Niet altijd.quote:
Oh dat wist ik nietquote:
Dit dusquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En als je dan zo stoer bed om bedrijgingen te uiten doe dat dan niet vanachter een proxy
Dit meen ik.quote:
Nou ja het feit dat iemand nav een forum dispuutje de moeite nam om uit te vinden waar ik werkte én vervolgens het nummer opzocht én vervolgens het centrale nummer belde én keurig vroeg doorverbonden te worden om zijn zegje te doen vond ik toch ook al redelijk bizar.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Joh, dat was toen toch nog geinig, werden nog leuke topics ook
Lees ik het goed? Je gaat stoppen door die lamzakken?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit meen ik.
Deze is nu al een maandje of wat bezig. En ik ben het wel zat onderhand, na jaren dit soort gezeik ( wat alleen maar erger en bedreigender wordt) ben ik er we klaar mee
En geen idee wie het is?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit meen ik.
Deze is nu al een maandje of wat bezig. En ik ben het wel zat onderhand, na jaren dit soort gezeik ( wat alleen maar erger en bedreigender wordt) ben ik er we klaar mee
Dan hebben ze nog hun zin gekregen ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Lees ik het goed? Je gaat stoppen door die lamzakken?
Alleen zijn de dreigementen nu zodanig dat ik er in de verste verte geen humor meer in kan zien. Ik bedoel komop, wat heeft m'n dochter met alles te maken?quote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:38 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dan hebben ze nog hun zin gekregen ook.
Niet doen, ga een paar weken op vakantie en begin naderhand weer met frisse moed.
Wil je een ban ofzo?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alleen zijn de dreigementen nu zodanig dat ik er in de verste verte geen humor meer in kan zien. Ik bedoel komop, wat heeft m'n dochter met alles te maken?
Waarom moet ik bedreigd worden?
Om een fucking ban?
En poe poe, ik doe even lekker stout en zet je naaktfoto's in 30 topics hoor, kijk mij eens stout zijn?
Die dude loopt 7 jaar achter.
Zal ik nieuwe maken?Als in nu?
Ja en noem het FOK.rar, lekker origineel.quote:
Noem het voorbijfok of zo.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Zullen we samen een forumpje beginnen vonnuh en gewoon IEDEREEN Bannen?
Is er een yvonne.rar?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alleen zijn de dreigementen nu zodanig dat ik er in de verste verte geen humor meer in kan zien. Ik bedoel komop, wat heeft m'n dochter met alles te maken?
Waarom moet ik bedreigd worden?
Om een fucking ban?
En poe poe, ik doe even lekker stout en zet je naaktfoto's in 30 topics hoor, kijk mij eens stout zijn?
Die dude loopt 7 jaar achter.
Zal ik nieuwe maken?Als in nu?
Hé, ik hijs ze netjes op oké?!quote:
Man wel 6quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |