Nee, Engelse Steve, stukkie groter dan mij en ook kaalquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik mag yvonne wel ondanks dat ze mij aan een kerel aan het uithuwelijken was de 1e keer dat ik haar zag
Inderdaad, je gaat even naar buiten en je komt terug en je moet mee met iemandquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
je kan ook niet even rustig gaan roken!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, Engelse Steve, stukkie groter dan mij en ook kaal
Hij zat de hele tijd luchtkusjes aan mij te geven
Oh Stieve dusquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, Engelse Steve, stukkie groter dan mij en ook kaal
Hij zat de hele tijd luchtkusjes aan mij te geven
Welkequote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Oh Stieve dus![]()
Ah hoe schattigVandaar ook die tattoo ?
Soms lijkt het net alsof ze ook maar een mens is.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:48 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Yvonne is niet eng. Wel lekker direct.
En dit is nog echt waar ookquote:
Ja Engelse Steve die zag het helemaal zitten met mij in zijn hotelkamerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dit is nog echt waar ook
Andere Stieve helemaal verliefd, onze Steve like: WHUT?! Ik lag bijna onder tafel van het lachen.
Ik heb nog nooit één tet gezienquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, als ik m'n tetten van de grond geraapt krijg
Het was weer fraai, ik ga nadenken, doei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit één tet gezienserieus ik ken die foto's niet
![]()
Maar ik vind dit echt triest, ik wens je veel wijsheid toe![]()
Het enige stoute wat ik ooit heb gedaan is ''zeiksnor'' naar een modje DMmenDat is niet alles je hebt mijn muzieksmaak belachelijk gemaakt door te zeggen dat ik herrie in je griekse muziek topic heb geplaatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ben er nog steeds overstuur van.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Dat was jij nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is niet alles je hebt mijn muzieksmaak belachelijk gemaakt door te zeggen dat ik herrie in je griekse muziek topic heb geplaats![]()
ben er nog steeds overstuur van.
Dat weet ik dit was naast iemand anders zeiksnor genoemd te hebben,quote:
Ik vind je maar een zeiksnor.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het was Du_ke
Horen jullie ? Ik herhaal Du_ke
Hij heeft zijn naam veranderd, maar ik weet waar zijn huis woont
Ik heb helemaal geen snor, ohnee wel ...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:00 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik vind je maar een zeiksnor. [ afbeelding ]
Jah...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]die gast die tegenwoordig 45687 of een of ander nummer als naam heeft
Je vertoont wel wat overeenkomsten met yvonne bedreiger... Zit je ook geheel stomtoevallig achter een proxy?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het was Du_ke
Horen jullie ? Ik herhaal Du_ke
Hij heeft zijn naam veranderd, maar ik weet waar zijn huis woont
eigenlijk wel, want weer even on topic, dit is dus echt triest...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Yvonne, je hebt groot gelijk dat je stopt.
Neh..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je vertoont wel wat overeenkomsten met yvonne bedreiger... Zit je ook geheel stomtoevallig achter een proxy?
Welnee, nu overdrijf je. De FOKknokploeg komt langs, meer niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Dus als ik nu een bedreiging opstuur dan gaan ze de universiteit utrecht oppakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |