Nee Yvonne mag niet stoppenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:50 schreef ShaoliN het volgende:
Waarom kap je er inderdaad niet even mee dan? Na 13 jaar is het misschien helemaal niet zo gek om afstand te nemen.
Gewoon user, geen gekloot met zulke mongolen.
Tot nu toe win win.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee Yvonne mag niet stoppen
Anders moet ik bans echt helemaal uitzitten
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Wel sneu, de grootste bekken hebben achter een anonieme proxy
Vraag mij dan altijd af hoe stoer ze irl zijn
dat soort lui hebben geen vrienden ,quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Wel sneu, de grootste bekken hebben achter een anonieme proxy
Vraag mij dan altijd af hoe stoer ze irl zijn
Dat was dan ook niet lastigquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:52 schreef smitjew het volgende:
[..]
dat soort lui hebben geen vrienden ,
sommige hier weten al mijn naam en al door mijn user name te googlen
Moet wel jaquote:
Vraag me dan altijd af waarom je de moeite neemt. Laatst ook al een user die op een haar na opgepakt werd door de politie omdat wat KLB-nerdjes een twitter account hadden aangemaakt met bedreigingen vanuit zijn naam.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
FOK! is sowieso al jaren 'niet meer 'maar' internet', maar dit is werkelijk waar écht om van te schrikken. Wat bezielt mensen...Schandalig.
Heeequote:
Hmpf.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit meen ik.
Deze is nu al een maandje of wat bezig. En ik ben het wel zat onderhand, na jaren dit soort gezeik ( wat alleen maar erger en bedreigender wordt) ben ik er we klaar mee
Klopt, maar de bedreigingen zelf kunnen best al schrikbarend zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:54 schreef Caland het volgende:
Maar tussen bedreigingen en ook iets echt doen zit altijd wel een heel groot gat.
Dat wel maar zodra er familie/ het weten van je adres bij gaat betrekken valt het verschil nog maar moeilijk uit elkaar te houden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:54 schreef Caland het volgende:
Maar tussen bedreigingen en ook iets echt doen zit altijd wel een heel groot gat.
quote:
maar er hoeft er maar 1 te zijn die dat gaatje wel ff wil dichten ....quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:54 schreef Caland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |