Sommige mensen moeten ze gewoon hun internetverbinding preventief afsluitenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, dit is erger geworden, stukken erger.
Ik word nu thuis bedreigd én dreiegn nu ook te zorgen dat m'n dochter op een of andere zieke wijze via google in diskrediet gebracht wordt.
Want idd: vriendjes, stusie mediazooi, etc etc.
Geen zin meer in joh.
Als er een ban gezet wordt ben ik blijkbaar aangeschoten wild.
Denken users nu echt dat als je zo tekeergaat je dan wél welkom bent.?
Wie zijn ze?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik word nu thuis bedreigd én ze dreigen nu ook te zorgen dat m'n dochter op een of andere zieke wijze via google in diskrediet gebracht wordt.
De grens is wel bereikt vind ik zo.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Er wordt wel een grens bereikt, en dat moet je niet hebben in iets waar je ook je plezier uit haalt.
paupers achter een proxyquote:
Mag ik mee doenquote:
maar heb je een idee welke users erachter zitten, want wie brechtje aanvalt krijgt met bg te maken he.quote:
Ik vind dat Fok bij dit soort mails die écht alle perken te buiten gaan aangifte moet doen.quote:
Jawel maar dan moet je wel koude pils meebrengen.quote:
Ik heb neven en kennissen die ik wel kan optrommelen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:28 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jawel maar dan moet je wel koude pils meebrengen.
Dit gaar far beyond gek.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:26 schreef smitjew het volgende:
als er zoveel users zijn, zit er altijd wel een gek tussen
Koude pils en wat rellenpoeder zodat we nog harder kunnen klappenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:28 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jawel maar dan moet je wel koude pils meebrengen.
En geen idee wie het echt is?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik word nu thuis bedreigd én ze dreigen nu ook te zorgen dat m'n dochter op een of andere zieke wijze via google in diskrediet gebracht wordt.
Want idd: vriendjes, studie mediazooi, etc etc.
Geen zin meer in joh.
Als er een ban gezet wordt ben ik blijkbaar aangeschoten wild.
Denken users nu echt dat als je zo tekeergaat je dan wél welkom bent.?
Amen broeder.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Koude pils en wat rellenpoeder zodat we nog harder kunnen klappen
Inderdaad, als je je aan de regels houd is er niks aan de handquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar feit blijft wel dat het fucking sneu is dat wanneer je zelf een ban krijgt en veroorzaakt je het af gaat reageren met prive dingen op iemand anders
Godsamme wat een triest en sneu pis ventje ben je dan
Zitten achter een proxy.quote:
Ook dat is te achterhalenquote:
Joh, dat was toen toch nog geinig, werden nog leuke topics ookquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik herinner me nu weer dat ik zelfs ooit op mijn werk gebeld ben door een boos fokkertje
"*nep neger accent* Swetsenegger...., ik weet waar je huis woont!"
"Fijn, maar ik heb geen instructies nodig, ik weet mijn huis zelf wel te vinden"
En toen hing hij op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |