Turken vind ik niks.quote:
Oh. Ik dacht dat jij er een was?quote:
Jammer, ik ben 20.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:49 schreef o.us het volgende:
Zolang je maar een jongeheer van 19 jaar bent vindt ze het prima.
Zelfhaat he?quote:
Mind you, het gaat hier om een ban hè.quote:Haha lelijke kut nu zie je wat je ontketend hebt en dit is pas het begin. Je zal wel zien wat er staat te gebeuren maar ik ben blij dat ik je adres in ieder geval heb en Dordrecht is niet zo ver rijden.
Joodse kankerteef de oorlog is net begonnen voor jou met je grote bek!
aan mij
Je naaktfoto's zijn trouwens door een asociaal iemand op Chatplaza gepost je krijgt alleen wel 141 duimpjes naar beneden hahahahahahaha
Jezus wat een sneu figuurquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:11 schreef yvonne het volgende:
Ik neem je even hiermee naartioe omdat ik jevind, want kijk, deze ochtens wad blijkbaar weer feest. zo te zien, understatement. En mails van degenen die dit doen:
[..]
Mind you, het gaat hier om een ban hè.
Nu heb ik hier ook mails liggen van lui die vinden dat ik maar snel dit en dat moet doen omdat ze er anders wel voor zullen zorgen dat m'n dochter nog jaren via google in diskrediet gebracht zal worden.
Mag ik zeggen dat ik dit soor geesten ziek vind en er eigenlijk na alle jaren geen zin meer in heb.
Oh en dit staat in ONZ omdat ONZ jaren m'n plek was.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:11 schreef yvonne het volgende:
Ik neem je even hiermee naartioe omdat ik jevind, want kijk, deze ochtens wad blijkbaar weer feest. zo te zien, understatement. En mails van degenen die dit doen:
[..]
Nu heb ik hier ook mails liggen van lui die vinden dat ik maar snel dit en dat moet doen omdat ze er anders wel voor zullen zorgen dat m'n dochter nog jaren via google in diskrediet gebracht zal worden.
Mag ik zeggen dat ik dit soor geesten ziek vind en er eigenlijk na alle jaren geen zin meer in heb.
Dit meen ik wel, hand op hart.quote:
Achterhalen wie het isquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit meen ik wel, hand op hart.
'oh het is maar internet'
Nee, zo werkt het niet, dit gaat internet ver voorbij.
Wat een mongool, nog zacht uitgedrukt ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens mij had The Oathmeal er eens een mooie over, dat aan de andere kant van de mail ook gewoon mensen zitten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit meen ik wel, hand op hart.
'oh het is maar internet'
Nee, zo werkt het niet, dit gaat internet ver voorbij.
Ach, dit gaat al sinds 1999 zo hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Wat een mongool, nog zacht uitgedrukt ook.
Ik zou mij eerlijk gezegd best wel bedreigd voelen met dat mailtje, zeker als hij je adres weet.
Mijn respect gaat naar jou toe yvonne, en dit is niet bedoeld om te slijmen maar omdat ik dit best wel herken en zou er persoonlijk niet mee om kunnen gaan.
Ik weet er alles vanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij had The Oathmeal er eens een mooie over, dat aan de andere kant van de mail ook gewoon mensen zitten.
Dit soort berichten komen dus ook binnen op helpdesks van bedrijven.
Nee, dit is erger geworden, stukken erger.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dit gaat al sinds 1999 zo hoor. Dag in, dag uit
.
Er wordt wel een grens bereikt, en dat moet je niet hebben in iets waar je ook je plezier uit haalt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dit gaat al sinds 1999 zo hoor. Dag in, dag uit
.
Sommige mensen moeten ze gewoon hun internetverbinding preventief afsluitenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, dit is erger geworden, stukken erger.
Ik word nu thuis bedreigd én dreiegn nu ook te zorgen dat m'n dochter op een of andere zieke wijze via google in diskrediet gebracht wordt.
Want idd: vriendjes, stusie mediazooi, etc etc.
Geen zin meer in joh.
Als er een ban gezet wordt ben ik blijkbaar aangeschoten wild.
Denken users nu echt dat als je zo tekeergaat je dan wél welkom bent.?
Wie zijn ze?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik word nu thuis bedreigd én ze dreigen nu ook te zorgen dat m'n dochter op een of andere zieke wijze via google in diskrediet gebracht wordt.
De grens is wel bereikt vind ik zo.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Er wordt wel een grens bereikt, en dat moet je niet hebben in iets waar je ook je plezier uit haalt.
paupers achter een proxyquote:
Mag ik mee doenquote:
maar heb je een idee welke users erachter zitten, want wie brechtje aanvalt krijgt met bg te maken he.quote:
Ik vind dat Fok bij dit soort mails die écht alle perken te buiten gaan aangifte moet doen.quote:
Jawel maar dan moet je wel koude pils meebrengen.quote:
Ik heb neven en kennissen die ik wel kan optrommelen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:28 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jawel maar dan moet je wel koude pils meebrengen.
Dit gaar far beyond gek.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:26 schreef smitjew het volgende:
als er zoveel users zijn, zit er altijd wel een gek tussen
Koude pils en wat rellenpoeder zodat we nog harder kunnen klappenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:28 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jawel maar dan moet je wel koude pils meebrengen.
En geen idee wie het echt is?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik word nu thuis bedreigd én ze dreigen nu ook te zorgen dat m'n dochter op een of andere zieke wijze via google in diskrediet gebracht wordt.
Want idd: vriendjes, studie mediazooi, etc etc.
Geen zin meer in joh.
Als er een ban gezet wordt ben ik blijkbaar aangeschoten wild.
Denken users nu echt dat als je zo tekeergaat je dan wél welkom bent.?
Amen broeder.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Koude pils en wat rellenpoeder zodat we nog harder kunnen klappen
Inderdaad, als je je aan de regels houd is er niks aan de handquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar feit blijft wel dat het fucking sneu is dat wanneer je zelf een ban krijgt en veroorzaakt je het af gaat reageren met prive dingen op iemand anders
Godsamme wat een triest en sneu pis ventje ben je dan
Zitten achter een proxy.quote:
Ook dat is te achterhalenquote:
Joh, dat was toen toch nog geinig, werden nog leuke topics ookquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik herinner me nu weer dat ik zelfs ooit op mijn werk gebeld ben door een boos fokkertje
"*nep neger accent* Swetsenegger...., ik weet waar je huis woont!"
"Fijn, maar ik heb geen instructies nodig, ik weet mijn huis zelf wel te vinden"
En toen hing hij op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |