Totdat zijn moeder binnenkomtquote:
ik heb er nog last vanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In alle paniek pinkeltje tussen de rits, dat zal pijn doen.
Walgelijk mannetje ben jij ook, volgende keer steek ik je oog uit.quote:
jij wel he heldquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Walgelijk mannetje ben jij ook, volgende keer steek ik je oog uit.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou goed, we moeten nou ook weer niet gaan overdrijven met z'n allen. Yvonne is natuurlijk ook gewoon een verschrikkelijk wijf.
Dat rijmt helemaal nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:00 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Walgelijk inderdaad, mensen die bedreigingen uiten.
ALS ZE DAT BIJ MIJ FLIKKEN ZIJN ZE HUN LEVEN NIET MEER ZEKER!
Oh, wacht...
Net als dat elke 10 jaar je smaak voor eten verandert, verandert ook je forumvoorkeur.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
En jij bent nog wel m'n lieffie, wat doe je!
In de buurt van Rotterdam dorpje van 1 laaaaange straat. Je kunt dus huis voor huis het dorp afgaan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork zet navigatie aan.
Ah, klopt wel, ligt buiten Noord-Holland, buitenland dus.
Walgelijk inderdaad, mensen die bedreigingen uiten.quote:
gayyyyyyyquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:03 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
ALS ZE DAT BIJ MIJ FLIKKEN DAN KOMEN ZE NOOIT MEER BUITEN!
Kijken wie er dan nog lacht.
Oh, wacht...
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:03 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Oh, wacht...
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:03 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Oh, wacht...
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee Yvonne mag niet stoppen
Anders moet ik bans echt helemaal uitzitten
Tering, ligggen jullie onder een steen? Die zijn goddomme 100 jaar oud en hebben al een miljoen keer overal gestaan, sjongejongejongequote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:09 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]![]()
Precies wat ik dacht
Verder is het zoals meermaals gezegd niet te geloven droevig. Ik snap volledig dat dit de lol er voor je uithaalt yvonne
Sowieso familie erbij halen en bedreigen vanachter een proxy hoe zielig kan je zijn.
Ik kan me van die naaktfoto topics van een week of zo geleden (![]()
) trouwens herinneren dat er een username
werd gezegd, is het ip niet te achterhalen van het orrignele account?
Aangepast.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik herinner me heel goed dat ik ze in 2002 1902 een keer had gevonden en mezelf toen heel stoer vond![]()
Ik vind mezelf trouwens nogsteeds heel stoer
Ik had ze nog nooit gezien, tot ik een "nieuw topic" opende vorige week, en jij uiterst parmant in mijn beelscherm verscheen. Ik hou me niet zo bezig met de "achterzijde" van FOK!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tering, ligggen jullie onder een steen? Die zijn goddomme 100 jaar oud en hebben al een miljoen keer overal gestaan, sjongejongejonge
ík leg niet de focus op die foto's, kutklonen denken daarmee een stok in handen te hebben, alleen die foto's zijn oeroud, zijn al een miljoen keer overal verschenen, en dan denken dat ik daar nog van wakker ligquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:19 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik had ze nog nooit gezien, tot ik een "nieuw topic" opende vorige week, en jij uiterst parmant in mijn beelscherm verscheen. Ik hou me niet zo bezig met de "achterzijde" van FOK!
Maar klopt het niet dat daar de username van de orrignele user in stond? Je legt wel heel erg de focus weer op de foto's
zo oud ben je heul nietquote:
Ho ho, schortje aanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb die foto's nooit gezien. Scheelt natuurlijk wel dat Yvonne hier naakt het huishouden komt doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |