Nee Yvonne mag niet stoppenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:50 schreef ShaoliN het volgende:
Waarom kap je er inderdaad niet even mee dan? Na 13 jaar is het misschien helemaal niet zo gek om afstand te nemen.
Gewoon user, geen gekloot met zulke mongolen.
Tot nu toe win win.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee Yvonne mag niet stoppen
Anders moet ik bans echt helemaal uitzitten
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Wel sneu, de grootste bekken hebben achter een anonieme proxy
Vraag mij dan altijd af hoe stoer ze irl zijn
dat soort lui hebben geen vrienden ,quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Wel sneu, de grootste bekken hebben achter een anonieme proxy
Vraag mij dan altijd af hoe stoer ze irl zijn
Dat was dan ook niet lastigquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:52 schreef smitjew het volgende:
[..]
dat soort lui hebben geen vrienden ,
sommige hier weten al mijn naam en al door mijn user name te googlen
Moet wel jaquote:
Vraag me dan altijd af waarom je de moeite neemt. Laatst ook al een user die op een haar na opgepakt werd door de politie omdat wat KLB-nerdjes een twitter account hadden aangemaakt met bedreigingen vanuit zijn naam.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
FOK! is sowieso al jaren 'niet meer 'maar' internet', maar dit is werkelijk waar écht om van te schrikken. Wat bezielt mensen...Schandalig.
Heeequote:
Hmpf.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit meen ik.
Deze is nu al een maandje of wat bezig. En ik ben het wel zat onderhand, na jaren dit soort gezeik ( wat alleen maar erger en bedreigender wordt) ben ik er we klaar mee
Klopt, maar de bedreigingen zelf kunnen best al schrikbarend zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:54 schreef Caland het volgende:
Maar tussen bedreigingen en ook iets echt doen zit altijd wel een heel groot gat.
Dat wel maar zodra er familie/ het weten van je adres bij gaat betrekken valt het verschil nog maar moeilijk uit elkaar te houden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:54 schreef Caland het volgende:
Maar tussen bedreigingen en ook iets echt doen zit altijd wel een heel groot gat.
quote:
maar er hoeft er maar 1 te zijn die dat gaatje wel ff wil dichten ....quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:54 schreef Caland het volgende:
Dit.quote:
Aangifte is trouwens een optie?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Na al die jaren zul je er wel ervaring mee hebben, maar ik zou me alsnog niet veilig voelen na zulke bedreigingen. Bah. Sterkte ermee, Yvonne! (Serieus, sterkte.) En je blijft gewoon, FOK! is FOK! dankzij jou.
Oh, dat sowieso natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt, maar de bedreigingen zelf kunnen best al schrikbarend zijn
Yvonne doet dit voor haar lol en niet om bedreigt te worden lijkt mij
Vind je het gek, het is toch belachelijk als het enige is dat je wil is "de boel een beetje leuk houden" je het dan moet bekopen met dit soort bedreigingen.quote:
Dat.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vind je het gek, het is toch belachelijk als het enige is dat je wil is "de boel een beetje leuk houden" je het dan moet bekopen met dit soort bedreigingen.Rood, blauw, zwart, paars, roze en wat voor kleuren hier nog maar meer zijn we zijn allemaal niet meer dan users van het leukste forum van nederland, hel van de wereld. Maar dit soort dingen bedreigen die status, en dat gaat ons allemaal aan.
Zal ik jou en je familie eens dagelijks gaan bedreigen? Tuurlijk wordt het met een emmer zout genomen, maar dan nog is het gedrag wat zo vreselijk asociaal en hersenloos is.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:54 schreef Caland het volgende:
Ik constateerde alleen iets, hoef je niet gelijk zo verongelijkt te doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zal ik jou en je familie eens dagelijks gaan bedreigen? Tuurlijk wordt het met een emmer zout genomen, maar dan nog is het gedrag wat zo vreselijk asociaal en hersenloos is.
Als iemand mij bedreigd mag hij gerust komen hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zal ik jou en je familie eens dagelijks gaan bedreigen? Tuurlijk wordt het met een emmer zout genomen, maar dan nog is het gedrag wat zo vreselijk asociaal en hersenloos is.
Klopt, want dat zout gaat toch op een gegeven moment in je ogen zitten, en dat ben je dan echt wel een keer zat ofzo.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik sla je tandjes eruitquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Weinig, maar dan staat het wel op papier, als iemand dan wel een keer iets flikt is het alvast vastgelegd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat heeft dat voor een zin als hij achter een proxy zit ?
Zie je, je voelt je toch ook niet prettig na zo'n opmerking?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik constateerde alleen iets, hoef je niet gelijk zo verongelijkt te doen.
Zal eens een pdo student vragen of hij dat weetquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:59 schreef stefanhaan het volgende:
Je kan wel tracen achter een proxy. Maar denk niet dat er veel mensen op FOK! zijn als die er überhaupt al zijn die het kunnen
http://www.howtodothings.(...)ess-behind-the-proxy
Ik weet ook niet als je dit zelf zou doen, in hoeverre je dan over de 'grens' gaat.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zal eens een pdo student vragen of hij dat weet
Precies.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:59 schreef .Masturbatron. het volgende:
een proxy maakt je heus niet ontraceerbaar hoor
Het zal mij aan mijn reet roesten. Geef ze m'n adres, laat maar komen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weinig, maar dan staat het wel op papier, als iemand dan wel een keer iets flikt is het alvast vastgelegd.
[..]
Zie je, je voelt je toch ook niet prettig na zo'n opmerking?
die dos manier lijkt me wel te doenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:59 schreef stefanhaan het volgende:
Je kan wel tracen achter een proxy. Maar denk niet dat er veel mensen op FOK! zijn als die er überhaupt al zijn die het kunnen
http://www.howtodothings.(...)ess-behind-the-proxy
Maar wel een stuk moeilijker te vindenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:59 schreef .Masturbatron. het volgende:
een proxy maakt je heus niet ontraceerbaar hoor
ik denk erover, want je gaat door iemands privacyquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik weet ook niet als je dit zelf zou doen, in hoeverre je dan over de 'grens' gaat.
ik ben wel van de nabewerkingenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:02 schreef stefanhaan het volgende:
Tijd voor een FOK!DIG opsporingsdienst.
Man jij kan niet eens scoren in een bordeel dus wat doe je ruigquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zodra je een deuk in een pakje boter krijgt mag je terug komen en het proberen.
Daarom. En niet alleen haar dochter, ook Yv zelf, kom op zeg. Dit is gewoon niet grappig meer.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zal mij aan mijn reet roesten. Geef ze m'n adres, laat maar komen.
Maar snap dat als je een dochter hebt die er in betrokken wordt het opeens allemaal wat minder leuk wordt. Ook al blijft het eigenlijk altijd bij bedreigingen.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vind je het gek, het is toch belachelijk als het enige is dat je wil is "de boel een beetje leuk houden" je het dan moet bekopen met dit soort bedreigingen.Rood, blauw, zwart, paars, roze en wat voor kleuren hier nog maar meer zijn we zijn allemaal niet meer dan users van het leukste forum van nederland, hel van de wereld. Maar dit soort dingen bedreigen die status, en dat gaat ons allemaal aan.
exact, dit is echt ver voorbij de grens. En die grens ligt al heel ver en is al enorm opgerekt bij yvonne door ervaring etc. en dan nog zo ver er overheen kunnen gaan. Best een prestatie. Een walgelijke alleen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daarom. En niet alleen haar dochter, ook Yv zelf, kom op zeg. Dit is gewoon niet grappig meer.
Zo goed als.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:05 schreef kawa4 het volgende:
mischien echt een noob vraagje maar kan je dan via zn ip adres ook zn thuis adres achterhalen???
Niet zonder hulp van provider / politie.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:05 schreef kawa4 het volgende:
mischien echt een noob vraagje maar kan je dan via zn ip adres ook zn thuis adres achterhalen???
Ja hij woont in de goudendouchestraat 6 in Oud beijerlandquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:05 schreef kawa4 het volgende:
Globale regio, ja. En via een provider is gewoon een huisadres wel te achterhalen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:05 schreef kawa4 het volgende:
ja dat is het hem nou juist, hij zit achter een proxy dus is het een stuk moeilijker om zijn IP te achterhalenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:05 schreef kawa4 het volgende:
Het is nooit grappig. Maar je moet je ook wel bedenken van wat voor figuren het komt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daarom. En niet alleen haar dochter, ook Yv zelf, kom op zeg. Dit is gewoon niet grappig meer.
Ik ben onderweg daar heen nuquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hij woont in de goudendouchestraat 6 in Oud beijerland
Wat denk je nou zelf
Precies, een grapje is leuk, zo heb ik ooit een mailtje geweid aan een unban (ja echtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
exact, dit is echt ver voorbij de grens. En die grens ligt al heel ver en is al enorm opgerekt bij yvonne door ervaring etc. en dan nog zo ver er overheen kunnen gaan. Best een prestatie. Een walgelijke alleen.
Iedereeen weet dat jij een nerd ben en tot niks in staatquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Precies, een grapje is leuk, zo heb ik ooit een mailtje geweid aan een unban (ja echt), maar niet met een dreigende ondertoon en allerhande meuk die gewoon niet-ethisch te verantwoorden is
o kak, hebben ze echt een goudenregenstaart in Oud Beijerlandquote:
Edel van je.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Precies, een grapje is leuk, zo heb ik ooit een mailtje geweid aan een unban (ja echt), maar niet met een dreigende ondertoon en allerhande meuk die gewoon niet-ethisch te verantwoorden is
ja weet ik het, dacht mischien is een ip adres gekoppeld aan een woonplaats / postcodequote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hij woont in de goudenregenstraat 6 in Oud beijerland
Wat denk je nou zelf
Ja klopt, maar ik ga wel met je mee naar Oud Beijerland trouwens.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iedereeen weet dat jij een nerd ben en tot niks in staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |