Mobiele telefoons werken via een proxy. Dus dan zou je dat publiek verliezen, niet zo´n goed plan als je ziet hoeveel mensen er via hun phone op FOK! zitten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:19 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Vallen proxy en andere methoden niet uit te sluiten van aanmelden op het forum ?
Vanuit een cel kan je niet FOK!ken. Laten we dat maar niet doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet niet hoor, ik vind het online optrommelen van een virtuele knokploeg ook niet echt indrukwekkend.
Toen ik ooit mijn eerdere account opende moest je je provider email adres invullen bij je registratie.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mobiele telefoons werken via een proxy. Dus dan zou je dat publiek verliezen, niet zo´n goed plan als je ziet hoeveel mensen er via hun phone op FOK! zitten.
Dit dusquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mobiele telefoons werken via een proxy. Dus dan zou je dat publiek verliezen, niet zo´n goed plan als je ziet hoeveel mensen er via hun phone op FOK! zitten.
Maar wat als we bij het creëren van een account een block op proxy's zetten? Want wie gaat er nou een account mobiel aanmakenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je uit een cel niet FOK!ken? Je hebt er zelfs een PS3quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Vanuit een cel kan je niet FOK!ken. Laten we dat maar niet doen.
Daarbij hebben bijna alle isp's ook proxies draaien.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Misschien zit er een filter op website's die je mag bezoeken?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je uit een cel niet FOK!ken? Je hebt er zelfs een PS3.
Nee joh, die hebben gewoon TOR draaien, zodat die criminelen nog wat te doen hebben.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Misschien zit er een filter op website's die je mag bezoeken?
oh godquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee joh, die hebben gewoon TOR draaien, zodat die criminelen nog wat te doen hebben.
Dan heb ik telkens in de verkeerde cel gezeten blijkbaar.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je uit een cel niet FOK!ken? Je hebt er zelfs een PS3.
Dat weet ie ook, en ik vind het echt jammer dat dit soort lui me m'n plezier ontnemen. In alle jaren zijn er toch echt een hoop klootzakjes hartstikke leuke users geworden, gewoon omdat je er wat tijd insteekt, met ze in gesprek gaat, de rede opzoekt etc etc. En dat doe ik heus niet alleen Dat is imho ook nog steeds de kracht van FOK!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hmpf..
Een maand lang doorgaan... Hij/zij weet dondersgoed waar-ie mee bezig is. Jammer dat je er geen plezier meer in beleeft door al dat geëtter.. Echt zonde gewoon. Onverdiend ook, want je bent voor rede vatbaar.
Na al die jaren zul je er wel ervaring mee hebben, maar ik zou me alsnog niet veilig voelen na zulke bedreigingen. Bah. Sterkte ermee, Yvonne! (Serieus, sterkte.) En je blijft gewoon, FOK! is FOK! dankzij jou.
Het is ook gewoon enorm sneu, en als diegene dit topic leest dan kan hij zich beter gedeisd houden want als erachter gekomen word waar hij woont is hij nog niet jarigquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat weet ie ook, en ik vind het echt jammer dat dit soort lui me m'n plezier ontnemen. In alle jaren zijn er toch echt een hoop klootzakjes hartstikke leuke users geworden, gewoon omdat je er wat tijd insteekt, met ze in gesprek gaat, de rede opzoekt etc etc. En dat doe ik heus niet alleen Dat is imho ook nog steeds de kracht van FOK!
Maar hé, ik ga als 'joodse kankerteef' volgende week eerst eens op ferkantie naar een islamitisch land dus wie weet word ik wel gestenigd
Neh, ik kan wel zitten geinen, maar ik vind het zo enorm sneu dit
Je hebt het over mij hequote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat weet ie ook, en ik vind het echt jammer dat dit soort lui me m'n plezier ontnemen. In alle jaren zijn er toch echt een hoop klootzakjes hartstikke leuke users geworden, gewoon omdat je er wat tijd insteekt, met ze in gesprek gaat, de rede opzoekt etc etc. En dat doe ik heus niet alleen Dat is imho ook nog steeds de kracht van FOK!
Maar hé, ik ga als 'joodse kankerteef' volgende week eerst eens op ferkantie naar een islamitisch land dus wie weet word ik wel gestenigd
Neh, ik kan wel zitten geinen, maar ik vind het zo enorm sneu dit
Ik vind je wel een toffe kale user hoor. Brohug alles.quote:
Ik heb zo'n vermoeden dat ie wel aan het lurken is.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het is ook gewoon enorm sneu, en als diegene dit topic leest dan kan hij zich beter gedeisd houden want als erachter gekomen word waar hij woont is hij nog niet jarig
Met een stijfje formaat bierbommetje.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ie wel aan het lurken is.
Hoe weet je dat nou weer misschien is hij wel op 1 juni geborenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het is ook gewoon enorm sneu, en als diegene dit topic leest dan kan hij zich beter gedeisd houden want als erachter gekomen word waar hij woont is hij nog niet jarig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |