode "And there'll be fanservice next time too!".
Je hebt de eerste episode al gezien?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:32 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja ik vond het al zo gek
Ach beter dan Cardcaptor Sakura met haar ''RELEEEEEAAAASE!'' gekrijs.
Ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt de eerste episode al gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En? Wat vond je er van?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja.
De weergave van 2013 is redelijk accuraat, op die rare vliegtuigen na.
Hmm weet nog niet wat ik er van moet vindenquote:
Valt toch wel mee? Ik heb dat liever dan de stereotype macho.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hmm weet nog niet wat ik er van moet vinden
alleen dat joch heeft een extreme vorm van autisme ofzo
Pipirupirupirupipirupiquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:49 schreef Easymodo het volgende:
Ugh, ben even gestopt... Ik zie nu allemaal rondjes voor mijn ogen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:36 schreef Klipnap het volgende:
Dit vond ik het allerengste uit Gyo
(ja ik vond hem eng, goor en freaky)En dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: NSFW![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Apollon epi 8Het leven is oneerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jun![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Apollon epi 8Flauw, misschien. Maar heb ook wel eens zoiets gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:08 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Flauw, misschien. Maar heb ook wel eens zoiets gehadHeb ik ook eens gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, twee keer trouwens. HA IK WIN!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |