Turken vind ik niks.quote:
Oh. Ik dacht dat jij er een was?quote:
Jammer, ik ben 20.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:49 schreef o.us het volgende:
Zolang je maar een jongeheer van 19 jaar bent vindt ze het prima.
Zelfhaat he?quote:
Mind you, het gaat hier om een ban hè.quote:Haha lelijke kut nu zie je wat je ontketend hebt en dit is pas het begin. Je zal wel zien wat er staat te gebeuren maar ik ben blij dat ik je adres in ieder geval heb en Dordrecht is niet zo ver rijden.
Joodse kankerteef de oorlog is net begonnen voor jou met je grote bek!
aan mij
Je naaktfoto's zijn trouwens door een asociaal iemand op Chatplaza gepost je krijgt alleen wel 141 duimpjes naar beneden hahahahahahaha
Jezus wat een sneu figuurquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:11 schreef yvonne het volgende:
Ik neem je even hiermee naartioe omdat ik jevind, want kijk, deze ochtens wad blijkbaar weer feest. zo te zien, understatement. En mails van degenen die dit doen:
[..]
Mind you, het gaat hier om een ban hè.
Nu heb ik hier ook mails liggen van lui die vinden dat ik maar snel dit en dat moet doen omdat ze er anders wel voor zullen zorgen dat m'n dochter nog jaren via google in diskrediet gebracht zal worden.
Mag ik zeggen dat ik dit soor geesten ziek vind en er eigenlijk na alle jaren geen zin meer in heb.
Oh en dit staat in ONZ omdat ONZ jaren m'n plek was.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:11 schreef yvonne het volgende:
Ik neem je even hiermee naartioe omdat ik jevind, want kijk, deze ochtens wad blijkbaar weer feest. zo te zien, understatement. En mails van degenen die dit doen:
[..]
Nu heb ik hier ook mails liggen van lui die vinden dat ik maar snel dit en dat moet doen omdat ze er anders wel voor zullen zorgen dat m'n dochter nog jaren via google in diskrediet gebracht zal worden.
Mag ik zeggen dat ik dit soor geesten ziek vind en er eigenlijk na alle jaren geen zin meer in heb.
Dit meen ik wel, hand op hart.quote:
Achterhalen wie het isquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit meen ik wel, hand op hart.
'oh het is maar internet'
Nee, zo werkt het niet, dit gaat internet ver voorbij.
Wat een mongool, nog zacht uitgedrukt ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens mij had The Oathmeal er eens een mooie over, dat aan de andere kant van de mail ook gewoon mensen zitten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit meen ik wel, hand op hart.
'oh het is maar internet'
Nee, zo werkt het niet, dit gaat internet ver voorbij.
Ach, dit gaat al sinds 1999 zo hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Wat een mongool, nog zacht uitgedrukt ook.
Ik zou mij eerlijk gezegd best wel bedreigd voelen met dat mailtje, zeker als hij je adres weet.
Mijn respect gaat naar jou toe yvonne, en dit is niet bedoeld om te slijmen maar omdat ik dit best wel herken en zou er persoonlijk niet mee om kunnen gaan.
Ik weet er alles vanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij had The Oathmeal er eens een mooie over, dat aan de andere kant van de mail ook gewoon mensen zitten.
Dit soort berichten komen dus ook binnen op helpdesks van bedrijven.
Nee, dit is erger geworden, stukken erger.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dit gaat al sinds 1999 zo hoor. Dag in, dag uit
.
Er wordt wel een grens bereikt, en dat moet je niet hebben in iets waar je ook je plezier uit haalt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dit gaat al sinds 1999 zo hoor. Dag in, dag uit
.
Sommige mensen moeten ze gewoon hun internetverbinding preventief afsluitenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, dit is erger geworden, stukken erger.
Ik word nu thuis bedreigd én dreiegn nu ook te zorgen dat m'n dochter op een of andere zieke wijze via google in diskrediet gebracht wordt.
Want idd: vriendjes, stusie mediazooi, etc etc.
Geen zin meer in joh.
Als er een ban gezet wordt ben ik blijkbaar aangeschoten wild.
Denken users nu echt dat als je zo tekeergaat je dan wél welkom bent.?
Wie zijn ze?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik word nu thuis bedreigd én ze dreigen nu ook te zorgen dat m'n dochter op een of andere zieke wijze via google in diskrediet gebracht wordt.
De grens is wel bereikt vind ik zo.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Er wordt wel een grens bereikt, en dat moet je niet hebben in iets waar je ook je plezier uit haalt.
paupers achter een proxyquote:
Mag ik mee doenquote:
maar heb je een idee welke users erachter zitten, want wie brechtje aanvalt krijgt met bg te maken he.quote:
Ik vind dat Fok bij dit soort mails die écht alle perken te buiten gaan aangifte moet doen.quote:
Jawel maar dan moet je wel koude pils meebrengen.quote:
Ik heb neven en kennissen die ik wel kan optrommelen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:28 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jawel maar dan moet je wel koude pils meebrengen.
Dit gaar far beyond gek.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:26 schreef smitjew het volgende:
als er zoveel users zijn, zit er altijd wel een gek tussen
Koude pils en wat rellenpoeder zodat we nog harder kunnen klappenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:28 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jawel maar dan moet je wel koude pils meebrengen.
En geen idee wie het echt is?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik word nu thuis bedreigd én ze dreigen nu ook te zorgen dat m'n dochter op een of andere zieke wijze via google in diskrediet gebracht wordt.
Want idd: vriendjes, studie mediazooi, etc etc.
Geen zin meer in joh.
Als er een ban gezet wordt ben ik blijkbaar aangeschoten wild.
Denken users nu echt dat als je zo tekeergaat je dan wél welkom bent.?
Amen broeder.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Koude pils en wat rellenpoeder zodat we nog harder kunnen klappen
Inderdaad, als je je aan de regels houd is er niks aan de handquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar feit blijft wel dat het fucking sneu is dat wanneer je zelf een ban krijgt en veroorzaakt je het af gaat reageren met prive dingen op iemand anders
Godsamme wat een triest en sneu pis ventje ben je dan
Zitten achter een proxy.quote:
Ook dat is te achterhalenquote:
Joh, dat was toen toch nog geinig, werden nog leuke topics ookquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik herinner me nu weer dat ik zelfs ooit op mijn werk gebeld ben door een boos fokkertje
"*nep neger accent* Swetsenegger...., ik weet waar je huis woont!"
"Fijn, maar ik heb geen instructies nodig, ik weet mijn huis zelf wel te vinden"
En toen hing hij op
Niet altijd.quote:
Oh dat wist ik nietquote:
Dit dusquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En als je dan zo stoer bed om bedrijgingen te uiten doe dat dan niet vanachter een proxy
Dit meen ik.quote:
Nou ja het feit dat iemand nav een forum dispuutje de moeite nam om uit te vinden waar ik werkte én vervolgens het nummer opzocht én vervolgens het centrale nummer belde én keurig vroeg doorverbonden te worden om zijn zegje te doen vond ik toch ook al redelijk bizar.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Joh, dat was toen toch nog geinig, werden nog leuke topics ook
Lees ik het goed? Je gaat stoppen door die lamzakken?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit meen ik.
Deze is nu al een maandje of wat bezig. En ik ben het wel zat onderhand, na jaren dit soort gezeik ( wat alleen maar erger en bedreigender wordt) ben ik er we klaar mee
En geen idee wie het is?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit meen ik.
Deze is nu al een maandje of wat bezig. En ik ben het wel zat onderhand, na jaren dit soort gezeik ( wat alleen maar erger en bedreigender wordt) ben ik er we klaar mee
Dan hebben ze nog hun zin gekregen ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Lees ik het goed? Je gaat stoppen door die lamzakken?
Alleen zijn de dreigementen nu zodanig dat ik er in de verste verte geen humor meer in kan zien. Ik bedoel komop, wat heeft m'n dochter met alles te maken?quote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:38 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dan hebben ze nog hun zin gekregen ook.
Niet doen, ga een paar weken op vakantie en begin naderhand weer met frisse moed.
Wil je een ban ofzo?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alleen zijn de dreigementen nu zodanig dat ik er in de verste verte geen humor meer in kan zien. Ik bedoel komop, wat heeft m'n dochter met alles te maken?
Waarom moet ik bedreigd worden?
Om een fucking ban?
En poe poe, ik doe even lekker stout en zet je naaktfoto's in 30 topics hoor, kijk mij eens stout zijn?
Die dude loopt 7 jaar achter.
Zal ik nieuwe maken?Als in nu?
Ja en noem het FOK.rar, lekker origineel.quote:
Noem het voorbijfok of zo.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Zullen we samen een forumpje beginnen vonnuh en gewoon IEDEREEN Bannen?
Is er een yvonne.rar?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alleen zijn de dreigementen nu zodanig dat ik er in de verste verte geen humor meer in kan zien. Ik bedoel komop, wat heeft m'n dochter met alles te maken?
Waarom moet ik bedreigd worden?
Om een fucking ban?
En poe poe, ik doe even lekker stout en zet je naaktfoto's in 30 topics hoor, kijk mij eens stout zijn?
Die dude loopt 7 jaar achter.
Zal ik nieuwe maken?Als in nu?
Hé, ik hijs ze netjes op oké?!quote:
Man wel 6quote:
Nee Yvonne mag niet stoppenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:50 schreef ShaoliN het volgende:
Waarom kap je er inderdaad niet even mee dan? Na 13 jaar is het misschien helemaal niet zo gek om afstand te nemen.
Gewoon user, geen gekloot met zulke mongolen.
Tot nu toe win win.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee Yvonne mag niet stoppen
Anders moet ik bans echt helemaal uitzitten
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Wel sneu, de grootste bekken hebben achter een anonieme proxy
Vraag mij dan altijd af hoe stoer ze irl zijn
dat soort lui hebben geen vrienden ,quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Wel sneu, de grootste bekken hebben achter een anonieme proxy
Vraag mij dan altijd af hoe stoer ze irl zijn
Dat was dan ook niet lastigquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:52 schreef smitjew het volgende:
[..]
dat soort lui hebben geen vrienden ,
sommige hier weten al mijn naam en al door mijn user name te googlen
Moet wel jaquote:
Vraag me dan altijd af waarom je de moeite neemt. Laatst ook al een user die op een haar na opgepakt werd door de politie omdat wat KLB-nerdjes een twitter account hadden aangemaakt met bedreigingen vanuit zijn naam.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
FOK! is sowieso al jaren 'niet meer 'maar' internet', maar dit is werkelijk waar écht om van te schrikken. Wat bezielt mensen...Schandalig.
Heeequote:
Hmpf.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit meen ik.
Klopt, maar de bedreigingen zelf kunnen best al schrikbarend zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:54 schreef Caland het volgende:
Maar tussen bedreigingen en ook iets echt doen zit altijd wel een heel groot gat.
Dat wel maar zodra er familie/ het weten van je adres bij gaat betrekken valt het verschil nog maar moeilijk uit elkaar te houden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:54 schreef Caland het volgende:
Maar tussen bedreigingen en ook iets echt doen zit altijd wel een heel groot gat.
quote:
maar er hoeft er maar 1 te zijn die dat gaatje wel ff wil dichten ....quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:54 schreef Caland het volgende:
Dit.quote:
Aangifte is trouwens een optie?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Na al die jaren zul je er wel ervaring mee hebben, maar ik zou me alsnog niet veilig voelen na zulke bedreigingen. Bah. Sterkte ermee, Yvonne! (Serieus, sterkte.) En je blijft gewoon, FOK! is FOK! dankzij jou.
Oh, dat sowieso natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt, maar de bedreigingen zelf kunnen best al schrikbarend zijn
Yvonne doet dit voor haar lol en niet om bedreigt te worden lijkt mij
Vind je het gek, het is toch belachelijk als het enige is dat je wil is "de boel een beetje leuk houden" je het dan moet bekopen met dit soort bedreigingen.quote:
Dat.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vind je het gek, het is toch belachelijk als het enige is dat je wil is "de boel een beetje leuk houden" je het dan moet bekopen met dit soort bedreigingen.Rood, blauw, zwart, paars, roze en wat voor kleuren hier nog maar meer zijn we zijn allemaal niet meer dan users van het leukste forum van nederland, hel van de wereld. Maar dit soort dingen bedreigen die status, en dat gaat ons allemaal aan.
Zal ik jou en je familie eens dagelijks gaan bedreigen? Tuurlijk wordt het met een emmer zout genomen, maar dan nog is het gedrag wat zo vreselijk asociaal en hersenloos is.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:54 schreef Caland het volgende:
Ik constateerde alleen iets, hoef je niet gelijk zo verongelijkt te doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zal ik jou en je familie eens dagelijks gaan bedreigen? Tuurlijk wordt het met een emmer zout genomen, maar dan nog is het gedrag wat zo vreselijk asociaal en hersenloos is.
Als iemand mij bedreigd mag hij gerust komen hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zal ik jou en je familie eens dagelijks gaan bedreigen? Tuurlijk wordt het met een emmer zout genomen, maar dan nog is het gedrag wat zo vreselijk asociaal en hersenloos is.
Klopt, want dat zout gaat toch op een gegeven moment in je ogen zitten, en dat ben je dan echt wel een keer zat ofzo.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik sla je tandjes eruitquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Weinig, maar dan staat het wel op papier, als iemand dan wel een keer iets flikt is het alvast vastgelegd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat heeft dat voor een zin als hij achter een proxy zit ?
Zie je, je voelt je toch ook niet prettig na zo'n opmerking?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik constateerde alleen iets, hoef je niet gelijk zo verongelijkt te doen.
Zal eens een pdo student vragen of hij dat weetquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:59 schreef stefanhaan het volgende:
Je kan wel tracen achter een proxy. Maar denk niet dat er veel mensen op FOK! zijn als die er überhaupt al zijn die het kunnen
http://www.howtodothings.(...)ess-behind-the-proxy
Ik weet ook niet als je dit zelf zou doen, in hoeverre je dan over de 'grens' gaat.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zal eens een pdo student vragen of hij dat weet
Precies.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:59 schreef .Masturbatron. het volgende:
een proxy maakt je heus niet ontraceerbaar hoor
Het zal mij aan mijn reet roesten. Geef ze m'n adres, laat maar komen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weinig, maar dan staat het wel op papier, als iemand dan wel een keer iets flikt is het alvast vastgelegd.
[..]
Zie je, je voelt je toch ook niet prettig na zo'n opmerking?
die dos manier lijkt me wel te doenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:59 schreef stefanhaan het volgende:
Je kan wel tracen achter een proxy. Maar denk niet dat er veel mensen op FOK! zijn als die er überhaupt al zijn die het kunnen
http://www.howtodothings.(...)ess-behind-the-proxy
Maar wel een stuk moeilijker te vindenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:59 schreef .Masturbatron. het volgende:
een proxy maakt je heus niet ontraceerbaar hoor
ik denk erover, want je gaat door iemands privacyquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik weet ook niet als je dit zelf zou doen, in hoeverre je dan over de 'grens' gaat.
ik ben wel van de nabewerkingenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:02 schreef stefanhaan het volgende:
Tijd voor een FOK!DIG opsporingsdienst.
Man jij kan niet eens scoren in een bordeel dus wat doe je ruigquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zodra je een deuk in een pakje boter krijgt mag je terug komen en het proberen.
Daarom. En niet alleen haar dochter, ook Yv zelf, kom op zeg. Dit is gewoon niet grappig meer.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zal mij aan mijn reet roesten. Geef ze m'n adres, laat maar komen.
Maar snap dat als je een dochter hebt die er in betrokken wordt het opeens allemaal wat minder leuk wordt. Ook al blijft het eigenlijk altijd bij bedreigingen.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vind je het gek, het is toch belachelijk als het enige is dat je wil is "de boel een beetje leuk houden" je het dan moet bekopen met dit soort bedreigingen.Rood, blauw, zwart, paars, roze en wat voor kleuren hier nog maar meer zijn we zijn allemaal niet meer dan users van het leukste forum van nederland, hel van de wereld. Maar dit soort dingen bedreigen die status, en dat gaat ons allemaal aan.
exact, dit is echt ver voorbij de grens. En die grens ligt al heel ver en is al enorm opgerekt bij yvonne door ervaring etc. en dan nog zo ver er overheen kunnen gaan. Best een prestatie. Een walgelijke alleen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daarom. En niet alleen haar dochter, ook Yv zelf, kom op zeg. Dit is gewoon niet grappig meer.
Zo goed als.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:05 schreef kawa4 het volgende:
mischien echt een noob vraagje maar kan je dan via zn ip adres ook zn thuis adres achterhalen???
Niet zonder hulp van provider / politie.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:05 schreef kawa4 het volgende:
mischien echt een noob vraagje maar kan je dan via zn ip adres ook zn thuis adres achterhalen???
Ja hij woont in de goudendouchestraat 6 in Oud beijerlandquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:05 schreef kawa4 het volgende:
Globale regio, ja. En via een provider is gewoon een huisadres wel te achterhalen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:05 schreef kawa4 het volgende:
ja dat is het hem nou juist, hij zit achter een proxy dus is het een stuk moeilijker om zijn IP te achterhalenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:05 schreef kawa4 het volgende:
Het is nooit grappig. Maar je moet je ook wel bedenken van wat voor figuren het komt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daarom. En niet alleen haar dochter, ook Yv zelf, kom op zeg. Dit is gewoon niet grappig meer.
Ik ben onderweg daar heen nuquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hij woont in de goudendouchestraat 6 in Oud beijerland
Wat denk je nou zelf
Precies, een grapje is leuk, zo heb ik ooit een mailtje geweid aan een unban (ja echtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
exact, dit is echt ver voorbij de grens. En die grens ligt al heel ver en is al enorm opgerekt bij yvonne door ervaring etc. en dan nog zo ver er overheen kunnen gaan. Best een prestatie. Een walgelijke alleen.
Iedereeen weet dat jij een nerd ben en tot niks in staatquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Precies, een grapje is leuk, zo heb ik ooit een mailtje geweid aan een unban (ja echt), maar niet met een dreigende ondertoon en allerhande meuk die gewoon niet-ethisch te verantwoorden is
o kak, hebben ze echt een goudenregenstaart in Oud Beijerlandquote:
Edel van je.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Precies, een grapje is leuk, zo heb ik ooit een mailtje geweid aan een unban (ja echt), maar niet met een dreigende ondertoon en allerhande meuk die gewoon niet-ethisch te verantwoorden is
ja weet ik het, dacht mischien is een ip adres gekoppeld aan een woonplaats / postcodequote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hij woont in de goudenregenstraat 6 in Oud beijerland
Wat denk je nou zelf
Ja klopt, maar ik ga wel met je mee naar Oud Beijerland trouwens.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iedereeen weet dat jij een nerd ben en tot niks in staat
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
o kak, hebben ze echt een goudenregenstaart in Oud BeijerlandIk ga wel editten
Ja.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:08 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ja weet ik het, dacht mischien is een ip adres gekoppeld aan een woonplaats / postcode
Uiteindelijk wel. Maar dat zul je via gerechtelijk bevel op moeten vragen bij de betreffende provider.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:08 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ja weet ik het, dacht mischien is een ip adres gekoppeld aan een woonplaats / postcode
Mooi want ik weet niet waar het ligt namelijkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik ga wel met je mee naar Oud Beijerland trouwens.
Ik val in de categorie 'sommige mannen'.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Sommige mannen vinden yvonne niks en vinden dr saai, maar voor mij is ze mijn allessie.
* LompeHork zet navigatie aan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mooi want ik weet niet waar het ligt namelijk
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mooi want ik weet niet waar het ligt namelijk
Rij eerst ff langs brabant.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork zet navigatie aan.
Ah, klopt wel, ligt buiten Noord-Holland, buitenland dus.
En jij bent nog wel m'n lieffie, wat doe je!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik val in de categorie 'sommige mannen'.
Sorry.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Man jij kan niet eens scoren in een bordeel dus wat doe je ruig
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet niet hoor, ik vind het online optrommelen van een virtuele knokploeg ook niet echt indrukwekkend.
die indruk moet dan ook niet bij jou maar bij het target gewekt worden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet niet hoor, ik vind het online optrommelen van een virtuele knokploeg ook niet echt indrukwekkend.
Ja, maar het target spoort al in zoverre niet dat ik niet denk dat het werktquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
die indruk moet dan ook niet bij jou maar bij het target gewekt worden.
wat niet werkt kun je repareren door er genoeg klappen op te geven.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar het target spoort al in zoverre niet dat ik niet denk dat het werkt.
Niet allemaal, er zijn methodes van proxy's die je wel uit kan sluiten maar dat is natuurlijk niet allemaal.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:19 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Vallen proxy en andere methoden niet uit te sluiten van aanmelden op het forum ?
Mobiele telefoons werken via een proxy. Dus dan zou je dat publiek verliezen, niet zo´n goed plan als je ziet hoeveel mensen er via hun phone op FOK! zitten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:19 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Vallen proxy en andere methoden niet uit te sluiten van aanmelden op het forum ?
Vanuit een cel kan je niet FOK!ken. Laten we dat maar niet doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:17 schreef HeatWave het volgende:
Toen ik ooit mijn eerdere account opende moest je je provider email adres invullen bij je registratie.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mobiele telefoons werken via een proxy. Dus dan zou je dat publiek verliezen, niet zo´n goed plan als je ziet hoeveel mensen er via hun phone op FOK! zitten.
Dit dusquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mobiele telefoons werken via een proxy. Dus dan zou je dat publiek verliezen, niet zo´n goed plan als je ziet hoeveel mensen er via hun phone op FOK! zitten.
Maar wat als we bij het creëren van een account een block op proxy's zetten? Want wie gaat er nou een account mobiel aanmakenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je uit een cel niet FOK!ken? Je hebt er zelfs een PS3quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Vanuit een cel kan je niet FOK!ken. Laten we dat maar niet doen.
Daarbij hebben bijna alle isp's ook proxies draaien.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Misschien zit er een filter op website's die je mag bezoeken?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je uit een cel niet FOK!ken? Je hebt er zelfs een PS3.
Nee joh, die hebben gewoon TOR draaien, zodat die criminelen nog wat te doen hebben.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Misschien zit er een filter op website's die je mag bezoeken?
oh godquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee joh, die hebben gewoon TOR draaien, zodat die criminelen nog wat te doen hebben.
Dan heb ik telkens in de verkeerde cel gezeten blijkbaar.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je uit een cel niet FOK!ken? Je hebt er zelfs een PS3.
Dat weet ie ook, en ik vind het echt jammer dat dit soort lui me m'n plezier ontnemen. In alle jaren zijn er toch echt een hoop klootzakjes hartstikke leuke users geworden, gewoon omdat je er wat tijd insteekt, met ze in gesprek gaat, de rede opzoekt etc etc. En dat doe ik heus niet alleen Dat is imho ook nog steeds de kracht van FOK!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hmpf..
Een maand lang doorgaan... Hij/zij weet dondersgoed waar-ie mee bezig is. Jammer dat je er geen plezier meer in beleeft door al dat geëtter.. Echt zonde gewoon. Onverdiend ook, want je bent voor rede vatbaar.
Na al die jaren zul je er wel ervaring mee hebben, maar ik zou me alsnog niet veilig voelen na zulke bedreigingen. Bah. Sterkte ermee, Yvonne! (Serieus, sterkte.) En je blijft gewoon, FOK! is FOK! dankzij jou.
Het is ook gewoon enorm sneu, en als diegene dit topic leest dan kan hij zich beter gedeisd houden want als erachter gekomen word waar hij woont is hij nog niet jarigquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat weet ie ook, en ik vind het echt jammer dat dit soort lui me m'n plezier ontnemen. In alle jaren zijn er toch echt een hoop klootzakjes hartstikke leuke users geworden, gewoon omdat je er wat tijd insteekt, met ze in gesprek gaat, de rede opzoekt etc etc. En dat doe ik heus niet alleen Dat is imho ook nog steeds de kracht van FOK!
Maar hé, ik ga als 'joodse kankerteef' volgende week eerst eens op ferkantie naar een islamitisch land dus wie weet word ik wel gestenigd
Neh, ik kan wel zitten geinen, maar ik vind het zo enorm sneu dit
Je hebt het over mij hequote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat weet ie ook, en ik vind het echt jammer dat dit soort lui me m'n plezier ontnemen. In alle jaren zijn er toch echt een hoop klootzakjes hartstikke leuke users geworden, gewoon omdat je er wat tijd insteekt, met ze in gesprek gaat, de rede opzoekt etc etc. En dat doe ik heus niet alleen Dat is imho ook nog steeds de kracht van FOK!
Maar hé, ik ga als 'joodse kankerteef' volgende week eerst eens op ferkantie naar een islamitisch land dus wie weet word ik wel gestenigd
Neh, ik kan wel zitten geinen, maar ik vind het zo enorm sneu dit
Ik vind je wel een toffe kale user hoor. Brohug alles.quote:
Ik heb zo'n vermoeden dat ie wel aan het lurken is.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het is ook gewoon enorm sneu, en als diegene dit topic leest dan kan hij zich beter gedeisd houden want als erachter gekomen word waar hij woont is hij nog niet jarig
Met een stijfje formaat bierbommetje.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ie wel aan het lurken is.
Hoe weet je dat nou weer misschien is hij wel op 1 juni geborenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het is ook gewoon enorm sneu, en als diegene dit topic leest dan kan hij zich beter gedeisd houden want als erachter gekomen word waar hij woont is hij nog niet jarig
Totdat zijn moeder binnenkomtquote:
ik heb er nog last vanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In alle paniek pinkeltje tussen de rits, dat zal pijn doen.
Walgelijk mannetje ben jij ook, volgende keer steek ik je oog uit.quote:
jij wel he heldquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Walgelijk mannetje ben jij ook, volgende keer steek ik je oog uit.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou goed, we moeten nou ook weer niet gaan overdrijven met z'n allen. Yvonne is natuurlijk ook gewoon een verschrikkelijk wijf.
Dat rijmt helemaal nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:00 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Walgelijk inderdaad, mensen die bedreigingen uiten.
ALS ZE DAT BIJ MIJ FLIKKEN ZIJN ZE HUN LEVEN NIET MEER ZEKER!
Oh, wacht...
Net als dat elke 10 jaar je smaak voor eten verandert, verandert ook je forumvoorkeur.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
En jij bent nog wel m'n lieffie, wat doe je!
In de buurt van Rotterdam dorpje van 1 laaaaange straat. Je kunt dus huis voor huis het dorp afgaan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork zet navigatie aan.
Ah, klopt wel, ligt buiten Noord-Holland, buitenland dus.
Walgelijk inderdaad, mensen die bedreigingen uiten.quote:
gayyyyyyyquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:03 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
ALS ZE DAT BIJ MIJ FLIKKEN DAN KOMEN ZE NOOIT MEER BUITEN!
Kijken wie er dan nog lacht.
Oh, wacht...
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:03 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Oh, wacht...
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:03 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Oh, wacht...
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee Yvonne mag niet stoppen
Anders moet ik bans echt helemaal uitzitten
Tering, ligggen jullie onder een steen? Die zijn goddomme 100 jaar oud en hebben al een miljoen keer overal gestaan, sjongejongejongequote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:09 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]![]()
Precies wat ik dacht
Verder is het zoals meermaals gezegd niet te geloven droevig. Ik snap volledig dat dit de lol er voor je uithaalt yvonne
Sowieso familie erbij halen en bedreigen vanachter een proxy hoe zielig kan je zijn.
Ik kan me van die naaktfoto topics van een week of zo geleden (![]()
) trouwens herinneren dat er een username
werd gezegd, is het ip niet te achterhalen van het orrignele account?
Aangepast.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik herinner me heel goed dat ik ze in 2002 1902 een keer had gevonden en mezelf toen heel stoer vond![]()
Ik vind mezelf trouwens nogsteeds heel stoer
Ik had ze nog nooit gezien, tot ik een "nieuw topic" opende vorige week, en jij uiterst parmant in mijn beelscherm verscheen. Ik hou me niet zo bezig met de "achterzijde" van FOK!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tering, ligggen jullie onder een steen? Die zijn goddomme 100 jaar oud en hebben al een miljoen keer overal gestaan, sjongejongejonge
ík leg niet de focus op die foto's, kutklonen denken daarmee een stok in handen te hebben, alleen die foto's zijn oeroud, zijn al een miljoen keer overal verschenen, en dan denken dat ik daar nog van wakker ligquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:19 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik had ze nog nooit gezien, tot ik een "nieuw topic" opende vorige week, en jij uiterst parmant in mijn beelscherm verscheen. Ik hou me niet zo bezig met de "achterzijde" van FOK!
Maar klopt het niet dat daar de username van de orrignele user in stond? Je legt wel heel erg de focus weer op de foto's
zo oud ben je heul nietquote:
Ho ho, schortje aanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb die foto's nooit gezien. Scheelt natuurlijk wel dat Yvonne hier naakt het huishouden komt doen.
Alleen bij in de badkamer en de keuken had ik gezegd.quote:
Was jij geen 19-jarige jongemanquote:
jij want mijn focus ligt 2 keer bij het feit dat daar misschien een aanknopingspunt ligtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
ík leg niet de focus op die foto's, kutklonen denken daarmee een stok in handen te hebben, alleen die foto's zijn oeroud, zijn al een miljoen keer overal verschenen, en dan denken dat ik daar nog van wakker lig
Dus mijn beste Prof, wie legt er nu een focus...
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb nog wel pizza'squote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achterhalen wie het is
Gaan we samen wel op de koffie, kijken of zijn moeder open doet voor hem
laat mij een beetje slijmenquote:
Ik heb mij vaak op je foto's afgetrokken dus echt onder een steen liggen doe ik nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tering, ligggen jullie onder een steen? Die zijn goddomme 100 jaar oud en hebben al een miljoen keer overal gestaan, sjongejongejonge
Ja, als ik m'n tetten van de grond geraapt krijgquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:33 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik begrijp hieruit dat er nieuwe uptodate naaktfotos van mevrouw yvonne gaan verschijnen zodat ze de smeerlapjes onder ons van harde stokjes (hoezo achter een deur) kan voorzien?![]()
Sick fuck zeg.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heeft dat zin als de dader zich verschuilt achter een proxy? Zelfs al weet zij wie het is/zijn, bewijzen kan ze niet 1 2 3 en dan doet de politie dus geen reet...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:39 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Sick fuck zeg.Heb je wel eens aangifte moeten doen door dit soort dreigementen?
Dus in feite zou dat figuur aan de deur moeten komen voordat er actie kan worden ondernomen. Waarom verbaast mij dat niks.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:41 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Heeft dat zin als de dader zich verschuilt achter een proxy? Zelfs al weet zij wie het is/zijn, bewijzen kan ze niet 1 2 3 en dan doet de politie dus geen reet...
En dat allemaal om een banquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:43 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dus in feite zou dat figuur aan de deur moeten komen voordat er actie kan worden ondernomen. Waarom verbaast mij dat niks.
Helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dat allemaal om een ban
Wat voor achterlijke kansloze tyfusmongool ben je dan
Oh god ik had daar bij willen zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik mag yvonne wel ondanks dat ze mij aan een kerel aan het uithuwelijken was de 1e keer dat ik haar zag
Misschien kunnen mensen met het syndroom van down wel helemaal geen typhus krijgen.. ik kan er in iedergeval geen geval van vinden: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed?term=down%20syndrome%20typhusquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dat allemaal om een ban
Wat voor achterlijke kansloze tyfusmongool ben je dan
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik mag yvonne wel ondanks dat ze mij aan een kerel aan het uithuwelijken was de 1e keer dat ik haar zag
Nee, Engelse Steve, stukkie groter dan mij en ook kaalquote:
Inderdaad, je gaat even naar buiten en je komt terug en je moet mee met iemandquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
je kan ook niet even rustig gaan roken!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, Engelse Steve, stukkie groter dan mij en ook kaal
Hij zat de hele tijd luchtkusjes aan mij te geven
Oh Stieve dusquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, Engelse Steve, stukkie groter dan mij en ook kaal
Hij zat de hele tijd luchtkusjes aan mij te geven
Welkequote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Oh Stieve dus![]()
Ah hoe schattigVandaar ook die tattoo ?
Soms lijkt het net alsof ze ook maar een mens is.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:48 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Yvonne is niet eng. Wel lekker direct.
En dit is nog echt waar ookquote:
Ja Engelse Steve die zag het helemaal zitten met mij in zijn hotelkamerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dit is nog echt waar ook
Andere Stieve helemaal verliefd, onze Steve like: WHUT?! Ik lag bijna onder tafel van het lachen.
Ik heb nog nooit één tet gezienquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, als ik m'n tetten van de grond geraapt krijg
Het was weer fraai, ik ga nadenken, doei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit één tet gezienserieus ik ken die foto's niet
![]()
Maar ik vind dit echt triest, ik wens je veel wijsheid toe![]()
Het enige stoute wat ik ooit heb gedaan is ''zeiksnor'' naar een modje DMmenDat is niet alles je hebt mijn muzieksmaak belachelijk gemaakt door te zeggen dat ik herrie in je griekse muziek topic heb geplaatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ben er nog steeds overstuur van.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Dat was jij nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is niet alles je hebt mijn muzieksmaak belachelijk gemaakt door te zeggen dat ik herrie in je griekse muziek topic heb geplaats![]()
ben er nog steeds overstuur van.
Dat weet ik dit was naast iemand anders zeiksnor genoemd te hebben,quote:
Ik vind je maar een zeiksnor.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het was Du_ke
Horen jullie ? Ik herhaal Du_ke
Hij heeft zijn naam veranderd, maar ik weet waar zijn huis woont
Ik heb helemaal geen snor, ohnee wel ...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:00 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik vind je maar een zeiksnor. [ afbeelding ]
Jah...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]die gast die tegenwoordig 45687 of een of ander nummer als naam heeft
Je vertoont wel wat overeenkomsten met yvonne bedreiger... Zit je ook geheel stomtoevallig achter een proxy?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het was Du_ke
Horen jullie ? Ik herhaal Du_ke
Hij heeft zijn naam veranderd, maar ik weet waar zijn huis woont
eigenlijk wel, want weer even on topic, dit is dus echt triest...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Yvonne, je hebt groot gelijk dat je stopt.
Neh..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je vertoont wel wat overeenkomsten met yvonne bedreiger... Zit je ook geheel stomtoevallig achter een proxy?
Welnee, nu overdrijf je. De FOKknokploeg komt langs, meer niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Dus als ik nu een bedreiging opstuur dan gaan ze de universiteit utrecht oppakken
quote:
Vandaar ook mijn reactie toen :quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb mijn naam en die van mijn vriend met een hartje ertussen in mijn nek staan
Alleen staat er Stieven ipv van Steven
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:14 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
je moet het ook niet op z'n engels uitspreken
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:25 schreef Kloonhommel het volgende:
En ik maar denken dat stevenmac26 als heterozijnde gekoppeld werd aan een homo voor de grap door yvonne. Wist ik veel dat ie ook echt homo is.
Wel is het zo dat ik bij elk postje van hem dacht: wat een homo is het toch.
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:53 schreef Kreator het volgende:
Altijd wel gedacht dat die StevenMac een homo was. Grappig om te zien hoe dat nu bevestigd wordt.
In haar kontje neuken en net doen alsof ze een piemel heeft.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja shit man, wat moet ik nu met mijn vriendin doen
okequote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In haar kontje neuken en net doen alsof ze een piemel heeft.
Geef mij maar.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja shit man, wat moet ik nu met mijn vriendin doen
had je wel gewild hequote:
Ruilen tegen 2 kipfilets?quote:
Nee manquote:
Oké dan doe ik er een pak bananenvla bij.quote:
Nope, ik hou haar gewoonquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:00 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Oké dan doe ik er een pak bananenvla bij.
Dat is het.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
thanksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |