Alleen bij in de badkamer en de keuken had ik gezegd.quote:
Was jij geen 19-jarige jongemanquote:
jij want mijn focus ligt 2 keer bij het feit dat daar misschien een aanknopingspunt ligtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
ík leg niet de focus op die foto's, kutklonen denken daarmee een stok in handen te hebben, alleen die foto's zijn oeroud, zijn al een miljoen keer overal verschenen, en dan denken dat ik daar nog van wakker lig
Dus mijn beste Prof, wie legt er nu een focus...
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:11 schreef yvonne het volgende:
Ik neem je even hiermee naartioe omdat ik jevind, want kijk, deze ochtens wad blijkbaar weer feest. zo te zien, understatement. En mails van degenen die dit doen:
[..]
Mind you, het gaat hier om een ban hè.
Nu heb ik hier ook mails liggen van lui die vinden dat ik maar snel dit en dat moet doen omdat ze er anders wel voor zullen zorgen dat m'n dochter nog jaren via google in diskrediet gebracht zal worden.
Mag ik zeggen dat ik dit soor geesten ziek vind en er eigenlijk na alle jaren geen zin meer in heb.
Oh en dit staat in ONZ omdat ONZ jaren m'n plek was.
Ik heb nog wel pizza'squote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achterhalen wie het is
Gaan we samen wel op de koffie, kijken of zijn moeder open doet voor hem
laat mij een beetje slijmenquote:
Ik heb mij vaak op je foto's afgetrokken dus echt onder een steen liggen doe ik nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tering, ligggen jullie onder een steen? Die zijn goddomme 100 jaar oud en hebben al een miljoen keer overal gestaan, sjongejongejonge
Ja, als ik m'n tetten van de grond geraapt krijgquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:33 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik begrijp hieruit dat er nieuwe uptodate naaktfotos van mevrouw yvonne gaan verschijnen zodat ze de smeerlapjes onder ons van harde stokjes (hoezo achter een deur) kan voorzien?![]()
Sick fuck zeg.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:11 schreef yvonne het volgende:
Ik neem je even hiermee naartioe omdat ik jevind, want kijk, deze ochtens wad blijkbaar weer feest. zo te zien, understatement. En mails van degenen die dit doen:
[..]
Mind you, het gaat hier om een ban hè.
Nu heb ik hier ook mails liggen van lui die vinden dat ik maar snel dit en dat moet doen omdat ze er anders wel voor zullen zorgen dat m'n dochter nog jaren via google in diskrediet gebracht zal worden.
Mag ik zeggen dat ik dit soor geesten ziek vind en er eigenlijk na alle jaren geen zin meer in heb.
Oh en dit staat in ONZ omdat ONZ jaren m'n plek was.
Heeft dat zin als de dader zich verschuilt achter een proxy? Zelfs al weet zij wie het is/zijn, bewijzen kan ze niet 1 2 3 en dan doet de politie dus geen reet...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:39 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Sick fuck zeg.Heb je wel eens aangifte moeten doen door dit soort dreigementen?
Dus in feite zou dat figuur aan de deur moeten komen voordat er actie kan worden ondernomen. Waarom verbaast mij dat niks.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:41 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Heeft dat zin als de dader zich verschuilt achter een proxy? Zelfs al weet zij wie het is/zijn, bewijzen kan ze niet 1 2 3 en dan doet de politie dus geen reet...
En dat allemaal om een banquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:43 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dus in feite zou dat figuur aan de deur moeten komen voordat er actie kan worden ondernomen. Waarom verbaast mij dat niks.
Helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dat allemaal om een ban
Wat voor achterlijke kansloze tyfusmongool ben je dan
Oh god ik had daar bij willen zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik mag yvonne wel ondanks dat ze mij aan een kerel aan het uithuwelijken was de 1e keer dat ik haar zag
Misschien kunnen mensen met het syndroom van down wel helemaal geen typhus krijgen.. ik kan er in iedergeval geen geval van vinden: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed?term=down%20syndrome%20typhusquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dat allemaal om een ban
Wat voor achterlijke kansloze tyfusmongool ben je dan
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik mag yvonne wel ondanks dat ze mij aan een kerel aan het uithuwelijken was de 1e keer dat ik haar zag
Nee, Engelse Steve, stukkie groter dan mij en ook kaalquote:
Inderdaad, je gaat even naar buiten en je komt terug en je moet mee met iemandquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
je kan ook niet even rustig gaan roken!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, Engelse Steve, stukkie groter dan mij en ook kaal
Hij zat de hele tijd luchtkusjes aan mij te geven
Oh Stieve dusquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, Engelse Steve, stukkie groter dan mij en ook kaal
Hij zat de hele tijd luchtkusjes aan mij te geven
Welkequote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Oh Stieve dus![]()
Ah hoe schattigVandaar ook die tattoo ?
Soms lijkt het net alsof ze ook maar een mens is.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:48 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Yvonne is niet eng. Wel lekker direct.
En dit is nog echt waar ookquote:
Ja Engelse Steve die zag het helemaal zitten met mij in zijn hotelkamerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dit is nog echt waar ook
Andere Stieve helemaal verliefd, onze Steve like: WHUT?! Ik lag bijna onder tafel van het lachen.
Ik heb nog nooit één tet gezienquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, als ik m'n tetten van de grond geraapt krijg
Het was weer fraai, ik ga nadenken, doei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit één tet gezienserieus ik ken die foto's niet
![]()
Maar ik vind dit echt triest, ik wens je veel wijsheid toe![]()
Het enige stoute wat ik ooit heb gedaan is ''zeiksnor'' naar een modje DMmenDat is niet alles je hebt mijn muzieksmaak belachelijk gemaakt door te zeggen dat ik herrie in je griekse muziek topic heb geplaatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ben er nog steeds overstuur van.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Dat was jij nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is niet alles je hebt mijn muzieksmaak belachelijk gemaakt door te zeggen dat ik herrie in je griekse muziek topic heb geplaats![]()
ben er nog steeds overstuur van.
Dat weet ik dit was naast iemand anders zeiksnor genoemd te hebben,quote:
Ik vind je maar een zeiksnor.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het was Du_ke
Horen jullie ? Ik herhaal Du_ke
Hij heeft zijn naam veranderd, maar ik weet waar zijn huis woont
Ik heb helemaal geen snor, ohnee wel ...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:00 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik vind je maar een zeiksnor. [ afbeelding ]
Jah...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]die gast die tegenwoordig 45687 of een of ander nummer als naam heeft
Je vertoont wel wat overeenkomsten met yvonne bedreiger... Zit je ook geheel stomtoevallig achter een proxy?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het was Du_ke
Horen jullie ? Ik herhaal Du_ke
Hij heeft zijn naam veranderd, maar ik weet waar zijn huis woont
eigenlijk wel, want weer even on topic, dit is dus echt triest...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Yvonne, je hebt groot gelijk dat je stopt.
Neh..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je vertoont wel wat overeenkomsten met yvonne bedreiger... Zit je ook geheel stomtoevallig achter een proxy?
Welnee, nu overdrijf je. De FOKknokploeg komt langs, meer niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Dus als ik nu een bedreiging opstuur dan gaan ze de universiteit utrecht oppakken
quote:
Vandaar ook mijn reactie toen :quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb mijn naam en die van mijn vriend met een hartje ertussen in mijn nek staan
Alleen staat er Stieven ipv van Steven
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:14 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
je moet het ook niet op z'n engels uitspreken
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:25 schreef Kloonhommel het volgende:
En ik maar denken dat stevenmac26 als heterozijnde gekoppeld werd aan een homo voor de grap door yvonne. Wist ik veel dat ie ook echt homo is.
Wel is het zo dat ik bij elk postje van hem dacht: wat een homo is het toch.
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:53 schreef Kreator het volgende:
Altijd wel gedacht dat die StevenMac een homo was. Grappig om te zien hoe dat nu bevestigd wordt.
In haar kontje neuken en net doen alsof ze een piemel heeft.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja shit man, wat moet ik nu met mijn vriendin doen
okequote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In haar kontje neuken en net doen alsof ze een piemel heeft.
Geef mij maar.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja shit man, wat moet ik nu met mijn vriendin doen
had je wel gewild hequote:
Ruilen tegen 2 kipfilets?quote:
Nee manquote:
Oké dan doe ik er een pak bananenvla bij.quote:
Nope, ik hou haar gewoonquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:00 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Oké dan doe ik er een pak bananenvla bij.
Dat is het.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zal ik jou en je familie eens dagelijks gaan bedreigen? Tuurlijk wordt het met een emmer zout genomen, maar dan nog is het gedrag wat zo vreselijk asociaal en hersenloos is.
thanksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |