quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
o kak, hebben ze echt een goudenregenstaart in Oud BeijerlandIk ga wel editten
Ja.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:08 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ja weet ik het, dacht mischien is een ip adres gekoppeld aan een woonplaats / postcode
Uiteindelijk wel. Maar dat zul je via gerechtelijk bevel op moeten vragen bij de betreffende provider.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:08 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ja weet ik het, dacht mischien is een ip adres gekoppeld aan een woonplaats / postcode
Mooi want ik weet niet waar het ligt namelijkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik ga wel met je mee naar Oud Beijerland trouwens.
Ik val in de categorie 'sommige mannen'.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Sommige mannen vinden yvonne niks en vinden dr saai, maar voor mij is ze mijn allessie.
* LompeHork zet navigatie aan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mooi want ik weet niet waar het ligt namelijk
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mooi want ik weet niet waar het ligt namelijk
Rij eerst ff langs brabant.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork zet navigatie aan.
Ah, klopt wel, ligt buiten Noord-Holland, buitenland dus.
En jij bent nog wel m'n lieffie, wat doe je!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik val in de categorie 'sommige mannen'.
Sorry.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Man jij kan niet eens scoren in een bordeel dus wat doe je ruig
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet niet hoor, ik vind het online optrommelen van een virtuele knokploeg ook niet echt indrukwekkend.
die indruk moet dan ook niet bij jou maar bij het target gewekt worden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet niet hoor, ik vind het online optrommelen van een virtuele knokploeg ook niet echt indrukwekkend.
Ja, maar het target spoort al in zoverre niet dat ik niet denk dat het werktquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
die indruk moet dan ook niet bij jou maar bij het target gewekt worden.
wat niet werkt kun je repareren door er genoeg klappen op te geven.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar het target spoort al in zoverre niet dat ik niet denk dat het werkt.
Niet allemaal, er zijn methodes van proxy's die je wel uit kan sluiten maar dat is natuurlijk niet allemaal.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:19 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Vallen proxy en andere methoden niet uit te sluiten van aanmelden op het forum ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |